Waarom niet gewoon bukkake?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kutusers krijgen een messenset en een bukake.
Vriendin is geldverspilling, en tijd.quote:
Bukakes zijn beter.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bukkake?
[..]
Vriendin is geldverspilling, en tijd.
Het is dan gewoon een epic meisje met een cute mondje. Plus bier in haar hand en een fijn decolleté, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:55 schreef MouzurX het volgende:
Ik vraag me af hoe vaak dat plaatje van dat "duitse" wijf + bier hier op fok is gepost
Blijf je de jankzak uithangen?quote:
Je vergeet haar ogen en knijpbare wangetjes.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is dan gewoon een epic meisje met een cute mondje. Plus bier in haar hand en een fijn decolleté, wat wil je nog meer?
Ogen en wangen?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je vergeet haar ogen en knijpbare wangetjes.
Hou nou eens op over het feit dat de slowchat nu is zoals hij voor yvonne der uitbarsting was wanneer er serieus werd gepraat ipv hersenloos gebaggerquote:
Hoezo? Ik calculeer gewoon 9 mindere topics in. Dan doel ik heus niet op de laatste paar topics hoor..quote:
quote:
Hey niks tegen fakkevullers, fakkevuller for life bitsh!quote:
Ik adviseer je toch jezelf een beetje aan te passen. Meeposten is een keuze. Deze was gratis.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo? Ik calculeer gewoon 9 mindere topics in. Dan doel ik heus niet op de laatste paar topics hoor..
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo? Ik calculeer gewoon 9 mindere topics in. Dan doel ik heus niet op de laatste paar topics hoor..
Ik zou d'r wel een nieuwe "parelketting" willen bezorgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je vergeet haar ogen en knijpbare wangetjes.
Dat dusquote:Op woensdag 17 december 2008 23:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hey niks tegen fakkevullers, fakkevuller for life bitsh!
AH is toch wel de beste (qua mooie damesquote:
Je bent fakkevuller for life.quote:
Ik was de code vergetenquote:Op donderdag 18 december 2008 00:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[insert dagboekpost]
DOEI!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |