prutserquote:Op donderdag 18 december 2008 09:09 schreef crazy987 het volgende:
ben ik ook weer
om 3 uur naar huis, heb om half 5 sollicitatiegesprek.
hopen dat mn brommer het houd, gaskabel is een beetje kaput ><
t spiet mie dondersquote:Op donderdag 18 december 2008 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is niet eerlijk, ze moeten ook altijd mij hebben...
![]()
B100 style...
Ik stond te wachtenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en waar was jij vanochtend nou ?
vandaar die file daar...quote:Op donderdag 18 december 2008 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik stond te wachten![]()
Had expres mn ferrari uit de garage gehaald
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
en ik maar op een alfa lettenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik stond te wachten![]()
Had expres mn ferrari uit de garage gehaald
morgen Pquote:
Nja hij was Italiaansquote:Op donderdag 18 december 2008 09:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en ik maar op een alfa letten
Goedemorgenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Ik kom de boel hier weer vervuilen met mijn onzinposts
dat is 0906-8911quote:Op donderdag 18 december 2008 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hij was Italiaans
Wilde je nog bellen maar heb je nr niet
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]allemaal kieken naar dat blonde waif in die heerlijke auto
Dat verklaard ook die kettingbotsing daar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*wacht op pic...*<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
en dat verklaart ook meteen de files voor de rest van nederlandquote:Op donderdag 18 december 2008 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat verklaard ook die kettingbotsing daar...
*wacht op pic...*
morguh playerquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
Dudes..ik kijk ook ff 2 tellen niet
ik ook net dacht nog dat we op pagina 1 zatenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
Ja zat maar te F5'enquote:Op donderdag 18 december 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook net dacht nog dat we op pagina 1 zaten
Goedemorgen Debs
Dat zijn erg lange tellen... deb... met twee cijfers achter de komma?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
playerquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zijn erg lange tellen... deb... met twee cijfers achter de komma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |