Geenquote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef The_Dean het volgende:
Man, die valvestate klinkt ruig!
Wat voor pedalen heb je er voor hangen?
Voordeel van losse eind/voorversterker is dat als er iets stuk is je niet alles direct kwijt bent.quote:
Pedalen, schmedalen.quote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef The_Dean het volgende:
Man, die valvestate klinkt ruig!
Wat voor pedalen heb je er voor hangen?
Das niet naast de deur ... Maaar ek Kick Kont zou ik zeggenquote:Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef The_Dean het volgende:
En Kramtried staat morgen in het Colloseum in Dokkum, komt allen! Om 22.00 gaan we los
Had dat nou niet een paar dagen later gekund? Dan ben ik ook in de buurt.quote:Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef The_Dean het volgende:
En Kramtried staat morgen in het Colloseum in Dokkum, komt allen! Om 22.00 gaan we los
Klinkt verrekte goed, die versterker. Ik vraag me toch echt af of er iets met die van mij (Valvestate 8280, uit dezelfde serie dus) mis is. In principe zou ik zo'n sounds er ook uit moeten kunnen halen, maar het komt niet eens in de buurt op het heavy kanaal. Wat zijn je equalizersettings? En kun jij wel je equalizer en scheurkanaal gebruiken als er iets in de effects loop zit?quote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef Cynic het volgende:
Ik heb zojuist mijn Valvestate maar eens aangesloten om te kijken of er nog wel geluid uit komt.
Voor die gelegenheid heb ik alle 3 riffs die ik me nog kan herinneren gespeeld van één van de bekendste valvestate-gebruikers (oeh, spannend, een quiz!!!)![]()
30 december bij Radio Eenhoorn, publiek is ook welkomquote:Op maandag 22 december 2008 18:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had dat nou niet een paar dagen later gekund? Dan ben ik ook in de buurt.
Sweet!quote:
Ha ja ik wilde net me bericht aanpassen om er even bij te vermelden dat me budget rond de ¤200 is ;dquote:Op maandag 22 december 2008 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
ik zou die ene van 22.000e dan nemen de blauwe wel
Het gaat er dus meer om wat de beste is die binnen je budget valt he
Deze: [TK] Epiphone LP Specialquote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef jemoedert het volgende:
[..]
Ha ja ik wilde net me bericht aanpassen om er even bij te vermelden dat me budget rond de ¤200 is ;d
Het gaat me eigenlijk ook niet echt om het beste, maar ik wil gewoon een aardige gitaar waarmee ik zulke muziek kan maken! Ik heb er zelf totaal geen ervaring mee.
En dat is net weer een paar dagen te laatquote:Op maandag 22 december 2008 19:57 schreef The_Dean het volgende:
30 december bij Radio Eenhoorn, publiek is ook welkom
Zit jij in die band?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |