er komt helemaal geen geluid uit, ook geen brom. ik heb hem op 7 á 8 gezet qua volume, met de gain op 6 ofzo. Verder niets bijzonders, bass, middle, treble 4, 7, 5 oid. ik snap het nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:45 schreef The_Dean het volgende:
Geeft hij ook een brom als je hem aanzet? En word de brom ook luider als je het volume harder zet? Of is er gewoon helemaal geen geluid meer?
Hoe hard heb je hem gezet? Tegen de max aan? En wat waren je settings?
En waar woon je ongeveer? Beetje in de buurt van Friesland?![]()
Clean met een randjequote:Op zondag 21 december 2008 15:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik veroordeel u tot 10 jaar clean gitaar geluid !
Dan heb je wellicht [onbewust] je eindtrappen eruit gefikt [eerste ingeving] of je speaker is dood. Maar kan net zo goed een los contactje zijn...quote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef DeLoet het volgende:
[..]
er komt helemaal geen geluid uit, ook geen brom. ik heb hem op 7 á 8 gezet qua volume, met de gain op 6 ofzo. Verder niets bijzonders, bass, middle, treble 4, 7, 5 oid. ik snap het nieten ik woon niet in de buurt van friesland
Jaquote:Op maandag 22 december 2008 10:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Vox zul je bedoelen? Dan is de Valvetronix: Musik-Produktiv.de
Dat is wel een goede aanvulling ja.quote:
Tussen het gitaargeluid van Muse en Arctic Monkeys zit nogal veel verschil, vergis je niet. Muse is veelal modern high gain (hij gebruikt Diezel volgens mij). Monkeys is veel meer vintage, single coil gitaren op Orange en Fender bakkies, volgens mij.quote:Op maandag 22 december 2008 10:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Blues/Rock pas heel goed bij een Vox imo.
Maar Muse,Artic Monkeys rock-achtige dingen heb ik niet veel verstand van maar dan kun je beter geen Vox nemen denk ik.
Misschien is Line 6 ook wel een optie.
Op de pinch harmonics na klinkt het als Slayerquote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef Cynic het volgende:
Ik heb zojuist mijn Valvestate maar eens aangesloten om te kijken of er nog wel geluid uit komt.
Voor die gelegenheid heb ik alle 3 riffs die ik me nog kan herinneren gespeeld van één van de bekendste valvestate-gebruikers (oeh, spannend, een quiz!!!)![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 14:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op de pinch harmonics na klinkt het als Slayer.
Muse gebruikt marshall in een andere doosch gestopt.quote:Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tussen het gitaargeluid van Muse en Arctic Monkeys zit nogal veel verschil, vergis je niet. Muse is veelal modern high gain (hij gebruikt Diezel volgens mij). Monkeys is veel meer vintage, single coil gitaren op Orange en Fender bakkies, volgens mij.
Denk dat je het beste (zeker nu nog) voor diversiteit kunt gaan. Zo'n Valvetronix, of een modeler van Line6 zijn zeker goeie opties. Klinkt al snel goed.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
geluid van hem is vooral zijn vele effecten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Diezel is wel zijn main geluid.quote:Op maandag 22 december 2008 15:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Muse gebruikt marshall in een andere doosch gestopt.
geluid van hem is vooral zijn vele effecten.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:08 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Groot deel haalt hij uit zijn Zvex Fuzz FactoryDaar heb ik er al een van
Stimmt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga enkel uit wat ik op live beelden op het podium heb gezienquote:Op maandag 22 december 2008 15:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar Diezel is wel zijn main geluid.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Ineens schoot het mij te binnen en dacht ik aan wat voor muziek jij tof vindt... Het MOET haast wel om Chuck Schuldiner gaan.quote:
Oja, en op het podium heb je gezien dat Marshall in een andere 'doosch' wordt gestopt?quote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Stimmt!
[..]
Ik ga enkel uit wat ik op live beelden op het podium heb gezien
quote:Op maandag 22 december 2008 15:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ineens schoot het mij te binnen en dacht ik aan wat voor muziek jij tof vindt... Het MOET haast wel om Chuck Schuldiner gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |