Ja bedankt, Had wel thuis willen blijven maar is gigantisch druk op mijn werk in deze periode van het jaar. Alleen nog morgen even werken en dan een week vrij gelukkig. Krijgen we stress nog van de kerstkado's die ik weer veel te laat ga kopen zoals elk jaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef beequeen het volgende:
Marrije, heb je de streams nog gevolgd?
Beterschap @lies1958.
Dan heb je nog ruim de tijd om je er op te verheugen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Dit wil ik ook ........
niet nu......... maar over 40 jaar ofzo .........
Jammer, maar ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, en ben ik niet van plan ook. Er zijn er genoeg die het leuk vinden een OP te verkloten, laat die het maar doen. Ik ga er geen tijd meer instoppen.
Nee, helaas niet aan toe gekomenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef beequeen het volgende:
Marrije, heb je de streams nog gevolgd?
Beterschap @lies1958.
Hét filmavondje? Als het zo is, enjoy.quote:
Neuh, voetbal aan het kijkenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:43 schreef blomst het volgende:
wat een rust, iedereen kerstfeest op school aan het vieren??
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, voetbal aan het kijken
Moet 2 wedstrijden volgen
Lies iets voor jouquote:Op donderdag 18 december 2008 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er niet tegelijkertijd een doelpunt valt dan!
Regel die fotoshop dan ook!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies iets voor jou [ afbeelding ]
[PRIJSVRAAG] Pimp een shirt!
Ga daar ff over nadenken![]()
Heb verdomme nog steeds geen fotoshop
Gaat lekker met je clubje.quote:
Ben op dit moment CS3 aan het downloaden. Het lukte me steeds niet foutmeldingen enz.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Regel die fotoshop dan ook!![]()
Ik heb alleen paint...![]()
Maar idd, leuk topic! Ik ga eens denken
En dat is een handig programma? Ofzo? Want ik wil ook wel iets anders dan paint eigenlijk!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben op dit moment CS3 aan het downloaden. Het lukte me steeds niet foutmeldingen enz.
Gaat wel op de laptop maar die ligt op mijn werk
Oh dat wist ik niet. Ja CS3 zit fotoshop in das echt leuk speelgoedquote:Op donderdag 18 december 2008 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is een handig programma? Ofzo? Want ik wil ook wel iets anders dan paint eigenlijk!![]()
Volgens mij moet het een bestaand shirt zijn, dat is dan wel weer een beetje jammer.
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ja CS3 zit fotoshop in das echt leuk speelgoed
Als Twente maar verliest, blijft City eerste en ben ik er de volgende ronde bij met het nieuwe sterrenteamquote:Op donderdag 18 december 2008 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat lekker met je clubje.
Twente: ook kut (en "supporters" hebben zich misdragen in Parijs, er is zelfs traangas aan te pas gekomen).
NEC: kan nog, als Tottenham er nog eentje in legt.
Op de FP staat toch iets anders... FC Twente-supporter gewond bij rellen in Parijsquote:Op donderdag 18 december 2008 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat lekker met je clubje.
Twente: ook kut (en "supporters" hebben zich misdragen in Parijs, er is zelfs traangas aan te pas gekomen).
NEC: kan nog, als Tottenham er nog eentje in legt.
Ik heb net Standard Operating Procedure binnen. Sinds vandaag te zien in enkele bioscopen en op Gert's laptop.![]()
Het is een documentaire waarin onderzocht wordt hoe het zover heeft kunnen komen dat militairen in Abu Graib het normaal gingen vinden wat ze daar deden.
Dus dat ga ik nu gezellig kijken.
Ik wil nog een tekentablet kopen das helemaal cool.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik zal eens vragen, wat we hier hebben liggen, we hebben vast wel zoiets!
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil nog een tekentablet kopen das helemaal cool.
des te simpeler des te beter. Wat voor een is het ?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik dan weer wel, een hele simpele hoor, gewoon zo'n plaatje en een pennetje, maar dat werkt een stuk beter dan de touchpad van mijn laptop!
Euh.....een blauwe?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
des te simpeler des te beter. Wat voor een is het ?
ow.....quote:Op donderdag 18 december 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies iets voor jou [ afbeelding ]
[PRIJSVRAAG] Pimp een shirt!
Ga daar ff over nadenken![]()
Heb verdomme nog steeds geen fotoshop
Mja!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow.....daar ga ik even een tvp'tje neerzetten....... ga ik ook even over nadenken
Holadié allemaal of tenminste allemaal........ stil hier.........
strange..............
quote:
Maar een Wacom en geen gedoe ermee dus ..quote:Op donderdag 18 december 2008 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, serieus, daar let ik dus echt niet op, dat soort dingen!
Haha! Een Wacom idd, en nee, geen last van, maar ik plug hem alleen in, als ik ga painten.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar een Wacom en geen gedoe ermee dus ..![]()
Ga maar es shoppen
Mis mannenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow.....daar ga ik even een tvp'tje neerzetten....... ga ik ook even over nadenken
Holadié allemaal of tenminste allemaal........ stil hier.........
strange..............
Welnee we gaan een fok shirt ontwerpenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
gut wat zijn jullie weer techisch bezig...........
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
gut wat zijn jullie weer techisch bezig...........
Oh ja iemand iets in gedachtenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
We zijn bijna bij het einde wie maakt het nieuwe topic?
Eh.....quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
We zijn bijna bij het einde wie maakt het nieuwe topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |