Succesquote:Op woensdag 17 december 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot een volgende keer! Heel veel plezier met Serious Request (ik kom af en toe wel een buurten)
komen wel steeds minder ratjes in te zittenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
doeiiii M&M![]()
.... ben ik nog optijd?
![]()
de kooi is klaar
Sluit je die vieze beesten wel goed op?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
doeiiii M&M![]()
.... ben ik nog optijd?
![]()
de kooi is klaar
doe is liefquote:Op woensdag 17 december 2008 22:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sluit je die vieze beesten wel goed op?
Is gieliskut trouwens jouw kloon?Het niet gebruiken van hoofdletters en punten begint wel op te vallenquote:
nog maar 10...en 1 is zo hoogbejaard dat die binnenkort ook wel de pijp aan Maarten zal gevenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
komen wel steeds minder ratjes in te zitten
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sluit je die vieze beesten wel goed op?
Omdat die ratten in een kooi zitten zijn ze meer zindelijk dan een hond die niet in een kooi zit?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ratten zijn heel schoon op zichzelf en zelfs nog meer zindelijk dat de meeste hond die hier zn strond voor de deur neerkwakt
gieliskut is geen kloon van mij, al vind ik zijn usernaam.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is gieliskut trouwens jouw kloon?Het niet gebruiken van hoofdletters en punten begint wel op te vallen
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat die ratten in een kooi zitten zijn ze meer zindelijk dan een hond die niet in een kooi zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |