Ja bedankt, Had wel thuis willen blijven maar is gigantisch druk op mijn werk in deze periode van het jaar. Alleen nog morgen even werken en dan een week vrij gelukkig. Krijgen we stress nog van de kerstkado's die ik weer veel te laat ga kopen zoals elk jaar.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef beequeen het volgende:
Marrije, heb je de streams nog gevolgd?
Beterschap @lies1958.
Dan heb je nog ruim de tijd om je er op te verheugen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Dit wil ik ook ........
niet nu......... maar over 40 jaar ofzo .........
Jammer, maar ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, en ben ik niet van plan ook. Er zijn er genoeg die het leuk vinden een OP te verkloten, laat die het maar doen. Ik ga er geen tijd meer instoppen.
Nee, helaas niet aan toe gekomenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef beequeen het volgende:
Marrije, heb je de streams nog gevolgd?
Beterschap @lies1958.
Hét filmavondje? Als het zo is, enjoy.quote:
Neuh, voetbal aan het kijkenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:43 schreef blomst het volgende:
wat een rust, iedereen kerstfeest op school aan het vieren??
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, voetbal aan het kijken
Moet 2 wedstrijden volgen
Lies iets voor jouquote:Op donderdag 18 december 2008 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er niet tegelijkertijd een doelpunt valt dan!
Regel die fotoshop dan ook!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies iets voor jou [ afbeelding ]
[PRIJSVRAAG] Pimp een shirt!
Ga daar ff over nadenken![]()
Heb verdomme nog steeds geen fotoshop
Gaat lekker met je clubje.quote:
Ben op dit moment CS3 aan het downloaden. Het lukte me steeds niet foutmeldingen enz.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Regel die fotoshop dan ook!![]()
Ik heb alleen paint...![]()
Maar idd, leuk topic! Ik ga eens denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |