Hoezo nietquote:
quote:
Ze wordt leuker en leukerquote:Op donderdag 18 december 2008 02:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
brutalerenzo........
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo nietFan maakt het allemaal niets uit, zolang er maar iemand lijfelijk aanwezig om tegen aan te lullen
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze wordt leuker en leuker![]()
Mja, wat zal ik zeggen, de fokmentaliteit gaat op den duur een beetje in je zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 02:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
brutalerenzo........
Dat is het hem juist, iemand moet haar meer kunnen bevredigen dan praten doetquote:Op donderdag 18 december 2008 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo nietFan maakt het allemaal niets uit, zolang er maar iemand lijfelijk aanwezig om tegen aan te lullen
![]()
nee hoor is goed bedoeld.......quote:Op donderdag 18 december 2008 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, wat zal ik zeggen, de fokmentaliteit gaat op den duur een beetje in je zitten.
In het begin durfde ik niet zo goed sommige dingen te schrijven, maar ik heb inmiddels al zoveel doms geschreven dat ik soort van denk, WTF.
Daarnaast zijn de laatste maanden voor mij nogal heftig geweest, en is Fok een prima uitlaatklep.
Of was het niet positief bedoelt?![]()
Ohw en deneemt het af en toe een beetje over.
Ik had een goede leraar!quote:Op donderdag 18 december 2008 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze wordt leuker en leuker![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, iemand moet haar meer kunnen bevredigen dan praten doet![]()
En een lerares!quote:Op donderdag 18 december 2008 02:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hoor is goed bedoeld.......
Ow ja, das waar ookquote:Op donderdag 18 december 2008 02:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
er is altijd nog telefoon......
Volgens mij ben jij wel een schreeuwerquote:Op donderdag 18 december 2008 02:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
da's de enige manier om me stil te krijgen
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een schreeuwer![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kijk uit....... anders bel ik je
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik geef geen kik.......
bel APK maarquote:Op donderdag 18 december 2008 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je vrijdagavond een liedje voor me zingen?
toedels........quote:Op donderdag 18 december 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goffer, ik kom er echt niet doorheen. Er zal bij KPN dan wel een probleempje zijn.
Anyway, ik ga pitten....toedels allemaal. Morgen lange dag, eindigend met een eindejaarsmaaltijd met 100 collega's en wat vertier er achteraan (schaatsen of bowlen)
![]()
MGquote:Op donderdag 18 december 2008 02:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
![]()
een Nadia..........
nee.......... dan heppie toch een verkeerd beeld van me solly.........
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bel APK maar![]()
![]()
vind ie vast leuk....
da's toch vreselijk of niet.........quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goffer, ik kom er echt niet doorheen. Er zal bij KPN dan wel een probleempje zijn.
Anyway, ik ga pitten....toedels allemaal. Morgen lange dag, eindigend met een eindejaarsmaaltijd met 100 collega's en wat vertier er achteraan (schaatsen of bowlen)
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht waarmeneer de uil
Ze moeten iig wel een beetje weten waar ze mee bezig zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's toch vreselijk of niet.........![]()
of vinden mannen dat juist weer leuk.....?
weet ik veel........
jaja, in de fabeltjes krantquote:Op donderdag 18 december 2008 02:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht waarmeneer de uil
lieg jij wel te bléren dan ?quote:Op donderdag 18 december 2008 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten iig wel een beetje weten waar ze mee bezig zijn
Die moet nog steedsquote:
ow......... is dat zo?quote:Op donderdag 18 december 2008 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die moet nog steedsals ze eraan denkt
quote:Op donderdag 18 december 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lieg jij wel te bléren dan ?![]()
![]()
![]()
![]()
wat een ''gesprek'' weer zo laat in de nacht..........
ja........... geef eens antwoord .........quote:
Duurt even voordat het van haar netvlies af isquote:Op donderdag 18 december 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... is dat zo?
waarom....... zo smerig is het nou ook weer niet toch?
heb ze het in d'r oog gekregen?quote:Op donderdag 18 december 2008 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Duurt even voordat het van haar netvlies af is
*maakt alleen complimentjesquote:Op donderdag 18 december 2008 03:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja........... geef eens antwoord .........![]()
hier heb ik niks aan..........
opbiechten die hap.........
Ik moet nog lachen ookquote:Op donderdag 18 december 2008 03:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
![]()
god wat ben ik weer grappig
maar niet bij jou hoorquote:
Bleren? Omg ik moet even teruglezen?quote:Op donderdag 18 december 2008 03:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
of je worst lust?![]()
nee of je ligt te bléren .........?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |