Hehe. Ik zit op mijn werk nooit als Knut ingelogged. Dan is mijn internetverslaving te makkelijk terug te vindenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow ja dat was jij![]()
(Altijd leuk mensen met verschillende nick's.)
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:53 schreef GI het volgende:
Jah, maar dat moet niet in het plaatje
Ik zat te denken aan:
[Plaatje] Username : MainName - Main Class
Gnomes.... Die verdienen het geeneens om genoemd te worden!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:15 schreef magge het volgende:
GI!!
Ik wil er ook op!
" Magge is een smechsy gnome!"
Whehequote:Op donderdag 18 december 2008 11:07 schreef GI het volgende:
[..]
Hehe. Ik zit op mijn werk nooit als Knut ingelogged. Dan is mijn internetverslaving te makkelijk terug te vinden
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:15 schreef GI het volgende:
[..]
Gnomes.... Die verdienen het geeneens om genoemd te worden!
Bohoo!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:15 schreef GI het volgende:
[..]
Gnomes.... Die verdienen het geeneens om genoemd te worden!
quote:LOOT THE DOGS!!!
Shadow priest op Kazzak: Loothedogquote:Op donderdag 18 december 2008 11:17 schreef Ps2K het volgende:
Kabar - Squid Pirate Shaman Extraordinaire!
OW en:
[..]
True, in TBC heb ik de pvp S1 zwaarden met honor gefarmd voor bij mijn pve gear, waren leuke zwaarden voor ook te gebruiken in pve. Nu in wotlk dropt alleen in Naxx epic swords. Maar in HC dropt bijna geen rogue stuff, loop ik met me bleude blauwe zwaardjes samen met full epic guildiesquote:Op donderdag 18 december 2008 11:20 schreef ScarFace- het volgende:
De nieuwe pvp gear die gekomen is, is echt mager zeg.
Geen nieuwe mounts, of wapens![]()
Pvp gear is blue, de epic versies daarvoor heb je ook arena nodig, de gear die je kan kopen met heroics is beter dan die epic gear van pcp/arena, voor zover ik heb gezien.
Mag wel wat uitgebreider, ook het spul wat er al is, meer ringen/trinkets etc etc.
Staat wel een jewelcrafting vendor bij zucht.
Voor S1 was er ook maar " crappy" blauwe pvp gear.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
True, in TBC heb ik de pvp S1 zwaarden met honor gefarmd voor bij mijn pve gear, waren leuke zwaarden voor ook te gebruiken in pve. Nu in wotlk dropt alleen in Naxx epic swords. Maar in HC dropt bijna geen rogue stuff, loop ik met me bleude blauwe zwaardjes samen met full epic guildies
PVP gear is zeer mager
Mijn stem gaat hier naar uit dan:quote:Op donderdag 18 december 2008 11:07 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ] VatosLoco - Lavendor - Night Elf Rogue lvl 80
Naah, speel niet met daggers, moet swords hebben, Slice and Dice, and dan 5 points in swords voor een extra swingquote:Op donderdag 18 december 2008 11:26 schreef magge het volgende:
[..]
Voor S1 was er ook maar " crappy" blauwe pvp gear.
Wacht tot S6 en dan is S5 te koop bij de Vendor.
Trouwens, kun je niet zon beetje bij alle Factions op Exhalted daggers kaufen?
Maak jij een lijstje van de actieve fokkers ?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mijn stem gaat hier naar uit dan:
[ afbeelding ] WyriHaximus : Wyrihaximus - Troll Rogue
Nee man!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:35 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Naah, speel niet met daggers, moet swords hebben, Slice and Dice, and dan 5 points in swords voor een extra swingimba dps output
Alts are overrated!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:38 schreef GI het volgende:
Eventueel kunnen we naast 1 plaatje wel 3 of 4 alts kwijt zit ik te denken.
[ afbeelding ] Alt1
Alt2
Alt3
Alt4
Mwah. Zulkian is mijn alt, maar toch wel noemingswaardig denk ik zoquote:Op donderdag 18 december 2008 11:40 schreef magge het volgende:
[..]
Alts are overrated!
They are called alt becuase of " ctrl alt delete"
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 18 december 2008 11:40 schreef GI het volgende:
Dan word de setup
UsernameChar name Char race | Char class | 80|80
Char name Char race | Char class | 80|80
't probleem is dat, ik bijvoorbeeld, heb zoveel alts dan ik heel de OP zou dominaten.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:42 schreef GI het volgende:
[..]
Mwah. Zulkian is mijn alt, maar toch wel noemingswaardig denk ik zo
Speel je al die alts dan ?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:43 schreef magge het volgende:
[..]
't probleem is dat, ik bijvoorbeeld, heb zoveel alts dan ik heel de OP zou dominaten.
Maar ieder zijn ding, een of twee alts zou wel moeten kunnen.
Maak straks wel ff een botje wat de laatste 10 wow topics door werkt en daar uit laat zien wie de meeste posts heeftquote:Op donderdag 18 december 2008 11:35 schreef GI het volgende:
[..]
Maak jij een lijstje van de actieve fokkers ?
Yep. ^^quote:
| 1 2 | [limg=60]PLAATJE[/limg][url=ARMORY LINK]Char name[/url] Char race | Char class | 80|[s]80[/s] |
Das ook wel leuk om als grafiekje mee te nemen trouwensquote:Op donderdag 18 december 2008 11:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maak straks wel ff een botje wat de laatste 10 wow topics door werkt en daar uit laat zien wie de meeste posts heeft.
Ik denk dat jij wint.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:46 schreef GI het volgende:
[..]
Das ook wel leuk om als grafiekje mee te nemen trouwensLaatste 3.000 posts in WOW topics waren van
User 1 20%
User 2 4 %
enz
goed zo?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:44 schreef sanakthe het volgende:
Sanakthe
[ afbeelding ] Sanakthe - Undead Warlock 80
Zo hoort het ook, gelukkig dat ze wat hebben gedaan tegen die wellfare epics. In TBC kon iedere moron met epics rondlopen als hij maar een paar dagen kills farmde in een battleground, nu loop je iig in blues en weet je dat iemand met epics er wel de skill voor heeft omdat hij arena heeft gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:20 schreef ScarFace- het volgende:
Pvp gear is blue, de epic versies daarvoor heb je ook arena nodig, de gear die je kan kopen met heroics is beter dan die epic gear van pcp/arena, voor zover ik heb gezien.
/signed.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, gelukkig dat ze wat hebben gedaan tegen die wellfare epics. In TBC kon iedere moron met epics rondlopen als hij maar een paar dagen kills farmde in een battleground, nu loop je iig in blues en weet je dat iemand met epics er wel de skill voor heeft omdat hij arena heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |