Misschien moet Van Basten dat maar eens gaan proberen dan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:35 schreef Chadi het volgende:
Al hadden we een middenveld op rolstoelen dan nog zouden we geen 2 tegen goals moeten krijgen!
Weer die dekselse Tsjechen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog?!
[ afbeelding ]
Sorry, het moest gewoon
quote:
Rolstoelen regel ik zo voor zequote:Op woensdag 17 december 2008 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien moet Van Basten dat maar eens gaan proberen dan.
Joh als di enaar Ajax komt moet je hem telkens een uur voor de wedstrijd uit de koffieshop trekkenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dante wil weg bij Standard Liege. Dit lijkt mij een betrouwbare, haalbare optie voor Ajax.
Maar Ajax kennende, zullen ze wel voor Wielaert of El-Akchaoui gaan.
Van El-Ak moeten ze afblijven!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar Ajax kennende, zullen ze wel voor Wielaert of El-Akchaoui gaan.
Staat zn schoenen te airbrushenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:36 schreef Prosac het volgende:
Sulejmani, doet die ook mee? staat die op het veld?
Psv doet al jaren mee in CL. Waarvan 2 of 3x door naar de volgende rondes.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club heeft de volgende ronde in europa gehaald ?
Wat een Kameleon is dat, nu zijn de schoenen weer groenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Staat zn schoenen te airbrushen
Teren op het verleden...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Psv doet al jaren mee in CL. Waarvan 2 of 3x door naar de volgende rondes.
Geen blikje tonijn in het pakket?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens ben er weer. Kom net van mijn werk. Ik heb een mooie knijpkat gehad in mijn kerstpakket. De fles wijn heb ik reeds in de container gedrapeerd.
[ afbeelding ]˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |