Zit jij in die band?quote:
Ontkenningsfase (zie je avatar van een Flying V en zie de gitarist die rechts op het podium staat [voor de kijkers links] )quote:
Nu wilen we wel weten wat voor een gitaar dan hequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:55 schreef Daantke het volgende:
hij had n spiegelende, echt vet met licht weerkaatsing
Gitarist van t laatste bandje had trouwens n veel toffere gitaar...
had ik al verteldquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nu wilen we wel weten wat voor een gitaar dan he
Die gasten zaten toch in de studio ?:P vind ik persoonlijk wel lekkere muziekquote:
Heb ik ook last van, maar heb onlangs een nieuw matras besteld, gaat me toch voor, maar nu is het geld op...quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:00 schreef allsystemshalt het volgende:
*Ik heb nog steeds gitaarkoopnijd
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:30 schreef allsystemshalt het volgende:
Het doet me een beetje denken aan b.v. Elixer Nanoweb snaren etc.
Die gaan imho idd langer mee maar door de coating klinken ze te nettjes niet geschikt voor rock en metal dus.
ps noormaal speel ik op Ernie Ball power slinky's en met opnames meestal op Rotosounds**
**Die klinken erg goed en ruig maar hebben als nadeel dat ze je frets nogal afslijten vandaar dat ik ze alleen met opnames op m'n planken zet
En om meer distortion te gebruiken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:32 schreef brother52 het volgende:
Als ze het geluid 'netter' maken, heb je een mooi excuus om slordig te gaan spelen.
Dan verschillen wij van mening op dat punt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Elixer kan prima voor rock en metal, heb niet het idee dat de coating het geluid zozeer 'netter' maakt
Damn, wat zijn die dingen duur. Voor die prijs heb ik 3 setjes snaren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:24 schreef allsystemshalt het volgende:
Kan je oa bij http://www.lordofthestrings.com/ bestellen
Cool manquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Iedereen fijne kerstdagen een een gelukkig 2009:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |