Stomen gaat zo gebeuren, maar met afblijven bedoel je dan ook niet clearen?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze verkopen ze niet overal. En er staat op dat het voor bijholteontsteking is.Ik gebruikte op een gegeven moment wel 3 a 4 AB kuren per jaar voor die stomme holtes. Nu ik dit gebruik als ik het weer voel aankomen al een jaar zonder
![]()
En het klinkt alsof je trommelvlies geirriteerd is. afblijven, pillen slikken, stomen en warme olie in je oor. (warm is wat anders dan heet.)
Volgens mij heb jij orale sex een beetje verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is wél gezellie.............
wel eerst zorgen dat die ooronsteking over is en niet met je kop onder water in de jacuzzi
die zit vol bacteriën......... heb je gelijk een soa in je oor
Nee, dat is sowieso slecht.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Stomen gaat zo gebeuren, maar met afblijven bedoel je dan ook niet clearen?
AHA...... dus die griek zit maar een beetje uit zijn nek te zwammen....quote:Op donderdag 18 december 2008 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij orale sex een beetje verkeerd begrepen.![]()
Als het kookt in je oor gieten.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:44 schreef Manu82 het volgende:
Ok nu een vraagje mbt tot het geniale idee om warme sla-olie in m'n oor te pleuren;
Wanneer is die rotzooi te warm of moet het gewoon op gevoelstemperatuur?
Precies, niet lullen maar poetsen!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en nu ga ik poetsen.........
Ja, waar was je?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Als het kookt in je oor gieten.![]()
Pffttt..... ik lag te vroeg op bed geloof ik en een beetje strenge scheidsrechter was wel nodig begreep ik al teruglezend.
Wat dacht je van tukken?quote:
En ik had nog een half uurtje met schoenen zitten gooien.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook moeten doen!
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik had nog een half uurtje met schoenen zitten gooien.
Goedemiddag Hidi!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
Stelletje klootviolen![]()
Beetje gaan lopen rellen als ik naar bed ben
oh uh... goedemiddag![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
oh uh... goedemiddag![]()
Da's het mooie van een forum: het is (bijna) allemaal terug te lezen.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voel je je achtergesteld?
zelfs Coos was er niet terwijl hij toch de enige is met een alert
quote:
Een opgenomen voetbal wedstrijd terugkijken is ook (bijna) net zo leuk als live kijkenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's het mooie van een forum: het is (bijna) allemaal terug te lezen.
Dat weet @Manu neem ik aan. Het ging toch echt nergens over, bellen of terugbellen en zulks.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef Gert het volgende:
btw ik weet niet precies wat er geëdit is, maar iemands achternaam posten gaat echt veel te ver. Ik hoop niet dat LS dat gedaan heeft.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
btw ik weet niet precies wat er geëdit is, maar iemands achternaam posten gaat echt veel te ver. Ik hoop niet dat LS dat gedaan heeft.
Niets veranderd hoor, misschien heb je shift of ctrl met je muiswiel gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef Copycat het volgende:
Huh?
Opeens is het lettertype op FOK! veranderd. Alles is heel klein en ik ben al zo kippig.
Zou zo maar kunnen. Maar heb het enkel op FOK!. Hoe maak ik dat weer ongedaan?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
Niets veranderd hoor, misschien heb je shift of ctrl met je muiswiel gedaan
Neehee! Het ging eerst over de OP!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet @Manu neem ik aan. Het ging toch echt nergens over, bellen of terugbellen en zulks.
Mooi, hoe was de lunch?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb even zitten klooien en nu staat het volgens mij weer allemaal goed.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Neehee! Het ging eerst over de OP!
Daarom, een OP! Zeg NEE!!
*vlekkerig wordt
Ik denk dat de batterijtjes leeg zijn. Zo eens even checken.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voel je je achtergesteld?
zelfs Coos was er niet terwijl hij toch de enige is met een alert
Ah nu snap ik het, ik heb gezegd dat het me geen flikker uitmaakt wat voor OP er is en toen was ie in z'n trots aangetastquote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef noekje het volgende:
[..]
*vlekkerig wordt
FUCK die OP, gewoon ...carry on ofsow.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef noekje het volgende:
*vlekkerig wordt
Okay. Aardige mensen op het eerste gezicht, maar iedereen gedraagt zich bij zo'n gelegenheid natuurlijk ook sociaal wenselijk. Alleen waren er te weinig en te kleine sandwiches besteld, dus ik heb nu weer hongerquote:
Ja, dat vind ik nu al jaaaaaren. Fuck it, weet je maar ja..quote:Op donderdag 18 december 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
FUCK die OP, gewoon ...carry on ofsow.
Wil je een pammetje?
Heeft die ouwe weer mijn telefoon opgenomen? De schwans! Ik had 'm nog zo bevolen in zijn kist te blijven liggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:59 schreef Coos het volgende:
Cc net je nummer gebeld maar ik kreeg Derrick aan de lijn.
Fijn zo'n Oliver Twist gevoel vlak voor de kerst.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay. Aardige mensen op het eerste gezicht, maar iedereen gedraagt zich bij zo'n gelegenheid natuurlijk ook sociaal wenselijk. Alleen waren er te weinig en te kleine sandwiches besteld, dus ik heb nu weer honger.
Het zijn ook niet mijn favoriete feestjes, maar aan sommige dingen ontkom je helaas niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef Dementor het volgende:
Fijn zo'n Oliver Twist gevoel vlak voor de kerst.
Dat is dus de reden dat ik vriendelijk bedank voor dat soort "feestjes".
Alleen op Fok!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Maar heb het enkel op FOK!. Hoe maak ik dat weer ongedaan?
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef noekje het volgende:
Maar nu heb ik mijn plaatje al vespeeld. Het is de ADHD light. Sorry.
Nah.....quote:Op donderdag 18 december 2008 16:06 schreef noekje het volgende:
Het is niet echt. Het is maar uit een film. denk ik
Deze dan?
[ afbeelding ]
Zo'n lekker nana nananaaaa gevoel. Neem je mislukte brownies meequote:Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef CarOnline het volgende:
Ohh ik krijg een uitnodiging om met mijn oud collega's mee naar het kerstuitje te gaan![]()
Een ex-collega heeft 2 kaartjes en nou mag ik mee![]()
Wel leuk, eens fatsoenlijk afscheid nemen van mijn leuke ex-collega's en even laten weten aan PZ dat het heeel goed gaat en ik een veel leukere baan weer heb![]()
Dat is dan ook de reden dat zulk soort "feestjes" nog worden gehouden, stel je voor dat je uit de pas loopt als werknemer.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn ook niet mijn favoriete feestjes, maar aan sommige dingen ontkom je helaas niet.
Zou ook wel een beetje raar zijn, als iedereen beneden staat te mingelen en ik boven 'aan het werk' ben.
Het was geen kerstbijeenkomst, maar een 'Praat hier met je nieuwe collega's van straks na de fusie'bijeenkomst. En we hadden geen bier, maar champagne, in glazen flûtesquote:Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
Dat is dan ook de reden dat zulk soort "feestjes" nog worden gehouden, stel je voor dat je uit de pas loopt als werknemer.
Nee dan loopt men liever mee naar beneden om onder het genot van bier in een plastic bekertje het kerstpakket wat voor een overgrootdeel bestaat uit houtkrullen en nootjes van een onbekend merk in ontvangst te nemen.
Ja maar maar maar dit was toch een kennismaking?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat zulk soort "feestjes" nog worden gehouden, stel je voor dat je uit de pas loopt als werknemer.
Nee dan loopt men liever mee naar beneden om onder het genot van bier in een plastic bekertje het kerstpakket wat voor een overgrootdeel bestaat uit houtkrullen en nootjes van een onbekend merk in ontvangst te nemen.
Uitzonderlijk hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was geen kerstbijeenkomst, maar een 'Praat hier met je nieuwe collega's van straks na de fusie'bijeenkomst. En we hadden geen bier, maar champagne, in glazen flûtes.
Hoi blommeke, nachtdienst gehad?quote:
Deels waar, maar de kerstpakketten zijn tegenwoordig vervangen door "pluimen" of "keuzekado's".quote:Op donderdag 18 december 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Uitzonderlijk hoor.
Hopelijk zijn er geen foto's gemaakt anders staan jullie morgen in de krant.
Oh zo.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:23 schreef Dementor het volgende:
Champagne tijdens de kredietcrisis.
Wat een vertrouwen in mn bakkunst, het straalt erafquote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo'n lekker nana nananaaaa gevoel. Neem je mislukte brownies mee
Gewoon ontkurken en indien er ontslagen vallen zo vanaf de 2e verdieping het parkeerterrein opspuiten.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh zo.
Champagne komt hier nog net niet uit de kraan, maar bij elke gelegenheid die het ook maar enigszins toelaat, wordt er een aantal flessen ontkurkt. En wij krijgen geen kerstpakket, maar steevast een fles Moët & Chandon. Komt me onderhand de neus uit.
Ik ken die pakken en ze zijn jammie.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:25 schreef CarOnline het volgende:
Wat een vertrouwen in mn bakkunst, het straalt eraf![]()
Tis kant en klaar, dus een iets grotere kans dat het lukt!
Tsja de crisis he.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dan ga ik maar ff gluhwein uitdelen. In plastic bekers hoor, het is tenslotte crisis
en morgen de kinderen vrij???quote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dan ga ik maar ff gluhwein uitdelen. In plastic bekers hoor, het is tenslotte crisis
ja, nog één nacht te gaan en dan vakantiequote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi blommeke, nachtdienst gehad?
Ohh Monique Smit.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken die pakken en ze zijn jammie.![]()
Ik wil toch @ Manu even waarschuwen. Voor hij het weet zit hij met een nep Monique te chatten.
Watch out @ Manu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |