Volgens mij zijn in eerste instantie oogcontact en een 'klik' belangrijk. Als dat er al niet is, heeft 't weinig zin om op iemand af te stappen. Nou zullen er vast mensen zijn die 't altijd proberen, maar ik weet bijna zeker dat de meesten onbewust hun eigen standaard gebruiken als ze iemand benaderen. Anders zouden de mooiste man en de mooiste vrouw van discotheek X het ook wel erg druk krijgen met afwimpelenquote:Op zondag 28 december 2008 01:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar als ik een one night stand wil stap ik toch gewoon af op degene die me het meest aantrekkelijk lijkt? Tenzij daar een vriendin aan vastgeplakt zit natuurlijk, maar dat is ethiek, geen onzekerheid mijnerzijds.
Nou, de lelijkste kneuzen zijn juist degenen die je de hele avond lang ie-de-re vrouw die ook maar 2 minuten alleen is ziet aanspreken. Vaak gecombineerd met wanhopig moed indrinken waardoor je vaak dezelfde etter 3x op een avond moet afwijzen zonder dat ie doorheeft dat ie het bij jou al heeft geprobeerdquote:Op zondag 28 december 2008 01:19 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij zijn in eerste instantie oogcontact en een 'klik' belangrijk. Als dat er al niet is, heeft 't weinig zin om op iemand af te stappen. Nou zullen er vast mensen zijn die 't altijd proberen, maar ik weet bijna zeker dat de meesten onbewust hun eigen standaard gebruiken als ze iemand benaderen. Anders zouden de mooiste man en de mooiste vrouw van discotheek X het ook wel erg druk krijgen met afwimpelen.
Ja, maar die worden dan ook afgewezenquote:Op zondag 28 december 2008 01:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou, de lelijkste kneuzen zijn juist degenen die je de hele avond lang ie-de-re vrouw die ook maar 2 minuten alleen is ziet aanspreken. Vaak gecombineerd met wanhopig moed indrinken waardoor je vaak dezelfde etter 3x op een avond moet afwijzen zonder dat ie doorheeft dat ie het bij jou al heeft geprobeerd![]()
En wat mezelf betreft, ik val wel op mannen die qua kledingstijl enigzins bij mij lijken te passen, maar dan kies ik wel leukste van die groep uit, terwijl ik nou niet echt mijn allergrootste fan ben qua hoe ik er zelf uit zie.
Maar misschien is dat omdat ik zelf altijd het idee heb dat qua seks mannen enorm makkelijk zijn, dus dat ik geen reden zie rekening te houden met het idee dat een man zichzelf te knap zou vinden voor mij oid.
Tuurlijk, afstotelijk is wat anders, maar ik kan die klik best hebben met iemand die bijv. minder aantrekkelijk is dan ik (voor zover je dat kan zeggen dan).quote:Op zondag 28 december 2008 01:45 schreef cultheld het volgende:
Ja, maar die worden dan ook afgewezen. Het belangrijkst bij een one night stand is dat er een 'klik' is en als de één de ander er afstotelijk uit ziet vinden, kan die het schudden
.
Maar dan kom je weer bij die standaard uit, waar ook een ondergrens bij hoortquote:Op zondag 28 december 2008 01:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tuurlijk, afstotelijk is wat anders, maar ik kan die klik best hebben met iemand die bijv. minder aantrekkelijk is dan ik (voor zover je dat kan zeggen dan).
Maar diegene kan dan dus wel met iemand mee naar huis die naar jouw idee te hoog gegrepen zou zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 01:49 schreef cultheld het volgende:
Maar dan kom je weer bij die standaard uit, waar ook een ondergrens bij hoort.
Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat het zo is ook, zeker als er al de nodige alcoholische versnaperingen naar binnen gegaan zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 01:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar misschien is dat omdat ik zelf altijd het idee heb dat qua seks mannen enorm makkelijk zijn, dus dat ik geen reden zie rekening te houden met het idee dat een man zichzelf te knap zou vinden voor mij oid.
ik mag jou wel je post leukquote:Op zondag 28 december 2008 02:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar diegene kan dan dus wel met iemand mee naar huis die naar jouw idee te hoog gegrepen zou zijn.
Ik dacht dat je bedoelde dat dat niet kon. Maar als je bedoelt dat er meestal geen extreme verschillen tussen zullen zitten, ben ik het wel met je eens.
Maar hoe wil je dat doen? Je kunt als iemand kleren aan heeft toch niet zien hoe groot zijn piemel is.quote:Op zondag 28 december 2008 15:53 schreef mspoez het volgende:
Wat hij zegt.
En daarbij heb ik de stelregel dat je gewoon altijd hoog moet inzetten!
Waar lees jij piemel?quote:Op zondag 28 december 2008 01:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]En wat mezelf betreft, ik val wel op mannen die qua kledingstijl enigzins bij mij lijken te passen, maar dan kies ik wel leukste van die groep uit, terwijl ik nou niet echt mijn allergrootste fan ben qua hoe ik er zelf uit zie.
Tuurlijk wel, ik als man kan dat zelfs zien. En geloof mij, daar zijn vrouwen getraind in hoor. Daarom zijn ze ook niet van me af te slaanquote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dat doen? Je kunt als iemand kleren aan heeft toch niet zien hoe groot zijn piemel is.
Oh,ja?quote:Op zondag 28 december 2008 16:44 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik als man kan dat zelfs zien. En geloof mij, daar zijn vrouwen getraind in hoor. Daarom zijn ze ook niet van me af te slaan![]()
Is wel degelijk mogelijk. Echter, het kost enorm veel tijd en geduld voordat er zichtbare resultaten zijn. In Nederland is deze methode nog niet zo bekend, voor zover ik weet. Voor mensen die interesse hierin hebben:quote:Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is niet zo eenvoudig, zo niet feitelijk onmogelijk, voor de piemel van een man.
Tja, ik weet het niet hoor, maar doelbewust je penis beschadigen om hem zo te laten groeien, lijkt mij nogal riskant.quote:Op zondag 28 december 2008 23:21 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Is wel degelijk mogelijk. Echter, het kost enorm veel tijd en geduld voordat er zichtbare resultaten zijn. In Nederland is deze methode nog niet zo bekend, voor zover ik weet. Voor mensen die interesse hierin hebben:
http://www.thundersplace.org/
En ja, ik heb hier in het verleden aan gewerkt, vanwege m'n onzekerheden. Ook haalde ik wel degelijk resultaten. Dan niet gelijk denken aan een paar cm meer, want daar gaat maanden, zoniet jaren, inzitten. Maargoed, na enige bedpartners gehad te hebben, kon de lengte van mijn penis me weinig meer schelen. Ik hou het dus gewoon bij 14cm.
Sommige mensen hebben er alles voor over om een langere penis te krijgen. En ik denk dat een man, met een penis van 5cm bijvoorbeeld, er alles voor over zou hebben om een iets langere te hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 23:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet hoor, maar doelbewust je penis beschadigen om hem zo te laten groeien, lijkt mij nogal riskant.
Straks voer je het verkeerd uit, beschadig je je zwellichamen en kun je geen erectie meer krijgen. Daar zit je dan, met je 1 cm langere lul...
Dan kan ik het me wel voorstellen, maar 13 cm ligt toch rond het gemiddelde, dus waarom zou dat langer moeten.quote:Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er alles voor over om een langere penis te krijgen. En ik denk dat een man, met een penis van 5cm bijvoorbeeld, er alles voor over zou hebben om een iets langere te hebben.
Ik hou me er ook voorderest niet (meer) mee bezig.quote:Op maandag 29 december 2008 00:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan kan ik het me wel voorstellen, maar 13 cm ligt toch rond het gemiddelde, dus waarom zou dat langer moeten.
Voor hetzelfde geld beschadig je je zwellichamen, is je piemel een centimeter langer maar wordt hij niet meer stijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |