Eens kijken waar ik in 2007 en 2008 zoal in verdiept heb:
- Geschiedenis, met name de WOII en Nazi-Duitsland
- Politiek
- Autotechniek
- Vrouwen (ja, ook al zijn ze onlogisch, er valt wel een leerlijn in te vinden)
- Aandelenmarkt
Alleen bij de laatste 3 had ik iets aan m'n opgedane kennis.
Bij het eerste, was het wel vermakelijk. Resultaat? Geen. Wat de anderen ook zeggen, het verleden is beslist géén indicator voor de toekomst.
Bij politiek was het geen vermaak, meer uit opgekropte woede om zoveel politieke correctheid en het kloof tussen burger en overheid. Het werd mij duidelijk op welke figuren/partijen ik moet stemmen, maar of m'n lullige 1 stem in miljoenen stemmen een hele aanwinst was. Nah.

.
3e punt. Ik hou van hard en rauw rijden. Ik heb een motorblok gedeeltelijk uit elkaar gehaald, opgevoerd met een race nokkenas, race kleppen die tot 8600 rpm volhouden en nog wat onderdelen, weer in elkaar gezet. Dat heeft mij echter 5 snelheidsboetes opgeleverd.

. Toch kan ik wel stellen dat ik iets aan m'n opgedane kennis had.
Bij het 4e punt merk ik dat ik wel betere effecten bereik bij vrouwen. ik constateer echter nog geen significante stijging in het aantal neukpartijtjes. Een van de essentiële factoren daarvoor is, hoe clichématig ook, toch wel geld. (

!!) En meer geld hebben is ook voor andere dingen verdomd handig. Dus ik ben ook gaan beleggen, met de gedachte dat de markt z'n bodem bereikt had. Ik ben echter zwaar in de fout gegaan met ingewikkelde derivatenconstructies, met duizenden euro's verlies waarvan ik heel veel van geleerd heb. Hierdoor kan ik de markt beter voorspellen.. Daar zal ik in de toekomst meer aan hebben, als ik wat geld heb weten te sparen.

.
Kortom, van de laatste 3 dingen heb ik er daadwerkelijk iets aan gehad. Ik wil mij nog altijd blijven ontwikkelen, verdiepen in nieuwe kennisgebieden. Helaas interesseert natuurkunde/scheikunde/wiskunde mij geen ruk. Maar om nergens in te verdiepen, is toch wel zonde.
Daarom wil ik jullie, de Fokkers vragen, of jullie bepaalde interessegebieden hebben? Waarom vind je het zo interessant, en wat heb je er ook uiteindelijk aan gehad? Geen getroll/tvp of wat, graag .Zelf heb ik het graag dat dit gewoon een serieus en vermakelijk topic wordt, waar iedereen z'n interesses deelt.

.