Ja, waar was je?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Als het kookt in je oor gieten.![]()
Pffttt..... ik lag te vroeg op bed geloof ik en een beetje strenge scheidsrechter was wel nodig begreep ik al teruglezend.
Wat dacht je van tukken?quote:
En ik had nog een half uurtje met schoenen zitten gooien.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook moeten doen!
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik had nog een half uurtje met schoenen zitten gooien.
Goedemiddag Hidi!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
Stelletje klootviolen![]()
Beetje gaan lopen rellen als ik naar bed ben
oh uh... goedemiddag![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
oh uh... goedemiddag![]()
Da's het mooie van een forum: het is (bijna) allemaal terug te lezen.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voel je je achtergesteld?
zelfs Coos was er niet terwijl hij toch de enige is met een alert
quote:
Een opgenomen voetbal wedstrijd terugkijken is ook (bijna) net zo leuk als live kijkenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's het mooie van een forum: het is (bijna) allemaal terug te lezen.
Dat weet @Manu neem ik aan. Het ging toch echt nergens over, bellen of terugbellen en zulks.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef Gert het volgende:
btw ik weet niet precies wat er geëdit is, maar iemands achternaam posten gaat echt veel te ver. Ik hoop niet dat LS dat gedaan heeft.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
btw ik weet niet precies wat er geëdit is, maar iemands achternaam posten gaat echt veel te ver. Ik hoop niet dat LS dat gedaan heeft.
Niets veranderd hoor, misschien heb je shift of ctrl met je muiswiel gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef Copycat het volgende:
Huh?
Opeens is het lettertype op FOK! veranderd. Alles is heel klein en ik ben al zo kippig.
Zou zo maar kunnen. Maar heb het enkel op FOK!. Hoe maak ik dat weer ongedaan?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Niets veranderd hoor, misschien heb je shift of ctrl met je muiswiel gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |