Ik heb al de hele week 't gevoel dat het een dag later is dan het eigenlijk is. Dat wordt dus een zware dag morgen...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:54 schreef Markeerstift het volgende:
O. Ik dacht dat het al vrijdag was![]()
Ik snapte al niet waarom dit geen stormlooptopic was!
lolquote:Op donderdag 18 december 2008 12:54 schreef Markeerstift het volgende:
O. Ik dacht dat het al vrijdag was![]()
Ik snapte al niet waarom dit geen stormlooptopic was!
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:54 schreef rubbereend het volgende:
Gaat deze reeks de magische duizend delen door tijdens SR?
[..]
Nou, fiets ze dan maarquote:Op donderdag 18 december 2008 13:05 schreef Dandelion het volgende:
* Dandelion gaat lekker fietsen. Nog 1 middagje arbeiden en dan lekker vakantie!
Hoi ChatGirlquote:Op donderdag 18 december 2008 12:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoelt.
En hoi Glacier
is wel een streven gezien we geroepen hebben , dat voor de emigratie van litton-lane naar ierland we op de 1000 zouden moeten zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:54 schreef rubbereend het volgende:
Gaat deze reeks de magische duizend delen door tijdens SR?
[..]
ja en daar zit ik persoonlijk niet op te wachten eigenlijk, heb het nummer al wel een beetje gehoord.
Dat is idd lang geleden. Ga je nog naar SR in Breda kijken?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:06 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoi ChatGirl
Tijd niet gezien(irl dan
)
Jawel hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 12:56 schreef Dandelion het volgende:
trouwens ik dacht dat jouw icq nog altijd aan stond? (of wil je geen icq vriendjes met me worden)
Was ik wel van plan jaquote:Op donderdag 18 december 2008 13:10 schreef ChatGirl het volgende:
Dat is idd lang geleden. Ga je nog naar SR in Breda kijken?
Ik zit voorlopig nog op school. Remember SC op ARquote:Op donderdag 18 december 2008 13:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Was ik wel van plan jadagje prikken via msn oid?
Ik bedoelde ook niet dat het gelijk hoefde hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zit voorlopig nog op school. Remember SC op AR
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Had ik je al sterkte gewenst trouwens?
't is niks ergs hoor. Heb alleen 5 tussenuren vandaag. En het is een sort of walk in discotheek hier in het lokaal.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
't is niks ergs hoor. Heb alleen 5 tussenuren vandaag. En het is een sort of walk in discotheek hier in het lokaal.
Dit ook niet zo.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Driving Home for Christmas.
Nooit gehoord!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je vergeet Mr Garrison!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef rubbereend het volgende:
ik trek al die kerstmuziek echt niet
Alleen Bert en Ernie hebben ooit een briljant kerstlied gemaakt
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
't is niks ergs hoor. Heb alleen 5 tussenuren vandaag. En het is een sort of walk in discotheek hier in het lokaal.
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is geen les, maar ik moet mijn team, wat ik onder me heb, even ernstig toespreken over hun gedrag. Zijn een beetje laks aan het worden, zo vlak voor de vakantie.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
5 tussenuren? Ik zou naar huis zijn gegaan als het geen belangrijke vakken zijn.
uuhhm okay. Nou, pak ze aan de luie donders!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is geen les, maar ik moet mijn team, wat ik onder me heb, even ernstig toespreken over hun gedrag. Zijn een beetje laks aan het worden, zo vlak voor de vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |