Helaas, daar heb ik weer geen verstand van.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:47 schreef raaavi het volgende:
@TOTTALY OOFTOPIC
even terug komend bij punt 1.
Ik ben bezig met een Profielwerkstuk over het verzet tijdens de tweede wereld oorlog
hulp is altijd welkom
misschien dat je iets weet over wat voor soort groepen mensen (leeftijd/geslacht/afkomst/rijk/arm etc) er in het verzet zaten.
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:39 schreef Synthesist het volgende:
Met andere woorden, je hebt gewoon gefaald en ziet dat als positief.
Precies hetzelfde hier. Daarnaast de beïnvloeding van datzelfde denken en gedrag: hoe overtuig je iemand en waarom werkt dat?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:17 schreef Luxuria het volgende:
Psychologie, omdat ik het ontzettend interessant vind wat mensen denken, waarom ze doen wat ze doen en waarom ze zeggen wat ze zeggen, wat voor gedachten er achter bepaald gedrag zit dus.
Met autotechniek en aandelen lees ik wel eens boeken en ga ik wvb auto's wel eens naar de beurzen.quote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik heb best veel interesses, maar interessant is ook wat mensen met die interesse doen. Lezen mensen boeken, gaan ze naar symposia, bekijken ze documentaires? Vergaar je op actieve wijze kennis en hoe vaak ben je wekelijks met je interesse bezig?
Ja idd, dat soort dingen. Ook bijvoorbeeld of je gedrag kunt voorspellen.quote:Op maandag 22 december 2008 01:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Daarnaast de beïnvloeding van datzelfde denken en gedrag: hoe overtuig je iemand en waarom werkt dat?
jij ziet falen als een negatief ietsquote:Op donderdag 18 december 2008 21:39 schreef Synthesist het volgende:
Met andere woorden, je hebt gewoon gefaald en ziet dat als positief.
je kan zo bij de staat gaan werkenquote:Op maandag 22 december 2008 01:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Daarnaast de beïnvloeding van datzelfde denken en gedrag: hoe overtuig je iemand en waarom werkt dat?
Mijn intresses zijn natuurkunde en gemotoriseerde tweewielers. Waarom? Dat is een lastige vraag. Ik denk dat natuurkunde me interesseert omdat ik altijd verklaringen wil hebben voor de dingen om me heen, en motors omdat ik dol ben op snelheidquote:Daarom wil ik jullie, de Fokkers vragen, of jullie bepaalde interessegebieden hebben? Waarom vind je het zo interessant, en wat heb je er ook uiteindelijk aan gehad?
Misschien gek als ik het zo stel, maar ik denk dat iedereen er in zekere mate interesse voor heeft. Iedereen heeft zich toch wel eens afgevraagd waarom de mensen aan de andere kant van de aardbol er niet vanaf vallen; hoe het heelal ontstaan is; wat sterren nou eigenlijk zijn of waarom water vast wordt als de temperatuur onder nul daalt. Allemaal natuur-/scheikunde.quote:Helaas interesseert natuurkunde/scheikunde/wiskunde mij geen ruk.
Alsof het niets isquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:23 schreef Xeanor het volgende:
- Quantummechanica
De eerste paar dingen waar ik zo in een paar seconden aan kan denken, waar ik me wel aardig in heb verdiept.
eigenlijk heb ik me dat nog nooit serieus afgevraagdquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:30 schreef BasementDweller het volgende:
Misschien gek als ik het zo stel, maar ik denk dat iedereen er in zekere mate interesse voor heeft. Iedereen heeft zich toch wel eens afgevraagd waarom de mensen aan de andere kant van de aardbol er niet vanaf vallen; hoe het heelal ontstaan is; wat sterren nou eigenlijk zijn of waarom water vast wordt als de temperatuur onder nul alt. Allemaal natuur-/scheikunde.
zo'n 5 European Creditsquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:33 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Alsof het niets is. Hoe ver verdiept?
Ik ook sinds dit de laatste jaren. En sport.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:17 schreef Luxuria het volgende:
Psychologie, omdat ik het ontzettend interessant vind wat mensen denken, waarom ze doen wat ze doen en waarom ze zeggen wat ze zeggen, wat voor gedachten er achter bepaald gedrag zit dus.
Dan ging ik misschien toch iets teveel van mezelf uitquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik me dat nog nooit serieus afgevraagdkan me totaal niets schelen, enkel gedragspsychologie des te meer
allemaal uit de Flairquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:03 schreef SHE het volgende:
Mindfulness
Chemistry cooking
Voedingswetenschappen
Visagie
Mjah. Dat is één van de mogelijkheden, ik studeer nu communicatiewetenschap en ben van plan een mastertraject politieke communicatie te gaan doen (dat houdt oa. overheidscommunicatie in). Dus werken bij het Rijk zou goed kunnen.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef StockPupil het volgende:
Wat de anderen ook zeggen, het verleden is beslist géén indicator voor de toekomst.
quote:Ik ben echter zwaar in de fout gegaan met ingewikkelde derivatenconstructies, met duizenden euro's verlies waarvan ik heel veel van geleerd heb. Hierdoor kan ik de markt beter voorspellen.. Daar zal ik in de toekomst meer aan hebben, als ik wat geld heb weten te sparen..
Wellicht een nieuwe taal leren?quote:Daarom wil ik jullie, de Fokkers vragen, of jullie bepaalde interessegebieden hebben? Waarom vind je het zo interessant, en wat heb je er ook uiteindelijk aan gehad? Geen getroll/tvp of wat, graag .Zelf heb ik het graag dat dit gewoon een serieus en vermakelijk topic wordt, waar iedereen z'n interesses deelt..
Ik interesseer me in vrij veel dingen, over menselijk gedrag, het menselijk lichaam, dierlijk gedrag, voedsel, de natuur, de aarde, het heelal, techniek etc. Specifieker; politiek, oorlogen, wereldhandel, criminaliteit, energie/grondstoffen, sport. Te veel om op te noemen eigenlijk. Bepaalde dingen zijn fascinerend om te zien. Bepaalde dingen die er gewoon zijn, vanzelfsprekend lijken, en toch erg ingewikkeld en ontwikkeld zijn (zoals bijv. het menselijk lichaam eof de natuur). Of ik er veel aan heb weet ik niet zo zeker. Ben meestal wel blij als ik iets beter begrijp (of denk te begrijpen). Als ik om me heen kijk ben ik wel wat nieuwsgieriger dan de meeste van mijn vrienden. Ik vraag me vaker af van 'waarom' of 'hoe'. Het internet biedt daarin een uitkomst aangezien alles te vinden is en ik de kunst van het zoeken inmiddels geperfectioneerd heb.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef StockPupil het volgende:
Daarom wil ik jullie, de Fokkers vragen, of jullie bepaalde interessegebieden hebben? Waarom vind je het zo interessant, en wat heb je er ook uiteindelijk aan gehad? Geen getroll/tvp of wat, graag .Zelf heb ik het graag dat dit gewoon een serieus en vermakelijk topic wordt, waar iedereen z'n interesses deelt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |