Nieuwe OP waar GI mee bezig is.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:04 schreef Bryze het volgende:
ik hartje female trollsmon! ;d
waarvoor is het eigenlijk ;p dat iedereen zijn avatar en naam/link post ^^
Vond het al raar dat ik net geen PM van je hadquote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef GI het volgende:
Pfft. Wyri wil niet meer met me PM'en en moet het dus hier neerzetten:
[..]
Draenei femalequote:Op donderdag 18 december 2008 14:08 schreef Fir3fly het volgende:
Fir3flyAliya Draenei | Priest | 80|
Avey Human | Paladin | 73|
Scorchess Night Elf | Hunter | 70|
Alaina Draenei | Shaman | 70|
Ik heb er nog een stuk of 10 meer maar op deze speel ik het meest.
Draenei, met een equote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Draenei, met een e. Er zijn zo weinig draenei priests op mijn server, ik ken ze allemaal
. Nou ja, de level 80's in ieder geval. De hunter is mijn oude main, maar ik heb geen zin om die te levellen want dan moet ik die gear vervangen door blauw spul.....
.
Zegt de gnome. Als jij met een human in bed duikt komen er dwarfs uit, nee dat is lekkerquote:Op donderdag 18 december 2008 13:59 schreef magge het volgende:
sexytime tussen de BE and de Troll hier?
Jullie krijgen rare kinderen.
Idd hoe kun je respect hebben voor gnomes? hun stad is ingenomen door een lvl30 elite....quote:Op donderdag 18 december 2008 14:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zegt de gnome. Als jij met een human in bed duikt komen er dwarfs uit, nee dat is lekker.
Idd home lame kun je zijn ....quote:Op donderdag 18 december 2008 14:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Idd hoe kun je respect hebben voor gnomes? hun stad is ingenomen door een lvl30 elite....
Ik heb gewoon teveel charsquote:Op donderdag 18 december 2008 14:24 schreef GI het volgende:
Ik tel er vijf Blistering. Dat past niet naast je plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |