DE OP IS HIER TE VINDEN! 
het was een goeie wedstrijd vond MvBquote:Op woensdag 17 december 2008 23:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
"Kut met peren" had ook een prima TT geweest.
quote:Wielaert verlengt contract FC Twente
FC Twente is met Rob Wielaert een nieuwe verbintenis overeengekomen. De verdediger verlengt zijn contract met tweeënhalf jaar, meldt RTV Oost.
De aanvoerder van de ploeg uit Enschede werd recent wederom in verband gebracht met een mogelijke transfer. FC Twente maakte woensdag het nieuws bekend van de contractverlenging. In het nieuwe contract is tevens een optie opgenomen voor nog één seizoen extra.
De 29-jarige verdediger kwam in het verleden uit voor PSV, FC Den Bosch en NEC.
Het schijnt juist dat hij nu een clausule van 3 miljoen heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:57 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik hoor sommigen nog praten over Wielaert, maar ik ben bang dat we die van ons lijstje af kunnen halen.
[..]
Dat zei hij helemaal nietquote:Op woensdag 17 december 2008 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was een goeie wedstrijd vond MvB.
Dat dacht ik dus ook, maar het schijnt dat hij het wel heeft gezegd.quote:
Dat is niet fair.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
Kunnen we Oleguer niet de schuld geven?
Zul je net zien dat we het record weer op een haar mislopen en in de laatste minuten nog onderuit gaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:05 schreef firecow het volgende:
zie ik het nou goed dat we sinds 30 jan 2008 niet meer hebben verloren thuis ?
http://nl.soccerway.com/teams/netherlands/afc-ajax/results
Even van ado winnen volgende week en dan de 31ste een jaar ongeslagen thuis....
Best aardigEn het spel vandaag was dermate pauper dat ik er niet eens over ga beginnen
Ik zat ook vol ongeloof te luisteren, hij rept ook geen woord over een slechte prestatie of dat het niet best was. Niets van die aard, heel raar.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Video: Ajax-Slavia Praag: reactie Marco van Basten
Het was een goede wedstrijd denk ik....
*sluit venster*
nee, op basis van vandaag niet. Hij was niet geweldig, timede weer een paar keer verkeerd bij koppen, maar echt heel slecht was hij ook weer niet.quote:
idd, jezelf vrijlopen, voor je man komen, etc etc, ze snappen er niets van. het zal echt niet zo zijn, maar volgens mij heeft MvB 1 zin voor de wedstijd:quote:Op donderdag 18 december 2008 00:11 schreef sjutt het volgende:
Van zonder bal bewegen, kaatsen en driehoekjes heeft deze topploeg blijkbaar nog nooit gehoord.
Marco is idd verantwoordelijk. maar het probleem is iets waar al zijn voorgangers ook al tegenaan liepen; met een redelijke tot goede selectie slecht voetbal laten zien. daarom denk ik dat Marco in principe niet echt iets fout doet, maar meer de oplossing nog niet heeft gevonden. daarom zeg ik nogmaals, laten we hem de tijd geven.. heel lang, want ontslaan heeft geen zin hebben we keer op keer kunnen zien.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je de selectie ziet, de kwaliteit op papier, dan is het echt belachelijk dat Ajax zo slecht speelt. Het moet aan een gebrek aan chemie oid liggen. Het spel is lijnloos, totaal visieloos. En dat reken ik nog steeds MvB aan, en ik hoop echt dat de dag komt dat ie mijn ongelijk bewijst.
Ik weet het, het zou zo moeten zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Marco is idd verantwoordelijk. maar het probleem is iets waar al zijn voorgangers ook al tegenaan liepen; met een redelijke tot goede selectie slecht voetbal laten zien. daarom denk ik dat Marco in principe niet echt iets fout doet, maar meer de oplossing nog niet heeft gevonden. daarom zeg ik nogmaals, laten we hem de tijd geven.. heel lang, want ontslaan heeft geen zin hebben we keer op keer kunnen zien.
Nu pas?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:21 schreef Sethje het volgende:
dat commentaar van V basten....hij maakt zichzelf belachelijk
Bordeaux, Werder, Shakhtar, Marseille, AaB , Fiorentina, Dinamo Kiev en Zenitquote:Op donderdag 18 december 2008 00:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Kan iemand het lijstje nog eens posten welke champions league deelnemers we allemaal kunnen loten? En wanneer is die loting eigenlijk?
Alleen Fiorentina en Zenit lijken me moeilijk. Wie is AaB?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bordeaux, Werder, Shakhtar, Marseille, AaB , Fiorentina, Dinamo Kiev en Zenit
Vrijdag 13.00u denk ik.
Aalborgquote:Op donderdag 18 december 2008 00:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alleen Fiorentina en Zenit lijken me moeilijk. Wie is AaB?
En wanneer is de loting?
vrijdag 13.00quote:Op donderdag 18 december 2008 00:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alleen Fiorentina en Zenit lijken me moeilijk. Wie is AaB?
En wanneer is de loting?
Ja, hij lijkt volkomen apathisch voor dit soort dingen. Af en toe denk ik echt: Co Adriaanse kom er maar in hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu pas?.
Ook tijdens de wedstrijd, Vermaelen speelt een vrije bal kansloos zo over de zijlijn, toevallig naar MvB, waarom ONTPLOFT hij niet van woede? hij staat altijd als een lijk aan de kant, coacht niet, doet niets.
Echt, het lijkt hem niets te boeien, zijn huis van 6 miljoen is binnen toch, who cares dat Ajax voor lul staat...
Nou, Shakhtar, Kies en Zenit ga ik niet, de rest moet ik effe kijken of het billig kan.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bordeaux, Werder, Shakhtar, Marseille, AaB , Fiorentina, Dinamo Kiev en Zenit
Vrijdag 13.00u denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |