Ze wordt leuker en leukerquote:Op donderdag 18 december 2008 02:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
brutalerenzo........
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo nietFan maakt het allemaal niets uit, zolang er maar iemand lijfelijk aanwezig om tegen aan te lullen
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze wordt leuker en leuker![]()
Mja, wat zal ik zeggen, de fokmentaliteit gaat op den duur een beetje in je zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
brutalerenzo........
Dat is het hem juist, iemand moet haar meer kunnen bevredigen dan praten doetquote:Op donderdag 18 december 2008 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo nietFan maakt het allemaal niets uit, zolang er maar iemand lijfelijk aanwezig om tegen aan te lullen
![]()
nee hoor is goed bedoeld.......quote:Op donderdag 18 december 2008 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, wat zal ik zeggen, de fokmentaliteit gaat op den duur een beetje in je zitten.
In het begin durfde ik niet zo goed sommige dingen te schrijven, maar ik heb inmiddels al zoveel doms geschreven dat ik soort van denk, WTF.
Daarnaast zijn de laatste maanden voor mij nogal heftig geweest, en is Fok een prima uitlaatklep.
Of was het niet positief bedoelt?![]()
Ohw en deneemt het af en toe een beetje over.
Ik had een goede leraar!quote:Op donderdag 18 december 2008 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze wordt leuker en leuker![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, iemand moet haar meer kunnen bevredigen dan praten doet![]()
En een lerares!quote:Op donderdag 18 december 2008 02:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hoor is goed bedoeld.......
Ow ja, das waar ookquote:Op donderdag 18 december 2008 02:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
er is altijd nog telefoon......
Volgens mij ben jij wel een schreeuwerquote:Op donderdag 18 december 2008 02:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
da's de enige manier om me stil te krijgen
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een schreeuwer![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kijk uit....... anders bel ik je
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik geef geen kik.......
bel APK maarquote:Op donderdag 18 december 2008 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je vrijdagavond een liedje voor me zingen?
toedels........quote:Op donderdag 18 december 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goffer, ik kom er echt niet doorheen. Er zal bij KPN dan wel een probleempje zijn.
Anyway, ik ga pitten....toedels allemaal. Morgen lange dag, eindigend met een eindejaarsmaaltijd met 100 collega's en wat vertier er achteraan (schaatsen of bowlen)
![]()
MGquote:Op donderdag 18 december 2008 02:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
![]()
een Nadia..........
nee.......... dan heppie toch een verkeerd beeld van me solly.........
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bel APK maar![]()
![]()
vind ie vast leuk....
da's toch vreselijk of niet.........quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goffer, ik kom er echt niet doorheen. Er zal bij KPN dan wel een probleempje zijn.
Anyway, ik ga pitten....toedels allemaal. Morgen lange dag, eindigend met een eindejaarsmaaltijd met 100 collega's en wat vertier er achteraan (schaatsen of bowlen)
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht waarmeneer de uil
Ze moeten iig wel een beetje weten waar ze mee bezig zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's toch vreselijk of niet.........![]()
of vinden mannen dat juist weer leuk.....?
weet ik veel........
jaja, in de fabeltjes krantquote:Op donderdag 18 december 2008 02:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht waarmeneer de uil
lieg jij wel te bléren dan ?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten iig wel een beetje weten waar ze mee bezig zijn
Die moet nog steedsquote:
ow......... is dat zo?quote:Op donderdag 18 december 2008 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die moet nog steedsals ze eraan denkt
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lieg jij wel te bléren dan ?![]()
![]()
![]()
![]()
wat een ''gesprek'' weer zo laat in de nacht..........
ja........... geef eens antwoord .........quote:
Duurt even voordat het van haar netvlies af isquote:Op donderdag 18 december 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... is dat zo?
waarom....... zo smerig is het nou ook weer niet toch?
heb ze het in d'r oog gekregen?quote:Op donderdag 18 december 2008 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Duurt even voordat het van haar netvlies af is
*maakt alleen complimentjesquote:Op donderdag 18 december 2008 03:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja........... geef eens antwoord .........![]()
hier heb ik niks aan..........
opbiechten die hap.........
Ik moet nog lachen ookquote:Op donderdag 18 december 2008 03:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
![]()
god wat ben ik weer grappig
maar niet bij jou hoorquote:
Bleren? Omg ik moet even teruglezen?quote:Op donderdag 18 december 2008 03:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
of je worst lust?![]()
nee of je ligt te bléren .........?
je snapt hem best sneak........quote:Op donderdag 18 december 2008 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bleren? Omg ik moet even teruglezen?
complimentjes makenquote:Op donderdag 18 december 2008 03:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb iets gemist......... wat niet bij mij?
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw, nou beetje middenweg ofzo?![]()
Heel af en toe wil er nog wel iets ontsnappen/
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je snapt hem best sneak........![]()
antwoorden bitte !!!
schnelll........
Truste Hidiquote:Op donderdag 18 december 2008 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
Yep, nu we dit weten kunnen we rustig slapen![]()
![]()
Weltruste![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zat je weer in je rookhok?
jawel?quote:
Slaap lekker Hidi!quote:Op donderdag 18 december 2008 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
Yep, nu we dit weten kunnen we rustig slapen![]()
![]()
Weltruste![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jawel?
![]()
tenmiste na 2 rosseetjes.......![]()
ik ga ook pitten.........
Truste Lies....... en wie er hier nog meer rondwandeld..........
![]()
Dat zou ik maar even doen ja!quote:Op donderdag 18 december 2008 03:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
pfffffffff het is alweer over 3'en. Dus maar ff hondje uitlaten.
Slaap lekker Peter!quote:Op donderdag 18 december 2008 03:35 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is internet toch een fantastische uitvinding.
Ik ga de Volkskrant van donderdag doorbladeren (te slaperig om artikelen te gaan lezen).
Gewoon om half 4 `s nachts.
Ik heb 'm één keer aangepast en had de goeie bewaard zodat ik die kon terugzetten.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik blijf niet aan de gang met het verbeteren van de OP als ene Ian-Nick het steeds denkt te mogen verkloten.
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm één keer aangepast en had de goeie bewaard zodat ik die kon terugzetten.
Veeg in jezusnaam even dat zand uit je vagina, jongedame.
Ohw ok, weet je het boeit me eigenlijk niet eens zoquote:Op donderdag 18 december 2008 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen moeite doen omdat LS last heeft van pms.
Misschien zal jij je een beetje kunnen aanpassen. En niet alleen jezelf, maar ook je lichaam. Doe een tepelcorrectie en laat je dan hier weer zien.quote:Op donderdag 18 december 2008 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm één keer aangepast en had de goeie bewaard zodat ik die kon terugzetten.
Veeg in jezusnaam even dat zand uit je vagina, jongedame.
Ik vind heul andere dingen mooi!quote:Op donderdag 18 december 2008 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is mooi?
Over 3'en en met hondje uit
Kat die meeloopt met ons rondje
Wat is mooi?
Je stapt uit je huis de duisternis in
Je hondje zonder riem en de kat die blindelings volgt
Wat is mooi?
Eénmaal op de vlakte gaat je hondje en de kat hun eigen weg
Waar je ook loopt, ze volgen je voetstappen
Wat is mooi?
De beesten gaan hun weg en ze kennen hun weg
Jij denkt wat de dag je heeft gebracht
Wat is mooi?
De gedachte dat je weer een dag verder bent
De gedachte dat je weet wie je bent
Wat is mooi?
Dat terwijl je jezelf overdenkt
Dat de hond en de kat hun route volgen
Wat is mooi?
Dat de hond en de kat weten wat het eindpunt is
En dat voor jezelf iedere stap weer een stap verder is
Zonder dat je weet waar die zal eindigen
DAT IS MOOI
Volgens mij heeft hij net een joint zitten rokenquote:Op donderdag 18 december 2008 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien zal jij je een beetje kunnen aanpassen. En niet alleen jezelf, maar ook je lichaam. Doe een tepelcorrectie en laat je dan hier weer zien
Ik vind je namelijk totaal niet grappig. Ik vind je eigenlijk heel irritant.
Het zal me niet verwonderen als je een kloon van Huub bent. Want je bent net zo irritant. Een zelfingenomen ventje, die denkt een SC te kunnen verzieken.
He hufter. Laat je nick even met rust?quote:Op donderdag 18 december 2008 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien zal jij je een beetje kunnen aanpassen. En niet alleen jezelf, maar ook je lichaam. Doe een tepelcorrectie en laat je dan hier weer zien.
Ik vind je namelijk totaal niet grappig. Ik vind je eigenlijk heel irritant.
Het zal me niet verwonderen als je een kloon van Huub bent. Want je bent net zo irritant. Een zelfingenomen ventje, die denkt een SC te kunnen verzieken.
Daar heb ik ook wel zin inquote:Op donderdag 18 december 2008 03:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij net een joint zitten roken
Dat is vele malen beter dan last hebben van alcoholisme of drang naar andere drugs.quote:Op donderdag 18 december 2008 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bart!quote:Op donderdag 18 december 2008 03:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
He hufter. Laat je nick even met rust?
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is vele malen beter dan last hebben van alcoholisme of drang naar andere drugs.
Je alleen maar vertonen met je tepels onder je oksels als je je een stuk in je kraag hebt gezopen, maar op ieder ander moment niet normaal kan deelnemen aan een gesprek in het RLS SC topic.
Er zijn genoeg andere topics om te zieken. Waarom ga je daar niet heen, of zijn die mensen verstandiger dan jij? Dat die wel op het juiste moment gaan slapen en niet een ander topic gaan lopen verzieken?
Heb je die homo ook weer, die met zijn pijpbekkie als hij praat....quote:Op donderdag 18 december 2008 03:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
He hufter. Laat je nick even met rust?
Kijk gerust even op de klok. (kleine wijzer, grote wijzer)quote:Op donderdag 18 december 2008 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is vele malen beter dan last hebben van alcoholisme of drang naar andere drugs.
Je alleen maar vertonen met je tepels onder je oksels als je je een stuk in je kraag hebt gezopen, maar op ieder ander moment niet normaal kan deelnemen aan een gesprek in het RLS SC topic.
Er zijn genoeg andere topics om te zieken. Waarom ga je daar niet heen, of zijn die mensen verstandiger dan jij? Dat die wel op het juiste moment gaan slapen en niet een ander topic gaan lopen verzieken?
Jezus?quote:Op donderdag 18 december 2008 03:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je die homo ook weer, die met zijn pijpbekkie als hij praat....
Die zogenaamde persoon, die denkt dat hij TV kan maken.....
Oeh, echte informatie... Maak me gekquote:Op donderdag 18 december 2008 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Pas jij ook ff op wat je zegt?
Want dan laat ik Bart ff zien wat echte informatie is.....
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben is het nog niet warmer geweest dan min8. Laat LS lekker lullen. Dat doen lullen.quote:Op donderdag 18 december 2008 03:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus?![]()
![]()
Bart ik weet niet of je het gelezen had nog?
Je interview met Jaap was tof, als je hem weer spreekt geef hem dan een kus van me!![]()
Wen je al aan de kou daar?
+1quote:Op donderdag 18 december 2008 03:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oeh, echte informatie... Maak me gek
Kom dan met die PM, homo!quote:Op donderdag 18 december 2008 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben is het nog niet warmer geweest dan min8. Laat LS lekker lullen. Dat doen lullen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 03:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kom dan met die PM, homo!
(fight fight fight!!!![]()
)
Ik had jou slimmer ingedacht.quote:Op donderdag 18 december 2008 03:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus?![]()
![]()
Bart ik weet niet of je het gelezen had nog?
Je interview met Jaap was tof, als je hem weer spreekt geef hem dan een kus van me!![]()
Wen je al aan de kou daar?
Maak je niet druk, doet en durft hij toch niet. Bovendien vind hij mij maar een eikel (die verder ook nog eens niets kan, laat staan een coherent gesprek voeren) dus die PM komt echt niet hoorquote:
Kut, ben je weer vergeten om dingen in de context te zien. Weet je wat, kijk gewoon niet meerquote:Op donderdag 18 december 2008 04:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had jou slimmer ingedacht.
Heb je die interviews gezien?
Waarbij hij steeds refereerd naar het feit dat HIJ de winnar is van een BB?
Hij zou mensen moeten interviewen om wie ze zijn en niet.... "WIJ ZIJN WINNAARS..." Wat hij tegen Jaap zei of
"IK HEB GEWONNEN EN JIJ NIET, WAAR LAG DAT AAN?" tegen Huub.
Weet die uhhhhh, owja ... Bart nog steeds niet dat hij niets meer voorstelt. Een handje vol mensen op een site en hij denkt dat hij een BN'er is. Hij kwam niet eens in de meest spectaculaire TV-momenten. Daar waar Jaap wel in voorkwam.
Denk je nu serieus dat iemand over 5 jaar nog weet wie Jaap is?quote:Op donderdag 18 december 2008 04:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet die uhhhhh, owja ... Bart nog steeds niet dat hij niets meer voorstelt. Een handje vol mensen op een site en hij denkt dat hij een BN'er is. Hij kwam niet eens in de meest spectaculaire TV-momenten. Daar waar Jaap wel in voorkwam.
Of dat ik juist wél de dingen in een context kan zien? En dat jij zeer gevoelig bent voor kritiek?quote:Op donderdag 18 december 2008 04:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kut, ben je weer vergeten om dingen in de context te zien. Weet je wat, kijk gewoon niet meer![]()
Ik had al bedacht dat het alemaal niets zou zijn voor hamstrs en andere kort-van-memorie-knaagdieren; daar hoor jij blijkbaar bij. Koop een mening, ei.
quote:Op donderdag 18 december 2008 04:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had jou slimmer ingedacht.
Heb je die interviews gezien?
Waarbij hij steeds refereerd naar het feit dat HIJ de winnar is van een BB?
Hij zou mensen moeten interviewen om wie ze zijn en niet.... "WIJ ZIJN WINNAARS..." Wat hij tegen Jaap zei of
"IK HEB GEWONNEN EN JIJ NIET, WAAR LAG DAT AAN?" tegen Huub.
quote:Op donderdag 18 december 2008 04:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat iemand over 5 jaar nog weet wie Jaap is?
(mocht hij rond die tijd niet onder zijn vet bezweken zijn)
(volwassen modus uit, blijkbaar:)quote:Op donderdag 18 december 2008 04:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of dat ik juist wél de dingen in een context kan zien? En dat jij zeer gevoelig bent voor kritiek?
Je interview met Huub was bagger. Die met Jaap was iets beter.
Maar je eigen ego
Wat wil er nu nog iemand weten dat jij ook ooit eens een RLS hebt gewonnen.
NIEMAND
En dat wil jij toch nog even benadrukken in je interviews, zowel bij Huub en bij Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |