Ik had me al opgegeven toen bekend werd, dat de vuelta hier zou starten, maar ik zal nog maar eens een belletje laten rinkelen. Bedankt voor je opmerkzaamheid.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey Simpel heb je je al opgegeven als tolk/vrijwillger bij de gemeente voor de Vuelta?
Zag net het routeschema
Zie het aan die 2 hogere flatsquote:
Er is altijd een collega standby maar als je er toch bent. (dan werk ik tot 24:00) dan ga je echt niet weg als er problemen zijn. Moet echt vet uit de hand lopen wil je dat misschien doen. De ochtend gloren zijn me niet onbekend maar gelukkig al jaren niet meegemaaktquote:Op woensdag 17 december 2008 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? En dan? Dan kan je niet naar huis?
Gelukkig niet!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja die zijn nogal herkenbaar.
Maar, zijn we buren?
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat je doet, maar als je niet weg kan, is het kut, als je niet overgenomen wordt.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is altijd een collega standby maar als je er toch bent. (dan werk ik tot 24:00) dan ga je echt niet weg als er problemen zijn. Moet echt vet uit de hand lopen wil je dat misschien doen. De ochtend gloren zijn me niet onbekend maar gelukkig al jaren niet meegemaakt
Lees ik hier????quote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben een heul relaxte buurvrouw hoor!
Is zeldzaam.. Goddank sterker nog ben vaker iets eerder weg omdat het produkt de deur uit isquote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat je doet, maar als je niet weg kan, is het kut, als je niet overgenomen wordt.
Het buurvrouw alert ging afquote:Op woensdag 17 december 2008 23:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees ik hier????
Buurvrouw???
Relaxt?????
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees ik hier????
Buurvrouw???
Relaxt?????
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees ik hier????
Buurvrouw???
Relaxt?????
Er stond toch HEULLLLLLLLLLLLLLLLLLLL duidelijk.....quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben een heul relaxte buurvrouw hoor!
Ja, maar jouw definitie van buurvrouw verschilt een beetje met mijn definitie van buurvrouw geloof ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er stond toch HEULLLLLLLLLLLLLLLLLLLL duidelijk.....
[..]
quote:
Ik weet het, jij hebt geen hondje waar ik op kan passen, als de buuf een weekend weg wil.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar jouw definitie van buurvrouw verschilt een beetje met mijn definitie van buurvrouw geloof ik.
Dat dus!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het, jij hebt geen hondje waar ik op kan passen, als de buuf een weekend weg wil.
Ik geloof wel dat als je met LS bevriend ben, hij bij wijze van spreken door het vuur voor je gaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar jouw definitie van buurvrouw verschilt een beetje met mijn definitie van buurvrouw geloof ik.
Hij is ook goed met poesjesquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat als je met LS bevriend ben, hij bij wijze van spreken door het vuur voor je gaat.
And never a dull moment
Mooie afsluitingquote:
Nou dan ga ik maar slapen dan....quote:
Soury jaagt iedereen naar bed.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar slapen dan....
Die had je er toch zelf ook bij kunnen zetten?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, ook weer geregeld....
Kwam bij buuf naar binnen (figuurlijk) en zij dat ik kaartje niet accepteerde.
Ze had het niet eens door, dat naam van haar hondje er niet bij op stond, maar ze heeft die erbij geschreven.
OMG, ben je echt terug gegaan met dat kaartje?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, ook weer geregeld....
Kwam bij buuf naar binnen (figuurlijk) en zij dat ik kaartje niet accepteerde.
Ze had het niet eens door, dat naam van haar hondje er niet bij op stond, maar ze heeft die erbij geschreven.
Ik had zij ook als zei kunnen schrijven, wat een enorme blunder is dit.....quote:Op woensdag 17 december 2008 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Die had je er toch zelf ook bij kunnen zetten?
Ja natuurlijk, wat denk jij dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG, ben je echt terug gegaan met dat kaartje?
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had zij ook als zei kunnen schrijven, wat een enorme blunder is dit.....
Ze zeggen wel eens.... Waar je mee omgaat, word je mee besmet....quote:
Dat je blij was met het kaartje, en je erbij neer zou leggen dat niet iedereen zijn huisdieren op de kerstkaart zet.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat denk jij dan?
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat denk jij dan?
Staat bij jou wel de naam van het hondje van je buurvrouw op je kerstkaartquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De kerstkaart van de buurvrouw van LS.
Leg uitsluitend contact met buurvrouwen zonder hondjesquote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat bij jou wel de naam van het hondje van je buurvrouw op je kerstkaart
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Pfftttt nog steeds! Tergend traag. Doet me aan een mop denken.![]()
Heel streng klooster. Slechts eenmaal per jaar mag er een pater iets zeggen. Dus toen pater Benedictus aan de beurt was zei hij: de soep is te zout.
Een jaar Later was het de beurt van Pater Franciscus: de soep is te flauw.
Weer een jaar later Peter Marcus: dat geouwehoer over die soep moet nu maar eens afgelopen zijn.
(quote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Heel streng klooster. Slechts eenmaal per jaar mag er een pater iets zeggen. Dus toen pater Benedictus aan de beurt was zei hij: de soep is te zout.
Weer een jaar later Peter Marcus: dat geouwehoer over die soep moet nu maar eens afgelopen zijn.
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ook op de kerstkaart van de buren (die mij die GSM cadeau gaven) staat... "Voor Rob, Tjesto en de kat..."quote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat bij jou wel de naam van het hondje van je buurvrouw op je kerstkaart
Hoe is het met je Pools Ruud?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |