Volgens mij kan je via de Uitzending Gemist-applicatie zelfs doorklikken naar die van 3FM! Raak het Omroep.NL-logo maar eens aan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
Hmm, weird, de Uitzending Gemist applicatie (sms GEMIST naar 9090) mag ik wél downloaden. Komt van dezelfde site af...
Smaken verschillen zal ik maar zeggen dan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Vond ik Ding-dong! toch beter als TT
Nikki
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
Het is nog 'n Serious Requestie van geduld..
Die is ook goed!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hmm, inderdaad. Nouja, bij gebrek aan eigen 3FM applicatie dan maar zoquote:Op woensdag 17 december 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij kan je via de Uitzending Gemist-applicatie zelfs doorklikken naar die van 3FM! Raak het Omroep.NL-logo maar eens aan.
HAHA!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
Be my guest, een link naar de OP die je kan wijzigen staat onderaan in de OP.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:45 schreef Mark336 het volgende:
[..]
HAHA!
Maar misschien iets in de OP vermelden over die applicatie?
De drummers zijn toch meestal de lelijkerds?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik zag vanmiddag Nikki nog op tv en ze droeg een topje met de tekst "I'm dating the drummer" (of zoiets). Ze zou toch niet bezet zijn?
Ik kan de UG-applicatie ook niet downloaden omdat mn telefoon niet compatible is. Is de SE K810i dan zo'n bijzondere telefoon?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad. Nouja, bij gebrek aan eigen 3FM applicatie dan maar zo
Daarom zitten ze toch ook verstopt achter het drumstel?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De drummers zijn toch meestal de lelijkerds?
en maken ze heel veel herrie, om vooral geen aandacht te trekkenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom zitten ze toch ook verstopt achter het drumstel?
Met een S is inderdaad de goede.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
In het "now playing"-schermpje staat ie als Valencia, maar die knakker noemt zich toch Valensia? Kom wel vaker fouten tegen (ik noem maar greenday), wel erg slordig als je het mij vraagt...
Soms heb je geen UMTS dekkingquote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Die Hie Fieduhlietie-verbinding is niet echt stabiel.
Staan idd verkeerd. Blijft lastig om dat goed erin te plempen....quote:Op woensdag 17 december 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
In het "now playing"-schermpje staat ie als Valencia, maar die knakker noemt zich toch Valensia? Kom wel vaker fouten tegen (ik noem maar greenday), wel erg slordig als je het mij vraagt...
Tis maar een kort liedje.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
zometeen de jeremy;s afkappen gezien de tijd
ook geen mogelijkheid om dalet correctie melding te makenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staan idd verkeerd. Blijft lastig om dat goed erin te plempen....
Mwah, 't is maar een nummer van 1:39.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is maar een kort nummer hoor... O, en een ' is iets anders dan een ;.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Doeidoeiquote:Op woensdag 17 december 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot een volgende keer! Heel veel plezier met Serious Request (ik kom af en toe wel een buurten)
Veel succes met SR en rust morgen maar fijn uitquote:Op woensdag 17 december 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot een volgende keer! Heel veel plezier met Serious Request (ik kom af en toe wel een buurten)
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Succesquote:Op woensdag 17 december 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
komen wel steeds minder ratjes in te zittenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
doeiiii M&M![]()
.... ben ik nog optijd?
![]()
de kooi is klaar
Sluit je die vieze beesten wel goed op?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
doeiiii M&M![]()
.... ben ik nog optijd?
![]()
de kooi is klaar
doe is liefquote:Op woensdag 17 december 2008 22:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sluit je die vieze beesten wel goed op?
Is gieliskut trouwens jouw kloon?Het niet gebruiken van hoofdletters en punten begint wel op te vallenquote:
nog maar 10...en 1 is zo hoogbejaard dat die binnenkort ook wel de pijp aan Maarten zal gevenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
komen wel steeds minder ratjes in te zitten
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sluit je die vieze beesten wel goed op?
Omdat die ratten in een kooi zitten zijn ze meer zindelijk dan een hond die niet in een kooi zit?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ratten zijn heel schoon op zichzelf en zelfs nog meer zindelijk dat de meeste hond die hier zn strond voor de deur neerkwakt
gieliskut is geen kloon van mij, al vind ik zijn usernaam.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is gieliskut trouwens jouw kloon?Het niet gebruiken van hoofdletters en punten begint wel op te vallen
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat die ratten in een kooi zitten zijn ze meer zindelijk dan een hond die niet in een kooi zit?
Schwalbe gekquote:
UB40- Rat in my kitchenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om ze heel vies te vinden
Bearforce1quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Marc63 het volgende:
Omg... ik zap ook een keer langs TMF.
BearForce 1 met een kerstplaat
quote:
Idd ;') nogal triesquote:
Waarom heet ze eigenlijk muisje-eliza als ze alleen maar ratten heeftquote:Op woensdag 17 december 2008 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
UB40- Rat in my kitchen
Neuk je te weinig of ben je altijd zo chagrijnig.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom heet ze eigenlijk muisje-eliza als ze alleen maar ratten heeft
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neuk je te weinig of ben je altijd zo chagrijnig.
Precies... Ik vind de "discussie" voor de duizendste keer dan ook iets wat vermoeiend.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!
![]()
het gaat echt he-le-maal nergens over dat de gezelligheid weg is na het rookverbod
in een gezellige kroeg is het sowieso gezellig, met of zonder roken...
Ik ben nu nog vrolijkquote:Op woensdag 17 december 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neuk je te weinig of ben je altijd zo chagrijnig.
neeh hoor, ik zie t aan je, je bent sjaggiequote:
Ik wil Bertquote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
Vannacht trouwens geen Bert, maar tante Antiroos!
Ze hebben een nachtje geruild, omdat Roosmarijn vrijdag om 5 uur in Breda moet zijn.
Antiroosquote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben een nachtje geruild, omdat Roosmarijn vrijdag om 5 uur in Breda moet zijn.
Je kan vannacht ook naar een oudere uitzending luisteren!quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh hoor, ik zie t aan je, je bent sjaggie![]()
mijn naam is een lang verhaal.......heeeeeeel lang lang geleden kwam ik op een chatbox (leukechat) en ik moest een naam verzinnen. We woonden boven een kruidenier die het niet zo op hygiene had. Er kwamen regelmatig veldmuisjes op visite die ik elke dag ving met een "levende val" en elk dag naar de hel bracht.
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan vannacht ook naar een oudere uitzending luisteren!
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/avro/turbulent/
wel....quote:Op woensdag 17 december 2008 23:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Afslachten die vieze beesten.
En nee ik ben echt niet sjaggie![]()
Doegquote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel....
kga mn film afkijken...toedels![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel....
kga mn film afkijken...toedels![]()
niet geheel erg om naar te luisterenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
Toch vaker neuken of trekken (haal door wat niet van toepassing is)quote:Op woensdag 17 december 2008 23:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Afslachten die vieze beesten.
En nee ik ben echt niet sjaggie![]()
Ik heb een gebroken arm dus het gaat een beetje lastigquote:Op woensdag 17 december 2008 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toch vaker neuken of trekken (haal door wat niet van toepassing is)
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt wel....een Roel met een limburgs accent
Winfried is toch altijd donderdagnacht?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
ben je zo gehandicapt dat je het niet met de andere kanquote:Op woensdag 17 december 2008 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een gebroken arm dus het gaat een beetje lastig
Nee maar ik kom altijd zo heftig dat het gewoon pijn doet aan mijn andere armquote:Op woensdag 17 december 2008 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben je zo gehandicapt dat je het niet met de andere kan
Kijk 's in de OP.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kan/wil iemand aub een overzichtje geven wat/waar/wanneer uitgezonden wordt?
TV of internet?
Overzicht/ live uitzending?
Bedankt alvast
Letzte Weihnachtquote:Op woensdag 17 december 2008 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Letzte Weihnacht. Oh.. 't Was maar 'n stukje..![]()
Can't Stop Moving!!![]()
Je gaat voor een kale zak?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:32 schreef Timo20 het volgende:
Net uigekozen als kerst cadeau (we kunnen op het werk onze eigen kerst cadeau kiezen)
[ afbeelding ]
nee voor een nieuw scheer apparaatquote:
Bert heeft nu ook die uren. Weet niet precies meer hoe dat met Winfried is gelopen, maar volgens mij is hij (de komende tijd?) helemaal verdwenen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Winfried is toch altijd donderdagnacht?
Bertquote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bert heeft nu ook die uren. Weet niet precies meer hoe dat met Winfried is gelopen, maar volgens mij is hij (de komende tijd?) helemaal verdwenen.
Vorig jaar wel, dus ik neem aan dat 't dit jaar ook zo zal zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Sorry
Is die Serious Request Update terug te zien op uitzendinggemist?
