Mooi!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:52 schreef Wally__ het volgende:
Ik heb Nudie gemaild met de vraag waarom we nog steeds niet kunnen bestellen en ik kreeg dit terug:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nederland staat er nu bij!
Alleen werkt dat stomme winkelwagentje niet, als je The Netherlands kiest als land bij je accountgegevens dan geeft hij Sweden aan bij het afrekenen.![]()
[EDIT]
Als je éénmaal op de betaalpagina bent aangekomen dan staat er wel NL bij je adresgegevens.
De verzendkosten zijn ¤12, en gratis bij een order boven de ¤150.
Daarom, sowieso heeft de Bendorff / M@W en andere bekende winkels een redelijk collectie Nudies, betaal je daar geen 12 euro verzendkosten, en juist Nudies bestel ik niet zonder te passen, dat loopt zoveel uiteen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:00 schreef crossover het volgende:
Mwa, broeken kopen zonder ze te passen, daar begin ik niet aan.
Klopt, maar ik vind die nudie webshop eigenlijk gewoon heel relaxt voor wanneer je een bepaald model wilt hebben die je niet meer in de winkels tegenkomt. Als ik hem dan heel graag wil hebben dan ben ik wel bereid iets meer te betalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:50 schreef F-rank1 het volgende:
Ik vind de prijzen ook een beetje tegenvallen. Een SJDJ kun je hier in de winkels krijgen voor 99 via hun site gooien ze er 20 op (119) + 12 euro verzendkosten.. hmm beetje jammer
Fuck dat is eerder gigantisch voor een meidquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
He wat een dunnerds zijn die mannen toch altijd
Ik wil best een nudie overkopen, maar draag toch wel 33/34 gewoon en 34/34 baggy.
Haha, ik heb gewoon duidelijke heupen en ass en een slanke buik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Fuck dat is eerder gigantisch voor een meidZeker bij een Nudie
Pictures van je ass in een Nudiequote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Haha, ik heb gewoon duidelijke heupen en ass en een slanke buik.
Maar ik had mijn nudie 33/34 gekocht, was toch heel baggy en zit nu normaal/losjes.
Dus ik zoek eigenlijk een goedkope 34/34 erbij
Oh PS: Ik heb een slim jim, misschien moet hij daarom zo groot zijn om hem baggy te kunnen dragen![]()
Precies na die omschrijving ben ik wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:53 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Pictures van je ass in een Nudie:D
Nee hoor, misschien een beetje verkleuring maar het haalt het dry effect niet weg, als je je daar druk om maaktquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:47 schreef Jayzbai het volgende:
Kan het veel kwaad als je 3 dagen oude Nudie best wel nat wordt in de regen?
Dat zeker! Maar ik ben echt niet bereid om 330e te betalen voor de Lab Tim 4quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind die nudie webshop eigenlijk gewoon heel relaxt voor wanneer je een bepaald model wilt hebben die je niet meer in de winkels tegenkomt. Als ik hem dan heel graag wil hebben dan ben ik wel bereid iets meer te betalen.
ja die prijsverschillen zijn idd wel jammer, maar over de Lab Tim 4 gesproken, die kan je al voor ¤207 krijgen bij zoovillage.com, daar heb ik al vaker besteld, ook wel snelle levering.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar ik ben echt niet bereid om 330e te betalen voor de Lab Tim 4Als je de Zweedse prijzen omrekent naar Euro's dan is de prijs prima en zoals je het ziet in de winkels. Dan zou in dit geval diezelfde Tim 260e kosten. Dat scheelt toch alweer 70e! Sorry dat is mij echt te fors.. Kun je beter een reisje boeken naar Zweden voor die extra 70e en langs de Nudie store gaan en alles passen en heb je nog een leuk tripje gemaakt ook..
Ik zal het ff in mn achterhoofd houden, want heb de GT eig nog nooit gepast. Maar heb een skinny van de H&M die qua bovenbenen lijkt op een SJ van Nudie en onderaan is ie smaller. Dus denk dat die redelijk overeen komt, alleen weet het niet helemaal zeker qua maat.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:09 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja die prijsverschillen zijn idd wel jammer, maar over de Lab Tim 4 gesproken, die kan je al voor ¤207 krijgen bij zoovillage.com, daar heb ik al vaker besteld, ook wel snelle levering.
Dit is hem: http://europe.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=2|6&BrandID=131&DisplayItemID=34794&Position=27&ListType=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |