abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2008 @ 01:54:17 #76
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64108559
Opleiding: Werktuigbouwkunde vs. Beroep: Manager

Duidelijk
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:54:47 #77
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64108569
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ah, okee we gaan het over skyboxen hebben, die volgens jou zoveel uitmaken. Nou ben ik toevallig nauw betrokken bij Groningen. Weet je dat elke skybox kaal wordt opgeleverd? Dus geen vloerbedekking, geen stoelen, geen behangetje, niks. Dat houdt dus in dat je een betonnen ruimte hebt. En of die betonnen ruimte nu in het oude stadion of in het nieuwe zit maakt geen zak uit qua sponsorinkomsten. Ja die in het nieuwe stadion zullen voor een hoger bedrag opgeleverd gaan worden. Maar schrikbarend zal het verschil zeker niet zijn. Een betonnen bunker blijft een betonnen bunker, alleen het naamkaartje verschilt.

Maar goed, ook al kom ik regelmatig in Groningen, in die lelijke groene betonnen bunker, in die skyboxen, ik heb geen verstand van voetbal Of van het stadion En ik heb ook helemaal geen contacten daar

Gelukkig heb jij een eigen mening
Wauw, je komt met inhoudelijke informatie. Proficiat. Jammer dat je meer dan de helft van mijn argumenten negeert, maar goed.

Je hebt inderdaad geen verstand van voetbal. Of je daar contacten hebt weet ik niet, ik zou zou zeggen van niet aangezien je eerder al zoveel onzin uit kraamde, maar ik zal je geloven voor deze ene keer.

Ik kan vrij weinig met je post. Je geeft wat inhoudelijke informatie over een skybox, maar wat heb ik hieraan? In een nieuw stadion kunnen meer business seats en skyboxen, en dit levert dus ook (stukken) meer geld op. Meer kan ik er niet van maken. Ik ga hier verder ook niet op in, dit is gewoon zo, als je het niet gelooft: het zij zo. Als je een nieuwe discussie zoekt wil ik je uitnodigen om in WFL de stelling van Pythagoras te betwijfelen op juistheid.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 18 december 2008 @ 01:55:16 #78
53267 TC03
pi_64108575
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:52 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Nadat het stadion afbetaald is ofzo?
Nee, waarom denk je dat?
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Opleiding: Werktuigbouwkunde vs. Beroep: Manager

Duidelijk
Wat is er duidelijk en waarom?
  donderdag 18 december 2008 @ 01:55:50 #79
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64108578
Feijenoord moet nog steeds de Kuip huren voor vele miljoenen, het stadion is niet van de club, dus hoog tijd dat er daarom alleen al een nieuw stadion komt!

De entreegelden etc. zijn tegenwoordig een marginale post op de begroting, gaat erom dat je dan door een nieuw stadion de begroting spectaculair omhoog krijgt door skyboxen en nieuwe investeerders die zich aan de club willen binden.

Goede zaak dus -- en ik ben geen supporter ofzo. En voor een WK kandidatuur is het wel van doorslaggevend belang.
pi_64108603
ze kunnen dat geld beter stoppen in het ontwerpen van nieuwe shirts
  donderdag 18 december 2008 @ 02:00:30 #81
53267 TC03
pi_64108607
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:00 schreef sexymofo het volgende:
ze kunnen dat geld beter stoppen in het ontwerpen van nieuwe shirts
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
  donderdag 18 december 2008 @ 02:00:44 #82
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108609
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:55 schreef Perico het volgende:
Feijenoord moet nog steeds de Kuip huren voor vele miljoenen, het stadion is niet van de club, dus hoog tijd dat er daarom alleen al een nieuw stadion komt!

De entreegelden etc. zijn tegenwoordig een marginale post op de begroting, gaat erom dat je dan door een nieuw stadion de begroting spectaculair omhoog krijgt door skyboxen en nieuwe investeerders die zich aan de club willen binden.

Goede zaak dus -- en ik ben geen supporter ofzo. En voor een WK kandidatuur is het wel van doorslaggevend belang.
Nu gaan dus projectontwikkelaars het nieuwe stadion bouwen en betalen en die laten Feyenoord daar gratis voetballen ofzo? Heb ik iets gemist dat Feyenoord geen huur hoeft te betalen of hebben ze nog 20 talentpools ( )
  donderdag 18 december 2008 @ 02:01:50 #83
53267 TC03
pi_64108615
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:00 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Nu gaan dus projectontwikkelaars het nieuwe stadion bouwen en betalen en die laten Feyenoord daar gratis voetballen ofzo? Heb ik iets gemist dat Feyenoord geen huur hoeft te betalen of hebben ze nog 20 talentpools ( )
Euh, hypotheek? Lijkt me nogal logisch.
  donderdag 18 december 2008 @ 02:03:58 #84
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108623
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Euh, hypotheek? Lijkt me nogal logisch.
Ze kunnen nu al niet eens spelers van een paar ton betalen
  donderdag 18 december 2008 @ 02:05:18 #85
53267 TC03
pi_64108635
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:03 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Ze kunnen nu al niet eens spelers van een paar ton betalen
Nieuw stadion -> MEER GELD.

Hoe vaak moet het nog duidelijk gemaakt worden?
  donderdag 18 december 2008 @ 02:11:19 #86
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108670
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar hoe gaan ze die hypotheek dan betalen als ze geen geld hebben
  donderdag 18 december 2008 @ 02:11:59 #87
53267 TC03
pi_64108672
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:11 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Maar hoe gaan ze die hypotheek dan betalen als ze geen geld hebben
Met het geld dat met het nieuwe stadion verdiend wordt? Denk je dat De Kuip nu gratis ofzo? Moet ook huur voor betaald worden. In de toekomst wordt dat een hypotheek. Big deal.
  donderdag 18 december 2008 @ 02:13:46 #88
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108683
Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze de horeca in het nieuwe stadion in eigen hand hebben, daar lopen ze nu ook tonnen per wedstrijd mis .
  donderdag 18 december 2008 @ 02:14:47 #89
53267 TC03
pi_64108690
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:13 schreef TheZapster het volgende:
Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze de horeca in het nieuwe stadion in eigen hand hebben, daar lopen ze nu ook tonnen per wedstrijd mis .
Ik denk dat Feyenoord heus wel in kaart heeft gebracht op welke terreinen de meeste vooruitgang geboekt kan worden, maak je geen zorgen.
  donderdag 18 december 2008 @ 02:17:40 #90
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108710
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord heus wel in kaart heeft gebracht op welke terreinen de meeste vooruitgang geboekt kan worden, maak je geen zorgen.
Dat maak ik me dus wel, ik mis het oude Feyenoord met spelers als Fraser en Heus en de Wolf .Spelers waar je een pesthekel aan had als Ajacied.Nu is er alleen maar medelijden
  donderdag 18 december 2008 @ 02:23:43 #91
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64108737
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nieuw stadion = meer geld; als er meer mensen zullen komen + de winstverdeling van het desbetreffende stadion ( waar iemand het over had), zo wordt verdeeld dat er meer naar de club gaat.
Dat lijkt me alleen sterk, aangezien de club een stadion krijgt van private ondernemingen, die ws hun geld wel willen terugzien.
Dan kun je wel mooi roepen NIEUW STADION WOEI, FEYENOORD KOMT TERUG, maar als deze winstverdeling niet veranderd, zit feyenoord in hetzelfde schuitje als nu met de kuip, maar dan met een groter stadion.
Verder ik weet niet hoe groot dat legioen van je is, maar je moet een gunstige capiciteit hebben om winst op te draaien, en een groter stadion maken enkel voor een Wk'tje is gewoon naief, dan draai je enkel bij de wk winst en de rest van de jaren verlies.
Maar met dat punt ben ik ervan uitgegaan van een stabiele fanbasis, het kan zijn dat deze goed uitbreid naarmate de jaren vorderen.
Maar als feyenoord zo ''beroerd'' blijft spelen, heb je eerder kans op een terugloop, waardoor je uiteindelijk tegen verpaupering gaat aanlopen.
En dat zal de wijk er omheen zelfs teniet doen.
  donderdag 18 december 2008 @ 02:26:44 #92
53267 TC03
pi_64108760
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:23 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Nieuw stadion = meer geld; als er meer mensen zullen komen + de winstverdeling van het desbetreffende stadion ( waar iemand het over had), zo wordt verdeeld dat er meer naar de club gaat.
Dat lijkt me alleen sterk, aangezien de club een stadion krijgt van private ondernemingen, die ws hun geld wel willen terugzien.
Dan kun je wel mooi roepen NIEUW STADION WOEI, FEYENOORD KOMT TERUG, maar als deze winstverdeling niet veranderd, zit feyenoord in hetzelfde schuitje als nu met de kuip, maar dan met een groter stadion.
Verder ik weet niet hoe groot dat legioen van je is, maar je moet een gunstige capiciteit hebben om winst op te draaien, en een groter stadion maken enkel voor een Wk'tje is gewoon naief, dan draai je enkel bij de wk winst en de rest van de jaren verlies.
Maar met dat punt ben ik ervan uitgegaan van een stabiele fanbasis, het kan zijn dat deze goed uitbreid naarmate de jaren vorderen.
Maar als feyenoord zo ''beroerd'' blijft spelen, heb je eerder kans op een terugloop, waardoor je uiteindelijk tegen verpaupering gaat aanlopen.
En dat zal de wijk er omheen zelfs teniet doen.
1. Of er 80.000 of 100.000 man komen is van marginaal belang voor de inkomsten, het gaat om de business seats. Een half leeg stadion zou financieel gezien weinig uitmaken voor Feyenoord.
2. Feyenoord wil juist alle subtakken bijeen brengen, en niet de drie versnipperde partijen die er nu zijn. Het stadion zal dus in eigen beheer komen.
3. Als Feyenoord tot 2016 middenmoter blijft zullen er inderdaad geen 80.000 man komen opdagen, dat ben ik met je eens.
pi_64108777
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:32 schreef TC03 het volgende:
Ja hoor, dat heeft namelijk totaal niks met elkaar te maken. Elk mens met een rationeel denkvermogen zal dit inzien. Ik ben niet afgunstig of jaloers aangelegd en ik houd anderen niet verantwoordelijk voor mijn eventuele mislukkingen. Kortom: ik ben niet egoïstisch.
Dat wil ik je nog een keer horen zeggen als de nood aan de man is. Dan zou je namelijk wensen dat er wel verstandig was geinvesteerd in bijvoorbeeld werkgelegenheid of betere zorg in plaats van een betonnen vogelkooi.

Maar je hoort wel tenminste het gejuich van de tegenstander als ze scoren! Dat verzacht de pijn.
quote:
Euhm. Het bouwen van een nieuw stadion + kantoren en woningen eromheen levert juist werkgelegenheid op hoor. Ben je zo dom om niet in te zien dat je niet vanuit het niets banen kan creëren?
Nee, maar creeer die banen in de haven of in de maasvlakte of waar dan ook, waar het tenminste iets oplevert dat productief is. Niets iets dat afhankelijk is van bezoekers, die wegblijven als er slecht gespeeld wordt, en waarvan de vullingsgraad zeer discutabel is. Fortuna is daar een prachtig voorbeeld van, en niet eens op dezelfde schaal.
quote:
Dus jij eet elke dag brood en water, de rest van je salaris geef je uit aan voedsel en breng je naar de voedselbank? Snap je niet dat de mensen die de chocoladefabriek bouwen geld verdienen en hun kinderen met een volle maag naar school laten gaan? Snap je niet dat de mensen die in de chocoladefabriek werken geld verdienen en hun kinderen met een volle maag naar school laten gaan? Snap je überhaupt iets van economie?
Nog een keer. Zorg dat je verstandig en maatschappelijk investeert. Ik zeg dat je in het genoemde voorbeeld dan beter in een broodfabriek kunt investeren. Je moet je geld plaatsen waar het nodig is, niet waar het onzinnig en discutabel is. Zeker in deze tijd. Dat het stadion pas over 8 jaar af is boeit niet, want er moet op korte termijn geld voor uitgetrokken worden (waarbij het zeer waarschijnlijk is dat het budgettair uitloopt - leer mij projecten kennen).
quote:
Weggeef cultuur? Er wordt niks weggeven hoor. Hoe kom je daarbij? Waarom heb je het over belonen? Wie beloont wie precies?
De weggeefcultuur is een metafoor voor het onjuist besteden van geld. En het belonen had betrekking op de prestaties van Feyenoord.

Volgens mij volg je het niet helemaal, want ik heb het al diverse keren uitgelegd hier. En daar sta ik niet alleen in, want de meeste personen vinden het om verschillende redenen maar bijzonder raar dat dat stadion er ineens komt.
quote:
Ik ga er niet eens op in. Wat een domheid.
Ja zo kan ik ook een punt afsluiten
quote:
Nee, nee, nee, nee. HELEMAAL FOUT. ALLES wat je hier zegt is HELEMAAL FOUT.
Nou gaan we het krijgen. Ik zet me schrap voor de grote levensles
quote:
1. Jij maakt er zelf wel van opmaken. Er is namelijk ALTIJD wel een maagje te voeden. Snap je niet dat je NOOIT iedereen tevreden kan stellen? Dus ja, volgens jou kan er nooit een stadion gebouwd worden. Kan er niks anders van maken.
Dat zeg ik niet. Ik zeg: bouw wat anders. En als het dan wat beter gaat met Rotterdam, dan bouw je maar een stadionnetje op maat. Ja, en dat kan je mischien het WK kosten. Boeie, ik slaap er geen minuut minder om.
quote:
2. Hoe KOM JE ERBIJ dat maar een select groepje aannemers ervan profiteert? Wat denk je van alle bouwvakkers? Alle architecten? De secretaresse van de architect? De sloopbedrijven? De stratenmakers? De metselaars? De electriciens? De staalvlechters? De kraanmachnisten? Die werken hier allemaal en verdienen daar geld mee. Om nog maar niet te beginnen over de werkgelegenheid die gecreëerd wordt door het bouwen van kantoren.

De bouwvakkers, electriciens en metselaars krijgen gewoon hun loon. Dat krijgen ze ook als ze ergens anders aan bouwen, dus het argument van "bouw een stadion" is volledig onterecht, want dat loon krijgen ze ook als ze aan bijvoorbeeld een ziekenhuis bouwen. Het werkvolk krijgt gewoon salaris, maar dat bedoel ik ook niet met een select groepje.

Dat selecte groepje bestaat namelijk uit projectontwikkelaars, aannemers en eventueel architecten. Een stadion is namelijk een prestigeproject. Het is - anders dan bijvoorbeeld een project met een maatschappelijk doel zoals een ziekenhuis, of een werkverschaffend project als een haven - een project met een enorm luxegehalte (laat ik het zo maar even noemen). Daarvan is de financiele constructie altijd zo dat het groepje bovenaan de piramide er veel geld aan overhoudt. Dat is met maatschappelijke of werkverschaffende projecten veel minder het geval, puur vanwege de achtergrond

Dat jij niet weet hoe dat zit doet niets aan dit gebeuren af. Ik heb jaren in de aannemerswereld gewerkt als calculator en werkvoorbereider en ik kan je verzekeren dat zoiets als een stadion absoluut geen maatschappelijk doel dient, en een veel mindere economische boost geeft dan een productief project.
quote:
Welke volkswijk wordt er in Rotterdam neergemaaid? Wat heeft het stadion in Peking te maken met het nieuwe Feyenoord stadion? Voor zover ik weet speelt Feyenoord om de twee weken er een wedstrijd, en biedt het stadion ook faciliteiten voor tal van andere events. Ik snap werkelijk waar niet welk punt je wilt maken.
Zucht. Moet ik nu echt elke vergelijkende metafoor voor je gaan uitleggen Doe me een lol, het is kwart na twee man. En om kwart na twee ben ik niet in de stemming om metaforen uit te leggen. Maar goed, speciaal voor jou omdat je mijn beste vriend bent:

Nee, er wordt geen volkswijk neergemaaid zoals in Peking.
Nee, er is geen directe relatie tussen Feyenoord en Peking.
Wel had je daar ook de situatie dat er geen cent ging naar de burger, maar dat alles moest wijken voor een stadion. Alles voor de prestige. Je ziet nu precies hetzelfde gebeuren, als we het WK maar binnenhalen. Laat die burger maar creperen. Dat hij geen werk heeft boeit niet. Dat hij dagelijks droog brood heet boeit niet. Als we het WK maar binnenhalen.

Dennis101 zei het mooi: [i"]We lijken net China inderdaad, fuck de burger alles voor het WK"[/i]
quote:
Je blaat als een kip zonder kop, sorry.
Gelukkig weet jij het beter

Luister, afrondend en dan ga ik slapen: ik weet dat ik er hard in ga. En ik weet dat mijn argumenten en standpunten niet door iedereen gedeeld worden. Dat verschil van mening mag er zijn en is ook alleen maar goed om de discussie op gang te houden. Maar ik vind wel dat ik het gelijk aan mijn kant heb als het gaat om de ongelooflijke maatschappelijke misplaatstheid van dit project. Stop het geld nou eens in een project dat meer oplevert dan een luxegoed.

Een veel te groot en duur stadion bouwen is net of je investeert in een spreekwoordelijke chocoladefabriek terwijl er veel meer behoefte is aan een bakkerij, slagerij en supermarkt. Met als resultaat dat we creperen van de honger, maar hey, het ruikt wel lekker!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 18 december 2008 @ 02:30:24 #94
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64108788
Ik ben benieuwd, het lijkt me riskant om alles of niets op de business seats te zetten.

hoezo moet je eigenlijk verstand van voetbal hebben?, dit is pure economie
  donderdag 18 december 2008 @ 02:39:30 #95
53267 TC03
pi_64108858
Vogeltjesdans, bekijk het maar. Ik ga er niet eens op in. Waarom moet Feyenoord in godsnaam werkgelegenheid creëren? Waarom is een baan op de Maasvlakte productiever dan in de stad? Waarom denk jij dat slechts een select groepje zal profiteren? Omdat alleen 'de boze directeuren' winst maken? Snap je niet dat de mensen geeneens een baan zouden hebben als hun bedrijf geen winst zou maken? Waarom moet Feyenoord een ziekenhuis bouwen? Hoe kom je erbij dat ALLES moet wijken voor het stadion? Echt, het slaat he-le-maal nergens op. Feyenoord is toch een voetbalclub, en geen liefdadigheidsinstelling?

Jij zegt dat het maatschappelijk misplaatst is. Is het wel maatschappelijk geplaatst? Het gaat om een voetbalclub, die dienen voetbalbelangen te behartigen, niet de belangen van voedselbanken.
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:30 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik ben benieuwd, het lijkt me riskant om alles of niets op de business seats te zetten.

hoezo moet je eigenlijk verstand van voetbal hebben?, dit is pure economie
Helemaal mee eens, maar geen lastige economie. Iedereen met een beetje verstand van voetbal en die weleens een stukje in de krant leest weet hoe het zit. Vogeltjesdans heeft echter nog minder verstand van economie dan van voetbal. De winst uit stadions wordt tegenwoordig geboekt op twee fronten: business seats en sponsor inkomsten. Beiden zullen stijgen met een nieuw stadion. Ten tweede krijgt de club indirect ook een voordeel, als je als club in één van de grootste stadions van Europa speelt.
pi_64108882
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:26 schreef TC03 het volgende:
1. Of er 80.000 of 100.000 man komen is van marginaal belang voor de inkomsten, het gaat om de business seats. Een half leeg stadion zou financieel gezien weinig uitmaken voor Feyenoord.
Ik denk dat dat zeker wat uitmaakt, want je huurt uiteindelijk wel een stadion voor de volle capaciteit. Daar betaal je wel voor als club zijnde. Je draait niet alleen op de business seats.
quote:
2. Feyenoord wil juist alle subtakken bijeen brengen, en niet de drie versnipperde partijen die er nu zijn. Het stadion zal dus in eigen beheer komen.
Ik had juist begrepen dat Feyenoord het stadion zou blijven huren. Die kosten blijf je dan toch houden, vol of halfvol stadion.
quote:
3. Als Feyenoord tot 2016 middenmoter blijft zullen er inderdaad geen 80.000 man komen opdagen, dat ben ik met je eens.
Waarbij je wel betaalt voor die 80000. Nu zijn er wel vaker stadions die half leeg zijn, maar het is nogal een verschil of je 4000 lege plaatsen hebt of 40000. Zeker als je ervan uitgaat dat de revenue van Feyenoord vrijwel hetzelfde is als een Groningen of Heerenveen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 18 december 2008 @ 02:46:11 #97
53267 TC03
pi_64108906
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik denk dat dat zeker wat uitmaakt, want je huurt uiteindelijk wel een stadion voor de volle capaciteit. Daar betaal je wel voor als club zijnde. Je draait niet alleen op de business seats.
[..]

Ik had juist begrepen dat Feyenoord het stadion zou blijven huren. Die kosten blijf je dan toch houden, vol of halfvol stadion.
[..]

Waarbij je wel betaalt voor die 80000. Nu zijn er wel vaker stadions die half leeg zijn, maar het is nogal een verschil of je 4000 lege plaatsen hebt of 40000. Zeker als je ervan uitgaat dat de revenue van Feyenoord vrijwel hetzelfde is als een Groningen of Heerenveen.
Toch is het zo, het publiek is slechts decor. Natuurlijk zal het verschil maken of er 10.000 of 80.000 mensen aanwezig zijn, maar 50.000, 60.000 of 80.000: het zij marginale verschillen. Het draait om de business seats.

Een stadion wat consequent voor de helft gevuld is zal ongetwijfeld niet het meest optimale zijn, maar dan nog durf ik te stellen dat men er geen seconde van wakker ligt als de business seats tegelijkertijd niet aan te slepen zijn...
  donderdag 18 december 2008 @ 02:48:39 #98
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108919
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Toch is het zo, het publiek is slechts decor. Natuurlijk zal het verschil maken of er 10.000 of 80.000 mensen aanwezig zijn, maar 50.000, 60.000 of 80.000: het zij marginale verschillen. Het draait om de business seats.

Een stadion wat consequent voor de helft gevuld is zal ongetwijfeld niet het meest optimale zijn, maar dan nog durf ik te stellen dat men er geen seconde van wakker ligt als de business seats tegelijkertijd niet aan te slepen zijn...
En waar is die garantie dat die seats wel vol zitten als Feyenoord in dat nieuwe stadion speelt ?
  donderdag 18 december 2008 @ 02:50:34 #99
53267 TC03
pi_64108931
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:48 schreef TheZapster het volgende:

[..]

En waar is die garantie dat die seats wel vol zitten als Feyenoord in dat nieuwe stadion speelt ?
Als Feyenoord niet degradeert zal dat wel lukken. Feyenoord en Ajax zijn nog altijd de grootste clubs van Nederland als het gaat om achterban en uitstraling. Daarin laten ze PSV, Twente, AZ, Heerenveen en Groningen nog altijd achter zich.
  donderdag 18 december 2008 @ 02:52:57 #100
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64108942
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Als Feyenoord niet degradeert zal dat wel lukken. Feyenoord en Ajax zijn nog altijd de grootste clubs van Nederland als het gaat om achterban. Dat is een achterstand die niet zo makkelijk in te halen is door PSV, Heerenveen of Twente.
Dat is inderdaad waar maar Feyenoord moet van een flinke achterstand terugkomen dat is niet zomaar even voorbij met een nieuw stadion dat over hoeveel jaar klaar moet zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')