Eens.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bert![]()
Die Winfried vind ik wel zo'n saaie zak
Ik vond Winfried ook erg matig. Het klonk niet echt alsof hij er veel zin in had. Het was allemaal veel te zakelijk. Net alsof hij nog het nieuws stond te presenteren.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bert heeft nu ook die uren. Weet niet precies meer hoe dat met Winfried is gelopen, maar volgens mij is hij (de komende tijd?) helemaal verdwenen.
Mja. Dat was inderdaad geen succes. 't Was ook allemaal 'n beetje rommelig, vond ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond Winfried ook erg matig. Het klonk niet echt alsof hij er veel zin in had. Het was allemaal veel te zakelijk. Net alsof hij nog het nieuws stond te presenteren.
Nog altijd boeiender dan ik alle dagjocks bij elkaar hoor uitkramenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, die Corton is weer oeverloos aan 't zwammen. Over 'de vader van Jezus' en moffen etc.
Ik denk dat Bert die uren weer kwijtraakt als er een nieuwe kandidaat is uit de opleiding.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Dat was inderdaad geen succes. 't Was ook allemaal 'n beetje rommelig, vond ik.
Maar goed, Bert heeft er nu weer wat uurtjes bij, dus dat is prima.
Auf Wiederschnitzelquote:Op woensdag 17 december 2008 23:49 schreef Noortje. het volgende:
Het gaat snel vanavond
Tevens verkapte tvp en ik ga slapen. Morgen naar Münster
Adios en slaapze!
Bert hoort gewoon de hele week op de radioquote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bert die uren weer kwijtraakt als er een nieuwe kandidaat is uit de opleiding.
Ik vind 't nu echt he-le-maal niets. Maar dat zei ik ook toen ik voor de eerste keer Love Lockdown hoorde,quote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef Timo20 het volgende:
vind dat deze meer op 3FM gedraaid moet worden. geweldige track, eergisteren voor het eerst gehoord bij Corton.
hoop dat het het anthem van SR wordt![]()
[YT]
Nee. Je moet Eric laten weten dat je 'm helemaal wilt horen. Dan draait 'ie 'm misschien helemaal.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb ik Letzte Weihnacht gemist?
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:49 schreef Noortje. het volgende:
Het gaat snel vanavond
Tevens verkapte tvp en ik ga slapen. Morgen naar Münster
Adios en slaapze!
Mailtje gestuurdquote:Op woensdag 17 december 2008 23:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee. Je moet Eric laten weten dat je 'm helemaal wilt horen. Dan draait 'ie 'm misschien helemaal.
Vast welquote:Op woensdag 17 december 2008 23:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik vind 't nu echt he-le-maal niets. Maar dat zei ik ook toen ik voor de eerste keer Love Lockdown hoorde,
en die vind ik nu geweldig. Misschien ook nog ff wennen aan deze..
quote:Op donderdag 18 december 2008 00:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vast welwant je weet he: als ie valt dan valt ie ook keeeeeeeiiiiiiihard
![]()
Hee, er is nog iemandquote:
De 24-uurs stream is continu te volgen op het digitale kanaal 101, en op bijna alle showkanalen van de kabelaars.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kan/wil iemand aub een overzichtje geven wat/waar/wanneer uitgezonden wordt?
TV of internet?
Overzicht/ live uitzending?
Bedankt alvast
Waar staat die lijst? Of is die er niet, en is 't vrije keuze?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:19 schreef Timo20 het volgende:
Heb net m`n gouden tip voor Pinkpop 2009 door gegeven:
Band 1: Kings Of Leon
Band 2: The Raconteurs
Band 3: AC/DC
op wie zouden jullie stemmen?
Je kunt zelf kiezen (www.pinkpop.nl) wie jij graag zou willen dat op Pinkpop 2009 zou komen.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Waar staat die lijst? Of is die er niet, en is 't vrije keuze?
Die plaat van Maskinen wordt trouwens nu gedraaid.
Pffff.. Da's lastig. MGMT, Franz Ferdinand, The Rascals. The Raconteurs is ook wel 'n goede keuze.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kunt zelf kiezen (www.pinkpop.nl) wie jij graag zou willen dat op Pinkpop 2009 zou komen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 00:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dit Jaar Wil Ik Sneeuw!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] Begrepen!! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heerlijke overgang weer na die rustige plaat van Oasis.
Ja hoi... Zag het op Twitter voorbij komenquote:
Die In Excelsis Deo was echt heel erg goed!quote:
Kun je niet beter de foto's nemen van Dj's die voor serios request zijn gemaakt? Vind deze foto's zo statisch...quote:Op donderdag 18 december 2008 04:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Alles is af.
Hoewel aan deze:
[ afbeelding ]
Wellicht nog geschaafd moet worden...
Wat bedoel je hier precies mee. Ik luister namelijk elke dag via de stream die ik open via de webstie. Maar dat bedoel je denk ik niet of wel?quote:Op donderdag 18 december 2008 08:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Heeft al iemand trouwens de streams kunnen afspelen via de 3FM applicatie?
Ik bedoel de 3FM applicatie voor op je mobiele telefoon...quote:Op donderdag 18 december 2008 08:28 schreef Mokus het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Wat bedoel je hier precies mee. Ik luister namelijk elke dag via de stream die ik open via de webstie. Maar dat bedoel je denk ik niet of wel?
Oh, dat is toch wel 10 x beter dan ik me had voorgesteldquote:Op donderdag 18 december 2008 08:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://i36.tinypic.com/2pr8d94.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1081/754992828_d0d8f498fd_b.jpg
Dat ze maar een iphone app makenquote:Op donderdag 18 december 2008 08:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik bedoel de 3FM applicatie voor op je mobiele telefoon...
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7944
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_tekst/08_mobiel
Oh my god wat een engelquote:Op donderdag 18 december 2008 08:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
pics...
Sterkte ermeequote:Op donderdag 18 december 2008 08:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Poe, net weer dat Novastar gejengel aan moeten horen. Wat een ellendig begin van de radio-dag.
Ik ben toch niet de enige die dit een waardeloos nummer vind?quote:
Het is dat het voor een goed doel is maar ik vind er ook weinig aan.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de enige die dit een waardeloos nummer vind?
Neen. Het jengelt aan een stuk door, emotieloos en irritant.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de enige die dit een waardeloos nummer vind?
en dat is?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neen. Het jengelt aan een stuk door, emotieloos en irritant.
Maar toch vind ik het niet het ergste nummer van dit jaar.
Ze mag wel even nine million bicycles bij me thuis brengenquote:
Inderdaad; het is vis noch vlees en er zit kop noch staart aan. En die synthesizerpingels domineren de onderliggende 'muziek'.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neen. Het jengelt aan een stuk door, emotieloos en irritant.
Vertel op.quote:Maar toch vind ik het niet het ergste nummer van dit jaar.
Ben ik nog niet over uit eigenlijk. Pink, Beyonce gooien hoge ogen wat dat betreft.quote:
Oja! Ga ik ff regelen. Ging sowieso om Praga Khan toch?quote:Ik kon trouwens je dance/housenr's niet vinden![]()
Het doet mij helemaal niks, maar ik vind het geen gejengel.quote:
Ben geen fan van Pink of Beyoncé, maar ik kan die nummers wel uitzitten. Als ik de eerste tonen van Novastar hoor, krijg ik aandrang om te gaan poepen. Maar 8x op een dag gaat natuurlijk een beetje te ver, dan hou ik geen vel meer op mijn aarsch over.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ben ik nog niet over uit eigenlijk. Pink, Beyonce gooien hoge ogen wat dat betreft.
[..]
Oja! Ga ik ff regelen. Ging sowieso om Praga Khan toch?
Hoe Beyoncé zingt, of liever gezegd blèrt, gaat mij door merg en been. Destijds al bij Destiny's Child. Vre-se-lijk!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben geen fan van Pink of Beyoncé, maar ik kan die nummers wel uitzitten. Als ik de eerste tonen van Novastar hoor, krijg ik aandrang om te gaan poepen. Maar 8x op een dag gaat natuurlijk een beetje te ver, dan hou ik geen vel meer op mijn aarsch over.
quote:Op donderdag 18 december 2008 07:35 schreef Tiesemans het volgende:
Wat the fuck @#@$$@# de laaste 400 [3FM #xxx] allemaal de zelfde 3FM grouppies die in deze topics blijven reageren ... Damn get a life wankers !!
Beetje de opgeschuurde bilnaad van Giel likken en dat al maanden lang.. How low can you go ?
Zal zeker ook zo zijn dat de IRC chat van Giel ook vol zit met jullie aanhankelijk volk ist niet ?
Weet een van jullie trouwens het woon adres van die Chaosje ?
Die heeft nog steeds een goed pak rammel te goed de über Giel hoer dat ie is..
Verder een schande dat jullie Ancilla weggejaagd hebben.
Last but not least...
Nederland heeft 500.000.000 gegeven voor hulpverlening in Azië na die tsunami !
Van 3/4de van het geld kan men geen verantwoording afleggen.
En dan denken jullie bij 3fm dat ik en velen met mij ook maar één rooie cent ga geven aan Serious Request dit jaar na zulk nieuws ?
Nee, mooi niet....
Dat heb ik nou bij Adele. Die heeft een vervelend schel geluid wat bij mij echt pijn aan mijn orden doet.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe Beyoncé zingt, of liever gezegd blèrt, gaat mij door merg en been. Destijds al bij Destiny's Child. Vre-se-lijk!
Pure marteling om dat wijf aan te moeten horen.
Zal 's even door die megahits heen lopen van het afgelopen jaar. Die waren over het algemeen ook bedroevend kut.
als je Adele door Duffy vervangt kan ik het goed plaatsen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij Adele. Die heeft een vervelend schel geluid wat bij mij echt pijn aan mijn oren doet.
quote:
quote:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk wat betreft die Serious Request/Glazen Huis onzin. Ik stoor me er vreselijk aan en als het zover is, gaat bij mij de radio een paar dagen lang op Veronica. Dagen achter elkaar Somertijd wordt geen pretje, maar het moet dan maar.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Giel is hier juist NIET populair, en de personen op de Freaknacht chat zijn compleet andere dan hier...
Ohja, Ancilla is weg omdat ze dat zelf al eerder had besloten.Ze is dus absoluut niet door een stel chatters weggejaagd...
Ooit weleens een carriere als clown overwogen? Ik moest er iig best hard om lachen...
Bij SR wordt iig verantwoord hoe en waar het geld wordt besteed. Dat was bij de tsunami niet. Oftewel je kunt beter via SR geven als gewoon aan een of ander goed doelquote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk wat betreft die Serious Request/Glazen Huis onzin. Ik stoor me er vreselijk aan en als het zover is, gaat bij mij de radio een paar dagen lang op Veronica. Dagen achter elkaar Somertijd wordt geen pretje, maar het moet dan maar.
En die Ancilla is gewoon om naar te kijkenniet om naar te luisteren.
ja die was ook erg goedquote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef Sirolf het volgende:
Het joyride-debacle met Jurgen en Giovanca...
Zullen we gewoon alle zangeressen afschaffen?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je Adele door Duffy vervangt kan ik het goed plaatsen.
Doe maar wiebewiebelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:04 schreef cosmick het volgende:
[..]. Nou, zo'n konijntje vind ik best lekker. Zo met kerst
.
[3FM #922] SR voorpret topicquote:Op donderdag 18 december 2008 10:15 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
Volgend topic al met SR doen ? Het is nog minder dan een dag.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:15 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
Volgend topic al met SR doen ? Het is nog minder dan een dag.
Ah kanaal 28 is dus het kanaal waar ik mijn tv al die dagen op af moet stemmenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:17 schreef ChatGirl het volgende:
UPC heeft een SR-site: http://www.upclive.nl/3FM_Serious_Request/
Naar nummer hè.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goo Goo Dolls - die had ik al een weekje niet gehoord.
Ik ben in het weekend bij m'n zus thuis, en dan kan ik ook kijken. Thuis gaat het niet. Maar ik moet volgende week gewoon werken, maar daar hebben we wel weer radio. Dus zo heel veel ga ik overdag iig niet missen.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah kanaal 28 is dus het kanaal waar ik mijn tv al die dagen op af moet stemmen. Vroeg me al af op welk kanaal het zou zijn.
Ja, slaapverwekkende rotzooi extra ordinairequote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef borisz het volgende:
Hele hoop Kilometers maar nu in coldplay stijl
Trusten DAMook !quote:Op donderdag 18 december 2008 10:22 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Nog 1 nachtje en dan weekend
EN SR
![]()
.
Is geen radio-materiaal. Wel mooi gemaakt. Origineel is uiteraard beter.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, slaapverwekkende rotzooi extra ordinaire.
Niet de eerste keer dat ik hem hoorde, toen vond ik hem 'wel aardig'.quote:
Silvertide is wel leuke muziek, beter dan wat ze hier op school draaien. Hoor door mijn oordopjes alleen maar drum 'n bass en wat al niet meer voor bagger.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tis heel matig met de muziek vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |