Halloquote:
een klant moet altijd zijn geld terug krijgen als hij hierom vraagt wanneer hij binnen de bepaalde termijn zijn artikel weer inlevert (7 of 8 dagen?). een winkel kan dan wel gaan zeuren dat het hun beleid is dat ze alleen een tegoedbon geven maar dan houden ze zich niet aan de wet, veel mensen weten dit niet en laten zich dan afschepen met een tegoedbon.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:45 schreef TBY het volgende:
krijg je je geld terug als je iets ruilt bij de MAW of krijg je een tegoedbon?
Hmm, volgens mij geldt dat alleen voor internet kopen enzo, met een beroep op de wet kopen op afstand. In normale winkels met een normale koop is geld retour naar mijn weten een servicequote:Op zondag 21 december 2008 06:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
een klant moet altijd zijn geld terug krijgen als hij hierom vraagt wanneer hij binnen de bepaalde termijn zijn artikel weer inlevert (7 of 8 dagen?). een winkel kan dan wel gaan zeuren dat het hun beleid is dat ze alleen een tegoedbon geven maar dan houden ze zich niet aan de wet, veel mensen weten dit niet en laten zich dan afschepen met een tegoedbon.
Fout, alleen bij een product die niet aan de overeenkomst voldoet heeft men het recht na het op de hoogte brengen van de verkoper (waarschuwingsplicht art 7:23 BW) op de gebreken gelet de mogelijkheden daartoe recht op herstel of vervanging van zaak. (Art 7.21 BW). Mocht geen van beide tot het beoogde resultaat leiden dan kom je uiteindelijk op Art 6:74 BW.quote:Op zondag 21 december 2008 06:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
een klant moet altijd zijn geld terug krijgen als hij hierom vraagt wanneer hij binnen de bepaalde termijn zijn artikel weer inlevert (7 of 8 dagen?). een winkel kan dan wel gaan zeuren dat het hun beleid is dat ze alleen een tegoedbon geven maar dan houden ze zich niet aan de wet, veel mensen weten dit niet en laten zich dan afschepen met een tegoedbon.
Erg vervelend ja, broek van 100 euro dit en ik kan hem gewoon niet meer aan. Stretch while damp gaat em ook niet worden, dan moet ie 50% gaan uitrekken ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 15:49 schreef TC03 het volgende:
Dat vind ik ook het nadeel van dry's, het kan soms heel mooi worden, maar of hij goed zit na het wassen moet je nog maar afwachten.
heb je hem wel een breedte maat kleiner gekocht? dat is wel handig aangezien een dry toch flink oprekt, als je hem dan wast dan is hij weer hetzelfde en kan je hem daarna weer oprekken tijdens het dragen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef bear87 het volgende:
Mijn AJ dry heavy gewassen voor het eerst, nu pas ik hem niet meer. Waist lijkt gigantisch gekrompen...hier kom ik nooit meer in
Toen ik hem kocht zat ie redelijk strak, gewoon goed eigenlijk, maar tijdens het dragen is hij nooit veel uitgelopen..Toch vreemd, krimpen in de breedte zou ie sowieso niet heel erg moeten doen. Normaal wordt ie idd wel iets kleiner daar en dan rekt ie weer uit, maar dit is geen kwestie van uitrekken meer, hij is echt veel en veel te klein nu.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
heb je hem wel een breedte maat kleiner gekocht? dat is wel handig aangezien een dry toch flink oprekt, als je hem dan wast dan is hij weer hetzelfde en kan je hem daarna weer oprekken tijdens het dragen.
dat is behoorlijk kut, is het eindelijk tijd om je broek te wassen pas je hem erna niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:29 schreef bear87 het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht zat ie redelijk strak, gewoon goed eigenlijk, maar tijdens het dragen is hij nooit veel uitgelopen..Toch vreemd, krimpen in de breedte zou ie sowieso niet heel erg moeten doen. Normaal wordt ie idd wel iets kleiner daar en dan rekt ie weer uit, maar dit is geen kwestie van uitrekken meer, hij is echt veel en veel te klein nu.
Hoe lang droeg je de broek voordat je hem waste? En heb je hem warm/koud gewassen. Daar zit nogal een verschil in.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:48 schreef bear87 het volgende:
Mijn AJ dry heavy gewassen voor het eerst, nu pas ik hem niet meer. Waist lijkt gigantisch gekrompen...hier kom ik nooit meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |