Met een S is inderdaad de goede.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
In het "now playing"-schermpje staat ie als Valencia, maar die knakker noemt zich toch Valensia? Kom wel vaker fouten tegen (ik noem maar greenday), wel erg slordig als je het mij vraagt...
Soms heb je geen UMTS dekkingquote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Die Hie Fieduhlietie-verbinding is niet echt stabiel.
Staan idd verkeerd. Blijft lastig om dat goed erin te plempen....quote:Op woensdag 17 december 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
In het "now playing"-schermpje staat ie als Valencia, maar die knakker noemt zich toch Valensia? Kom wel vaker fouten tegen (ik noem maar greenday), wel erg slordig als je het mij vraagt...
Tis maar een kort liedje.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
zometeen de jeremy;s afkappen gezien de tijd
ook geen mogelijkheid om dalet correctie melding te makenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staan idd verkeerd. Blijft lastig om dat goed erin te plempen....
Mwah, 't is maar een nummer van 1:39.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is maar een kort nummer hoor... O, en een ' is iets anders dan een ;.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Doeidoeiquote:Op woensdag 17 december 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot een volgende keer! Heel veel plezier met Serious Request (ik kom af en toe wel een buurten)
Veel succes met SR en rust morgen maar fijn uitquote:Op woensdag 17 december 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot een volgende keer! Heel veel plezier met Serious Request (ik kom af en toe wel een buurten)
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |