Ok.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:11 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dat er in dit topic gediscrimineerd wordt tegen mensen zonder usericon.
Je vergeet SS en Serpent als het nodig is!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En voor hunters:
1. autoshot
2. poepen
3. koffie halen
4. lewt!
Je had er vroeger wel altijd eentje.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:11 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dat er in dit topic gediscrimineerd wordt tegen mensen zonder usericon.
Screenshot!quote:Op vrijdag 19 december 2008 06:22 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren met mijn eigen guild naar Naxx10 geweest. We lopen niet helemaal voorop, maar ik was toch ernstig tevreden.
Onze main healer van de afgelopen weken was weer boomkin, dus bij Anub hadden we hem op healing en een shaman omdat de Pala nog zijn zoon aan het ophalen was. En toch one shotted. Bij de 2de baas hadden we iedereen, die ook one-shotted. Maexna hadden we een klein probleempje met DPS die iets te actief was. 2de poging ging ze wel neer.
Plague quarter ging de eerste baas makkelijk neer. Helaas hadden 4 man mee die nog niet Heigan hadden gedaan. 3de poging met 5 man vanaf 75%, en toch dood. Loatheb 1% whipe. Weer naar binnen, alleen toen bleef er een hunter buiten de deur. Toch met 9 man de baas neer.
Al met al, productieve avond (ook al hebben we 3 epics ge-dissed.
http://www.wowhead.com/?item=39468 is een mooi hunter wapen
Gaat er niet om hoe hij er uit ziet. Alles is een hunter weaponquote:
Weet ik, weet ik!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat er niet om hoe hij er uit ziet. Alles is een hunter weapon
Is een grote haak in principe.
The Stray
Binds when picked upOff Hand Fist Weapon
261 - 485 Damage Speed 2.60
(143.5 damage per second)
+22 Agility
+39 Stamina
Durability 75 / 75
Requires Level 80
Equip: Improves hit rating by 27 (0.82% @ L80).
Equip: Improves haste rating by 26 (0.79% @ L80).
Equip: Increases attack power by 76.
Zeker nice voor enhancement shamansquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat er niet om hoe hij er uit ziet. Alles is een hunter weapon
Is een grote haak in principe.
The Stray
Binds when picked upOff Hand Fist Weapon
261 - 485 Damage Speed 2.60
(143.5 damage per second)
+22 Agility
+39 Stamina
Durability 75 / 75
Requires Level 80
Equip: Improves hit rating by 27 (0.82% @ L80).
Equip: Improves haste rating by 26 (0.79% @ L80).
Equip: Increases attack power by 76.
Wij zijn er mee bezig. (Nu eventjes gestopt door de vakantie) Warrior tanked Sartharion,quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:22 schreef sanakthe het volgende:
Btw, iemand die hier Sarth probeer met 3 drakes up?
Zoja, wie laten jullie Sarth tanken? Feral druid met immense hoge hp? of DK?
En als Shadron naar beneden komt is Thenebron al dood bij jullie? zo nee, wat doen jullie dan? Bloodlust houden voor Shadron of al in het begin gebruiken bij Thenebron?
Wij hebben dus precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wij zijn er mee bezig. (Nu eventjes gestopt door de vakantie) Warrior tanked Sartharion,
Volgens mij is Thenebron nog niet dood meestal, ik let daar eigenlijk niet zo erg op(Ik heal, dus heb het daar wel druk mee) Bloodlust doen we meestal bij de eerste drake meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |