quote:Op donderdag 18 december 2008 08:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Nieuwe werkwoorden![]()
Ik diarree
Hij diarreet
Wij diarreeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
quote:nog 16 x gediareed!!!! en 2 x gekostst...
quote:Is dit nu een buikgriepje?
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:30 schreef tinny het volgende:
gisteren wel 2 twijfel produkten gehad een koude oliebol en 2 koude frikandelbroodjes
Hou ons op de hoogte!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:09 schreef tinny het volgende:
de banaan blijft wonder boven wonder zitten!!!(nu al 20 minuten)
Mooi. Blijven drinkenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:09 schreef tinny het volgende:
Je hebt 'm in je aars gestopt ?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:09 schreef tinny het volgende:
Ja vooral bananen etenquote:Op donderdag 18 december 2008 08:49 schreef tinny het volgende:
Ik ga nu een banaantje en en glasje water proberen....
@GI, dank je man... (heb gisteren op het werk al het hele woerdense riool bevuilt)
Problem solvedquote:Op donderdag 18 december 2008 09:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Je hebt 'm in je aars gestopt ?
wehehe, krijg je een bananeshit ivp bananesplitquote:Op donderdag 18 december 2008 09:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Je hebt 'm in je aars gestopt ?
Ligt eraan wat voor..!! norit is ok, maar middelen die je darmen plat leggen mag je NIET innemen! dat zei de dokter tegen mij, en die zal er meer verstand van hebben dan ik..quote:Op donderdag 18 december 2008 10:23 schreef Pure-Poison het volgende:
Dat je precies weet hoe vaak je bent gegaan naar al die keer![]()
Ik zou diarreeremmers nemen+genoeg drinken en anders ff huisarts bellen.
Sterkte,het is zo ellendig
voor jullie wel voor mij niet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |