quote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef Halcon het volgende:
Nog vorig jaar noemde Arafat in een interview met de Palestijnse krant Al Quds zijn oom "onze held" en v
Dus jij zou ook graag een kopje thee drinken met figuren als Hitler?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ja en verder, Palestijnen haten Joden voor allerlei geldige, dan wel niet zo geldige redenen, ik kan het ook goed vinden met de vijanden van mijn vijanden
Als ik een palestijn zou zijn lijkt het me niet zo'n probleem. Mooi detail is dat zowel Hitler als Arafat al jaren dood zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus jij zou ook graag een kopje thee drinken met figuren als Hitler?
Uitlokking is toch niet rechtsgeldigquote:Op woensdag 17 december 2008 21:51 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het CIDI heeft een account op Fok! ?
Het geeft mooi aan wat voor figuren het in werkelijk zijn. Het volk wat zich Palestijnen noemt is gewoon een verzameling hypocriete lafbekken.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:51 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Als ik een palestijn zou zijn lijkt het me niet zo'n probleem. Mooi detail is dat zowel Hitler als Arafat al jaren dood zijn.
vb Wij zijn met z'n allen enorm tegen paddestoelen, land x haat paddestoelen en stampt ze plat , dat maakt ons vriendjessss
Uum ja, het is schokkend dat rip Arafat graag thee wil drinken met rip Hitlerquote:Op woensdag 17 december 2008 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het geeft mooi aan wat voor figuren het in werkelijk zijn. Het volk wat zich Palestijnen noemt is gewoon een verzameling hypocriete lafbekken.
Klopt. In de Arabische wereld wemelt het van dit soort figuren.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:59 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Uum ja, het is schokkend dat rip Arafat graag thee wil drinken met rip Hitler
Ik zou me meer zorgen maken om de hitlers van nu
yep en ver daar buitenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. In de Arabische wereld wemelt het van dit soort figuren.
het fundamentalisme is idd overalquote:Op woensdag 17 december 2008 22:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, het moslimfundamentalisme is aardig uitgezaaid.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:27 schreef Sjonnjoop het volgende:
My 2 cents, TS kwam erachter dat swaffelen het woord van het jaar is. Bedacht dat dat met een micro penis niet gaat werken en probeerd zo wat frustraties kwijt te raken.
Leer jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:27 schreef Sjonnjoop het volgende:
My 2 cents, TS kwam erachter dat swaffelen het woord van het jaar is. Bedacht dat dat met een micro penis niet gaat werken en probeerd zo wat frustraties kwijt te raken.
Ja, voorbeelden.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. In de Arabische wereld wemelt het van dit soort figuren.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 17 december 2008 22:17 schreef IHVK het volgende:
Wat voor intenteis heeft TS met dit topic?
Halcon, je geliefde Amerika zou exact hetzelfde doen als ze daar zelf beter van konden worden.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het schijnt best een aardige man te zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vertaling: ik ben een copy&pastende lachwekkende cloown.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef Halcon het volgende:
Even aangepast, die passage stamt al van een paar jaar terug...
Vervang Palestijnen voor Joden en dan wordt duidelijk dat het een antisemitische haat is..quote:Op woensdag 17 december 2008 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het geeft mooi aan wat voor figuren het in werkelijk zijn. Het volk wat zich Palestijnen noemt is gewoon een verzameling hypocriete lafbekken.
Wees blij dat je de figuren op Fok! niet de kost hoeft te geven die dat al ongevraagd gedaan hebben.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:18 schreef Bluesdude het volgende:
Vervang Palestijnen voor Joden en dan wordt duidelijk dat het een antisemitische haat is..
Heeft toch geen effect. Beide groepen zijn semieten.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vervang Palestijnen voor Joden en dan wordt duidelijk dat het een antisemitische haat is..
Ik zag Klink laatst borrelen met Gargamel!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:51 schreef Sjonnjoop het volgende:
vb Wij zijn met z'n allen enorm tegen paddestoelen, land x haat paddestoelen en stampt ze plat , dat maakt ons vriendjessss
Die blauwe ratten moeten ook uitgeroeid wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zag Klink laatst borrelen met Gargamel!
De VS heeft Hitler juist uitgeschakeld.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Halcon, je geliefde Amerika zou exact hetzelfde doen als ze daar zelf beter van konden worden.
Door dat te ontkennen draai je je eigen topic de nek wel een beetje om.
Maar dichterbij huis kunnen we dergelijk opportunisme ook wel vinden hoor. De fascisten in Griekenland en de steun die zij kregen bv. Politiek draait ten tijde van conflict nog minder om idealen dan in vredestijd.
Klopt, de voorouder van mosselmannen is de Homo Inhumanus Mosselmannus.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:59 schreef ZureMelk het volgende:
De hele islam is een soort voorloper van het nazisme.
Mohammed was erger dan Hitler maar gelukkig beschikte die primitieve zandhapper niet over de middelen die Hitler tot zijn beschikking had anders was hij nog veel verder gegaan dan Hitler.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:59 schreef ZureMelk het volgende:
Mohammed was erger dan Hitler maar gelukkig beschikte die primitieve zandhapper niet over de middelen die Hitler tot zijn beschikking had anders was hij nog veel verder gegaan dan Hitler.
Het is helaas toch behoorlijk uitgezaaid het moslimfundamentalisme.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Arabieren niet overal naartoe geëmigreerd. Anders hadden we meer zandhappers
Klopt maar er zijn niet zoveel genen verspreidt anders was het meer. Gelukkig zijn de Arabieren niet verder gekomen als het MO en kleine delen van Azië etc.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is helaas toch behoorlijk uitgezaaid het moslimfundamentalisme.
Zeg het eens.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:38 schreef Erasmo het volgende:
Even kijken, welk land besluit constant ook alweer om zijn grenzen constant illegaal uit te breiden?
Alleen de site al waar dat plaatje vandaan komt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef Erasmo het volgende:
Ik zal je een hint geven, hihi![]()
[ afbeelding ]
Haat ik nu Joden?
Ja leidt de aandacht maar af van het plaatje zelfquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alleen de site al waar dat plaatje vandaan komt.
Plaatje boeit niet zoveel. Arabieren hebben het in Israel beter dan in "Palestina" zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja leidt de aandacht maar af van het plaatje zelf
Boeit welquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Plaatje boeit niet zoveel. Arabieren hebben het in Israel beter dan in "Palestina" zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |