Welke winkels in Arnhem hebben die Slim Jim Dry Greycast in de uitverkoop?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:04 schreef kwoth het volgende:
[..]
Iets anders: weet iemand een winkel in Amersfoort waar ze een Slim Jim Dry Greycast verkopen? Maatje 31/34? Ben a.s. zaterdag in Amersfoort en hier in Arnhem hebben ze mijn maat niet meer in de uitverkoop
Bedankt voor de pointers! Hopelijk hebben ze bij de Rode Winkel en Factory ook uitverkoop!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:39 schreef Mr_DG het volgende:
In Amersfoort heb je een Rode winkel en een Factory waar ze Nudie's verkopen. En buiten het centrun, in Hoogland zit BOB, een jeanswalhallah.
Je hebt gelijk! Het is niet echt wat bij de rode winkel. Ze krijgen in januari een nieuwe nudie collectie binnen. The Factory is niet veel beter eigenlijk. Blijkbaar is een dry slim jim 31/34 een lastige maat!quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:28 schreef jakkop het volgende:
Geef je niet veel kans in Afoort, maar probeer het eens bij de Rode Winkel, zit op de Passage. (Bij het St. Jorisplein)
Och, ik zocht het al! Verwijderd? Maar waar vind ik nu zo'n opmerkelijke broek?quote:Op maandag 29 december 2008 19:27 schreef jakkop het volgende:
Die bullshit was bij ik zoek een kledingstuk niet voor niets verwijderd, pauper.
quote:Op maandag 29 december 2008 19:22 schreef JanusAnus het volgende:
-edit: ONZ is een paar deuren verder
Mooi geworden!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:59 schreef JAY-T het volgende:
Voor de fun gister een foto gemaakt ter vergelijking![]()
Links dus mijn 1 jaar oude RRDS, en rechts een nieuwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In daglicht is hij wel wat lichter, kon hem niet goed op de foto krijgen 's avonds..
Dat ziet er prima uit! Heb je je broek al gewassen? Of is dit nogsteeds pre-wash? Mijn 1.5 maand oude RRDS komt daar nog lang niet in de buurt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:59 schreef JAY-T het volgende:
Voor de fun gister een foto gemaakt ter vergelijking![]()
Links dus mijn 1 jaar oude RRDS, en rechts een nieuwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In daglicht is hij wel wat lichter, kon hem niet goed op de foto krijgen 's avonds..
Ik heb mn ESOD in 32/32 en dat was mn normale maat altijd. Hij zat toen iets te strak. Maar mn twee SJ's zijn 33/32 (dry japan) en 34/32 (organic dry ecru embo). Merk wel dat er veel verschillen zijn onderling.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:53 schreef JAY-T het volgende:
Thnx, heb deze in 30x34. Normaal variëren mijn breedte maten qua Nudie broeken van 30 tot 32..
Hij zit in het begin iets te strak, maar zeker niet te.. Na een tijdje dragen rekt hij ook wat op, en zit hij echt perfect![]()
Heb hem ook wel eens in 29 gepast, en daar kwam ik nauwelijks in, en een 31 zat weer te losjes.. Ik zou hem dus gewoon gaan passen in een winkel. Als je de broek makkelijk kan aan trekken, maar hij zit in de taille iets strakker dan normaal, dan weet je dat je ongeveer de goede maat hebt
@Kwoth, ik heb hem tot nu toe één keer gewassen, na een jaar gedragen te hebben
Heb ik ook. Mooi is 'ie hequote:Op woensdag 31 december 2008 18:43 schreef VASND het volgende:
Gister donkere Average Joe voor 85 euro gehaal bij de M@W.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |