Niet dat ik weet. Maar ik win toch nooit watquote:Op donderdag 18 december 2008 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, doen jullie geen loting van dat soort kado's?
Jammer dat het kerstfeest al geweest isquote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Kun je nu wel mooi stille nacht gaan zingenklinkt altijd goed met galm!
Welke datum leef jij dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jammer dat het kerstfeest al geweest is
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nou mijn adventskalender-met-chocolaatjes is al een week leeg.....
Christan is er gisteren pas aan begonnen. We waren een beetje vergeten dat we die kalender haddenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef Yoni het volgende:
Nou mijn adventskalender-met-chocolaatjes is al een week leeg.....
Hier ook zo, dus die mocht van mij dat hele ding leeghalen omdat ik er echt zat van wasquote:Op donderdag 18 december 2008 12:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb er eergisteren nog 1 gekocht voor wel ¤0,50 en brent denkt de hele dag er uit te mogen snoepen. Dus telkens een jankend kind dat echt te kort komt! Dat doen we dus nooit weer!
Je bent van harte welkom! Kan ik meteen wat trucjes afkijkenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef Yoni het volgende:
Oeh dus ik kan straks bij jou in de studio komen spelen ManekiIk wil ook nog steeds een studio, in mijn balzaal berging, maar elke keer dat ik geld bij elkaar heb voor flitsers enzo, gaat er iets mis, waardoor het geld voor iets anders nodig is
![]()
Hopelijk gaat het project dus snel wat opleveren of komen er volgend jaar ineens veeeel bruiloften, dan kan ik ook geld uitgeven
Alsof zo'n tweede bekertje dan wel naar thee smaaktquote:Op donderdag 18 december 2008 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gaaf Yoni!
En Maneki trouwens ook!
Krijg net antwoord van onze fijne vrienden van de koffie-machine 'mss kan je 2 bekertjes tappen en dan de eerste weggooien'.Natuurlijk, alsof ik niks beters te doen heb.
Rewimo, doen jullie geen loting van dat soort kado's?
Jammer dat je niet wat meer in de buurt woont, onze studio begint (eindelijk) vorm te krijgenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef Yoni het volgende:
Oeh dus ik kan straks bij jou in de studio komen spelen ManekiIk wil ook nog steeds een studio, in mijn balzaal berging, maar elke keer dat ik geld bij elkaar heb voor flitsers enzo, gaat er iets mis, waardoor het geld voor iets anders nodig is
![]()
Hopelijk gaat het project dus snel wat opleveren of komen er volgend jaar ineens veeeel bruiloften, dan kan ik ook geld uitgeven
Oei da's balen! Ik moet het nog uitrekenen. Hopelijk valt het meequote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef cattie het volgende:
Mooi gebouw Yoni!
Webkim, wat fijn dat het goed gaat met je eigen bedrijfje.
Ik heb net uitgerekend hoeveel we kwijt zijn aan kinderopvang voor Ive volgend jaar. Dat is fors meer geworden zeg! En dan straks ook nog de baby erbij...
jeetje dat scheelt nogal!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:38 schreef Reinhilde het volgende:
Wij zijn alle2 overgstapt op een goedkoper mobiel abonnement, en goedkoper internet/tv/telefoon. Gister even berekend hoeveel we daarmee besparen: 800 euro per jaar!!!![]()
![]()
Mijn vader is net langs geweest, we hebben met zn tweeen even een lijstje gemaakt wat we komende week allemaal gaan eten.We gaan namelijk zondag naar Belgie, en blijven een week
. Ik heb nu al zin in al die lekkere dingen!
ja dat!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
jeetje dat scheelt nogal!
Welke telefoon/tv/telefoonaanbieder hebben jullie gekozen? Wij willen van Ziggo af omdat we steeds problemen hebben.
tv hebben we wel bij ziggo gehouden, maar de rest wil ik bij iets anders.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef Reinhilde het volgende:
Wij zijn juist naar Ziggo gegaan, nou ja, van alleen tv naar Ziggo alles-in-1, waarmee we 50 euro per kwartaal besparen. Voor mobiel alle2 een Vodafone scherp- daarmee besparen we 50 (!) euro per maand, en hebben we alle2 meer belminuten en smsjes. Onze mobieltjes zijn nog prima, dus we hoefden geen nieuwe!
Wat zijn je eisen?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:45 schreef Saffier het volgende:
Nog iemand een leuke zorgverzekering in de aanbieding? We moeten overstappen dit jaar en ik heb dus nog krap 2 weken
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:08 schreef Reinhilde het volgende:
Ik doe het altijd gewoon met cookie-cutters huup!
Ik ben daar gewoon 1 ochtend voor gaan zitten. Mijn aanbod doorgespit, punten die ik heel belangrijk vond genoteerd.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben altijd zo laks met dat soort dingen als verzekeringen enzo.
Geen zin om het uit te zoeken, vraag me dan weer af of ik dan wel hetzelfde heb als nu. Hoewel ik ook geen flauw idee heb wat we nu dan wel hebben.
Ik hoop dan altijd dat F. het uit zoekt, maar die is net zo laks als ik.
Béééétje uit de richtingquote:Op donderdag 18 december 2008 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jammer dat je niet wat meer in de buurt woont, onze studio begint (eindelijk) vorm te krijgen
En met nog 2 weken te gaan noem jij mij niet laks?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben altijd zo laks met dat soort dingen als verzekeringen enzo.
Geen zin om het uit te zoeken, vraag me dan weer af of ik dan wel hetzelfde heb als nu. Hoewel ik ook geen flauw idee heb wat we nu dan wel hebben.
Ik hoop dan altijd dat F. het uit zoekt, maar die is net zo laks als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |