Niet dat ik weet. Maar ik win toch nooit watquote:Op donderdag 18 december 2008 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, doen jullie geen loting van dat soort kado's?
Jammer dat het kerstfeest al geweest isquote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Kun je nu wel mooi stille nacht gaan zingenklinkt altijd goed met galm!
Welke datum leef jij dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jammer dat het kerstfeest al geweest is
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou mijn adventskalender-met-chocolaatjes is al een week leeg.....
Christan is er gisteren pas aan begonnen. We waren een beetje vergeten dat we die kalender haddenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef Yoni het volgende:
Nou mijn adventskalender-met-chocolaatjes is al een week leeg.....
Hier ook zo, dus die mocht van mij dat hele ding leeghalen omdat ik er echt zat van wasquote:Op donderdag 18 december 2008 12:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb er eergisteren nog 1 gekocht voor wel ¤0,50 en brent denkt de hele dag er uit te mogen snoepen. Dus telkens een jankend kind dat echt te kort komt! Dat doen we dus nooit weer!
Je bent van harte welkom! Kan ik meteen wat trucjes afkijkenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef Yoni het volgende:
Oeh dus ik kan straks bij jou in de studio komen spelen ManekiIk wil ook nog steeds een studio, in mijn balzaal berging, maar elke keer dat ik geld bij elkaar heb voor flitsers enzo, gaat er iets mis, waardoor het geld voor iets anders nodig is
![]()
Hopelijk gaat het project dus snel wat opleveren of komen er volgend jaar ineens veeeel bruiloften, dan kan ik ook geld uitgeven
Alsof zo'n tweede bekertje dan wel naar thee smaaktquote:Op donderdag 18 december 2008 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gaaf Yoni!
En Maneki trouwens ook!
Krijg net antwoord van onze fijne vrienden van de koffie-machine 'mss kan je 2 bekertjes tappen en dan de eerste weggooien'.Natuurlijk, alsof ik niks beters te doen heb.
Rewimo, doen jullie geen loting van dat soort kado's?
Jammer dat je niet wat meer in de buurt woont, onze studio begint (eindelijk) vorm te krijgenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef Yoni het volgende:
Oeh dus ik kan straks bij jou in de studio komen spelen ManekiIk wil ook nog steeds een studio, in mijn balzaal berging, maar elke keer dat ik geld bij elkaar heb voor flitsers enzo, gaat er iets mis, waardoor het geld voor iets anders nodig is
![]()
Hopelijk gaat het project dus snel wat opleveren of komen er volgend jaar ineens veeeel bruiloften, dan kan ik ook geld uitgeven
Oei da's balen! Ik moet het nog uitrekenen. Hopelijk valt het meequote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef cattie het volgende:
Mooi gebouw Yoni!
Webkim, wat fijn dat het goed gaat met je eigen bedrijfje.
Ik heb net uitgerekend hoeveel we kwijt zijn aan kinderopvang voor Ive volgend jaar. Dat is fors meer geworden zeg! En dan straks ook nog de baby erbij...
jeetje dat scheelt nogal!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef Reinhilde het volgende:
Wij zijn alle2 overgstapt op een goedkoper mobiel abonnement, en goedkoper internet/tv/telefoon. Gister even berekend hoeveel we daarmee besparen: 800 euro per jaar!!!![]()
![]()
Mijn vader is net langs geweest, we hebben met zn tweeen even een lijstje gemaakt wat we komende week allemaal gaan eten.We gaan namelijk zondag naar Belgie, en blijven een week
. Ik heb nu al zin in al die lekkere dingen!
ja dat!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
jeetje dat scheelt nogal!
Welke telefoon/tv/telefoonaanbieder hebben jullie gekozen? Wij willen van Ziggo af omdat we steeds problemen hebben.
tv hebben we wel bij ziggo gehouden, maar de rest wil ik bij iets anders.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef Reinhilde het volgende:
Wij zijn juist naar Ziggo gegaan, nou ja, van alleen tv naar Ziggo alles-in-1, waarmee we 50 euro per kwartaal besparen. Voor mobiel alle2 een Vodafone scherp- daarmee besparen we 50 (!) euro per maand, en hebben we alle2 meer belminuten en smsjes. Onze mobieltjes zijn nog prima, dus we hoefden geen nieuwe!
Wat zijn je eisen?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:45 schreef Saffier het volgende:
Nog iemand een leuke zorgverzekering in de aanbieding? We moeten overstappen dit jaar en ik heb dus nog krap 2 weken
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:08 schreef Reinhilde het volgende:
Ik doe het altijd gewoon met cookie-cutters huup!
Ik ben daar gewoon 1 ochtend voor gaan zitten. Mijn aanbod doorgespit, punten die ik heel belangrijk vond genoteerd.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben altijd zo laks met dat soort dingen als verzekeringen enzo.
Geen zin om het uit te zoeken, vraag me dan weer af of ik dan wel hetzelfde heb als nu. Hoewel ik ook geen flauw idee heb wat we nu dan wel hebben.
Ik hoop dan altijd dat F. het uit zoekt, maar die is net zo laks als ik.
Béééétje uit de richtingquote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jammer dat je niet wat meer in de buurt woont, onze studio begint (eindelijk) vorm te krijgen
En met nog 2 weken te gaan noem jij mij niet laks?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben altijd zo laks met dat soort dingen als verzekeringen enzo.
Geen zin om het uit te zoeken, vraag me dan weer af of ik dan wel hetzelfde heb als nu. Hoewel ik ook geen flauw idee heb wat we nu dan wel hebben.
Ik hoop dan altijd dat F. het uit zoekt, maar die is net zo laks als ik.
Proberen met een andere dinges brouwser. Ik heb hier mozilla, maar als ik dan IE probeer werkt het meestal wel!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer een verjaardagstaart te bestellen bij de hema, maar die site loopt steeds vast.
Morgen maar met een stickje naar de winkel ofzo?
Kom maar op hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef Webkim het volgende:
Goed gelukt Sugar, die kersthapjes!
Is er hier iemand die goed Duits kan? Ik moet een mailtje sturen naar Dld. en het is belangrijk dat het allemaal een beetje lekker loopt enzo.
Wij ook niet!quote:Op donderdag 18 december 2008 18:43 schreef p_iglet het volgende:
Wij hebben gewoon geen boom, lekker makkelijk
Nee, alleen je username.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:03 schreef Syrena het volgende:
Als ik een bod doe op MP, ik moet m'n emailadres invullen, komt dat dan op de site te staan? Nee toch?
Nee toch maar niet. Had er eentje in de buurt gevonden, en wilde een 10tje bieden. Maar ik ken mezelf, dan zit ik binnen de kortste keren met zo'n groot apparaat waar ik niks mee doe. Behalve alles donuts zelf opkanen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:12 schreef huuphuup het volgende:
Hihi syrena ga je bieden op dat donutding?
Syrena, misschien wil iemand zijn donutding ruilen tegen jouw dansmatquote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee toch maar niet. Had er eentje in de buurt gevonden, en wilde een 10tje bieden. Maar ik ken mezelf, dan zit ik binnen de kortste keren met zo'n groot apparaat waar ik niks mee doe. Behalve alles donuts zelf opkanen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:57 schreef snoopy het volgende:
[..]
Syrena, misschien wil iemand zijn donutding ruilen tegen jouw dansmat
Wie kopt hem in?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:59 schreef PM-girl het volgende:
Buikgriepachtig ja. Maar ik heb ook gisteren mijn bol gestoten, alleen kan ik me daar niet alles meer van herinneren. Dat icm misselijkheid doet me ook iets anders vermoeden?
quote:
Ik heb het wel gezien, dankjewel, maar ik heb al een eigen hopelijk-niet-al-te-genant brouwsel verstuurd.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Webkim, misschien heb je het niet gezien maar ik wil je best helpen met je Duitse mailtje
Volgens mij was het het laatste.. Woon nu in Rotterdam..quote:Op donderdag 18 december 2008 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Ja, wij woonden in dezelfde plaats toch?
of woon jij nu in mijn oude plaats en ik in jouw oude plaats? hmmm
Oeh!quote:Op donderdag 18 december 2008 21:29 schreef huuphuup het volgende:
Oeh vuurwerk hier!!
En ik heb net in etappes een bak aardbeienbavarois opom njom njom njom
Ja, maar via track & trace staat dat de bezorger nog onderweg is, dus ik hoop maar dat ze vanmiddag ook al bezopen was en dat de postmevrouw doorgelopen is, met pakketje onder dr arm. Ik wacht nog even af..quote:Op donderdag 18 december 2008 21:52 schreef freecell het volgende:
Moussy, dat is balen!
Heb je een briefje dat het daar is bezorgd? Want dan kan je toch de post bellen oid?
Een lege keukenrol o.i.d. werkt ookquote:Op donderdag 18 december 2008 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor de dames met geknoopte lichtjes. Bij Praxis en volgens mij ook bij leenbakker of kwantum. Groene "laddertjes"met een handvat waar je de lampjes om kan winden. Ik heb ze net voor school ook gebruikt en gaat heel erg goed,
Voor 1,39 per twee en een mogelijkheid het eerste lampje vast te klemmen ga ik niet prutsen met iets wat volgend jaar half vergaan isquote:Op donderdag 18 december 2008 22:06 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Een lege keukenrol o.i.d. werkt ook
ow myquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:40 schreef E.T. het volgende:
![]()
Ik word oud.. echt ik kan er niet meer tegen..
Partybussen, een uur thuis en de volgende dag weer vroeg op..
Koffie en weinig doen vandaag
Bedrijfsuitje van Swets z'n werkquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:42 schreef Belana het volgende:
hahahaha die Leander![]()
ET, wild wezen stappen?te oud voor die shit he
ja we moeten er aan geloven...
qua show welquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:12 schreef Belana het volgende:
mijn god wat een prijzen voor dat pallazomaar daar krijg je wel veel voor dan weer geloof ik.
Ha dus die bus met vlammen was van julliequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bedrijfsuitje van Swets z'n werk![]()
Naar Palazzo op het WestergasfabriekterreinEn heen en terug met een partybus met lichtshows, vuurspuwers op het dak, disco-installaties etc..
sorryquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:56 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ha dus die bus met vlammen was van jullieWij wonen tegenover waar de bussen stonden. Vanuit mijn slaapkamerraam keek ik zo bovenop de bussen met rook en vlammen. Wat een spektakeldingen zeg die bussen
O ja de harde muziek was ons ook opgevallen ja![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:11 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Leander![]()
Berg je maar hoor Freecell, mijn broertje deed dat ook vroeger, soms zelfs met allebei de armpjes recht omhoog! Enneh... hij doet het nog steeds![]()
Het mooiste vind ik het dan als zn arm begint te slapen en hij uiteindelijk zn arm niet meer voelt en zn arm dan naar beneden klettert op zn eigen borstkas. Hij schrikt zich elke keer weer helemaal de tandjes
jamaar ze zijn zo leuk, en net n jaar oud denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef bixister het volgende:
goede reden om nieuwe te gaan kopen ynske!
bij de bijenkorf zag ik superleuke versieringen, van dat ouderwetse metalen speelgoed, bijvoorbeel.
Zo kwamen mijn ouders er na de verhuizing achter dat ze de sneeuwschuiver kwijt warenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef Ynske het volgende:
k heb de kerstboom net opgezet, maar kan er niets inhangen
we zijn de ballen kwijt
vast wel, maar denk dat ze niet zo blij zijn als ik alles uit de kasten trek om t te vinden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo kwamen mijn ouders er na de verhuizing achter dat ze de sneeuwschuiver kwijt waren
Ze staan vast wel ergens
Ligt eraan of je ook alles weer zelf terug zetquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
vast wel, maar denk dat ze niet zo blij zijn als ik alles uit de kasten trek om t te vinden.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ook alles weer zelf terug zet
Misschien dat ik het juist wel zei omdat ik je kendequote:Op vrijdag 19 december 2008 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]dan ken je mij nog niet
maar paps heeft ze al gevonden
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef Belana het volgende:
ik geloof dat ik uiteindelijk gekozen heb voor Black sweat van Prince
ik heb de camera op het tafeltje achter de chauffeur gezet en dan de bus in gericht, zeg maar. En zonder flits om de lichtshow proberen te vangen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:35 schreef Belana het volgende:
ik herken helemaal geen bus op die foto
Ik heb me aangemeldquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef YPPY het volgende:
We eten frietjes met de Kerst.J. heeft z'n hand gebroken, dat is wat minder, maar wel frietjes dus.
Dat kan ik zelf maken. Of pizza of lasagne, dat kan ik ook.
quote:
ja, en de keuken kun je ook nog zien, had daar dus echt geen zin in dit jaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:13 schreef snoopy het volgende:
en Ynske reflecteert in de ballen?
Doet me denken aan een collega die eens een soortgelijke foto voor een kerstkaart moest maken. Zie hem nog prutsen met een wit scherm waar hij een heel klein gaatje voor zijn lens in had gemaakt zodat je hem zelf dus niet in die ballen terug zou zien.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:13 schreef Lois het volgende:
Hoe laat moeten we aan tafel Snoop? Dan zorg ik dat ik op tijd ben
JarnoAuw! sterkte
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef Lishe het volgende:
Proost Guus! Op een hele fijne vakantie!
(En dat je dan, tijdens je nacht doorhalen, je eigenste kerst-man tegen het lijf loopt.)
Wel 1 vrouwelijke collega die helemaal uit d'r stekker ging op de heenweg. Schuddend met d'r borsten, de rose was niet aan te slepen, en voordat we bij pallazo het voorgerecht hadden gehad had ze het toilet ondergekosts en zat ze huilend in de foyer, en om negen uur zat ze in een taxi naar huisquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:09 schreef bixister het volgende:
ah, hadden jullie ook topless bediening swets?
Ja... tot mijn grote verbazing.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:05 schreef bixister het volgende:
oh lekker genant!en, durfde ze vandaag wel weer gewoon op 't werk te verschijnen?
jeuj.. dat zou ik dan vooral op fok! zetten....quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef simmu het volgende:
ik ben achter ons duister familiegeheim gekomen, en ik heb hier geheimhoudingsplicht over gekregen (volstrekt begrijpelijk, tis werkelijk rtl-film waardig qua drama, ranzigheid & sensatie)
ik mag en kan er niks over zeggen tegen wie dan ook (zelfs sangdrax, en dat steekt want in alle 8 jaar heb ik nog nooit gelogen of verzwegen tegen sangdrax), ook hier niet (zou zonder meer niet bijster hendig wezen aangezien ik er vorige week ook achter kwam dat mijn ma veel dingen meeleest hier de muts versprak zich, hoi ma)
dus nu ben ik zeer *pissed off*. ik wilde het gewoon ff kwijten dat doe ik hier omdat ik toch enkel in aex en oud kom, en dat leek hier me meer op zn plaats, en dan specifiek hier in ch omdat ik heus geen hulp hoef, of raad of discussie. ik wilde het gewoon enkel kwijt. hoe moeten wij nu goede ouders zijn als onze ouders zich zo misdragen? dat soort dingen ga ik dan over malen. ik kan zo overstuur raken van dit soort onzin, ik zou toch onderhand beter moeten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
ik ook hoor.. hou dan je mond en ga het zeker niet op fok! postenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:48 schreef Ynske het volgende:
k vind het een beetje raar als iemand wat begint te vertellen (*soap*) en vervolgens gaat zeggen dat ze het niet gaan vertellen omdat het niet mag etc. zeg dan gewoon niets
tja, en dingen voor je partner verzwijgenk geloof niet dat erg handig is
oh, ik ga dit alles gewoon uit mijn hoofd wissen. ik werk eraanquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:46 schreef freecell het volgende:
simmu: Lastig!Kan je het niet gewoon negeren? Ergens naar een ver plekje van je achterhoofd duwen?
Of iemand zoeken die je online kent en vertrouwd en waarvan je zeker weet dat die niemand kent die jij kent (mooie zin) en dan even van je af praten.
Oja en ik zou het wel aan Sandrax vertellenTARA en ik vertellen belangrijke dingen ook altijd aan elkaar. Als iemand bij mij begint met 'niet verder vertellen hoor, maar...' geef ik meteen aan dat ik het wél aan TARA zal vertellen, maar dat het ook echt niet verder komt dan dat.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:54 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, ik ga dit alles gewoon uit mijn hoofd wissen. ik werk eraanda's gewoon een kwestie van genoeg alcohol. sangdrax is hier ook al, helemaal in zn nopjes met zijn net gearriveerde werklaptop en die zorgt nu ff voor selene terwijl ik me zodadelijk uit ga leven in een rpg met een biertje erbij (of een cuba libre
)
en ik kan het sangdrax niet vertellenik kwam dit enkel te weten omdat een dierbare mij om raad vroeg mbt wat te doen, sorry voor het crytische, maar er lezen er meer mee
hoi vivi, net wie ik nodig hebquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:02 schreef Anitra het volgende:
de kerstsfeer zit hier al goed in zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |