Gute smorgensquote:
Iew jaquote:Op donderdag 18 december 2008 08:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gute smorgens
-edit- gadverdamme, nu al een sigaar![]()
hoe is het gegaan bij het asiel, heb ik niet meegekregen gisterenquote:
kon je niet slapen ?quote:
quote:
want?quote:Op donderdag 18 december 2008 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik zit te F5-en op mijn hotmail pagina
ik wilde kijken of 1 van jullie wat postequote:
ach ja tis ten minste niet meer elke dagquote:
da's nie zo handig!quote:Op donderdag 18 december 2008 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wilde kijken of 1 van jullie wat poste
ik zat dus niet op fok te f5-en maar op hotmail
waarom niet ?quote:
oh, vandaar dat ik dan ook niks zagquote:Op donderdag 18 december 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan zie je niet of wij gepost hebben
denk ut jaquote:Op donderdag 18 december 2008 08:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh, vandaar dat ik dan ook niks zagbehalve mijn e-mail
heb dat vaak met mn sleutelsquote:Op donderdag 18 december 2008 08:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Runx zat in de bus
toen kwam hij erachter dat hij zijn tas vergeten was
als zijn hoofd niet vast zou zitten, zou hij die ook nog vergeten
ja, maar je tasquote:Op donderdag 18 december 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb dat vaak met mn sleutels
dus jij vergeet ook je tas, ipv je sleutelsquote:Op donderdag 18 december 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
m'n sleutels die zitten vaak in mn tas![]()
Morguh Sgelequote:
ja inderdaaad voor mij ook... pfff ik heb echt veel te doen, maar er komt echt niks uit mn handen vandaag.quote:
bij mij komt er ook nooit iets uit mijn handenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja inderdaaad voor mij ook... pfff ik heb echt veel te doen, maar er komt echt niks uit mn handen vandaag.![]()
![]()
![]()
that's the spiritquote:Op donderdag 18 december 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben ook weer op mn werk
ik heb nu al geen zin
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bij mij komt er ook nooit iets uit mijn handen
want als dat wel het geval zal zijn, zou ik ff naar het ziekenhuis gaan denk ik, of naar de dokter
en waar was jij vanochtend nou ?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Ik kom de boel hier weer vervuilen met mijn onzinposts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |