Slaap lekker Klonkquote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef Klonk het volgende:
ik help dit topic een berichtje nader aan het slotje, maar dat is dan ook gelijk het laatste berichtje van mij vandaag, ouwe lullen bedtijd
Gefeliciteerd alvastquote:Op donderdag 18 december 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... nog 1 dag werken en dan vakantie.
Idem.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... nog 1 dag werken en dan vakantie.
wat zijn oud hollande kerstspellen dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
Kerstborrel was leuk trouwens. Hebben wat Oud-Hollandse kerstspellen gespeeld, en uiteindelijk heb ik de wisseltrofee gewonnen.
Ik had bedacht:quote:Op donderdag 18 december 2008 22:19 schreef Fha het volgende:
[..]
wat zijn oud hollande kerstspellen dan?dat ken ik niet
Oui. Sorry voor nieuwe account btw. Mijn site ging niet door dus kon ik maar beter stoppen met mijn 'promotie'-account.quote:
Hoe is het afgelopen met je zakelijke conflicten rond die webhoster?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:21 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Oui. Sorry voor nieuwe account btw. Mijn site ging niet door dus kon ik maar beter stoppen met mijn 'promotie'-account.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je zakelijke conflicten rond die webhoster?
Het lijckt mij een klaere zaeck.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:21 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Oui. Sorry voor nieuwe account btw. Mijn site ging niet door dus kon ik maar beter stoppen met mijn 'promotie'-account.
jij typt raar.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Het lijckt mij een klaere zaeck.
Den pot verwijt den keetel.quote:
En dan toch wel zo modern zijn om internet te gebruiken. Lekker logischquote:Op donderdag 18 december 2008 23:42 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Den pot verwijt den keetel.
Dat moodernistische Neederlansch is aen mij of mijn eega niet besteed.
(Voeg plaetjen toe van ghezichtjen met scheeven mond)
Ze hebben niets meer wat van laten horen.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je zakelijke conflicten rond die webhoster?
Haha, iets anders bedoeld shredderquote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
[..]
Het lijckt mij een klaere zaeck.
Babs v L is van een andere generatie.quote:
O is dat hetquote:Op donderdag 18 december 2008 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Babs v L is van een andere generatie.
Zeer juischt. Ick leefde reedsch in den Zeeventiende Eeuw Nae Christus.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Babs v L is van een andere generatie.
Lijken kunnen toch al helemaal heul niet typen?!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:51 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Zeer juischt. Ick leefde reedsch in den Zeeventiende Eeuw Nae Christus.
Maer gheesten wel! (Voeg knipooghend ghezichtje toe)quote:Op donderdag 18 december 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijken kunnen toch al helemaal heul niet typen?!
Nietus want die kunnen toch heul niet dingen echt aanraken enzo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Maer gheesten wel! (Voeg knipooghend ghezichtje toe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |