Ik had zij ook als zei kunnen schrijven, wat een enorme blunder is dit.....quote:Op woensdag 17 december 2008 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Die had je er toch zelf ook bij kunnen zetten?
Ja natuurlijk, wat denk jij dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG, ben je echt terug gegaan met dat kaartje?
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had zij ook als zei kunnen schrijven, wat een enorme blunder is dit.....
Ze zeggen wel eens.... Waar je mee omgaat, word je mee besmet....quote:
Dat je blij was met het kaartje, en je erbij neer zou leggen dat niet iedereen zijn huisdieren op de kerstkaart zet.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat denk jij dan?
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat denk jij dan?
Staat bij jou wel de naam van het hondje van je buurvrouw op je kerstkaartquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De kerstkaart van de buurvrouw van LS.
Leg uitsluitend contact met buurvrouwen zonder hondjesquote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat bij jou wel de naam van het hondje van je buurvrouw op je kerstkaart
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Pfftttt nog steeds! Tergend traag. Doet me aan een mop denken.![]()
Heel streng klooster. Slechts eenmaal per jaar mag er een pater iets zeggen. Dus toen pater Benedictus aan de beurt was zei hij: de soep is te zout.
Een jaar Later was het de beurt van Pater Franciscus: de soep is te flauw.
Weer een jaar later Peter Marcus: dat geouwehoer over die soep moet nu maar eens afgelopen zijn.
(quote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Heel streng klooster. Slechts eenmaal per jaar mag er een pater iets zeggen. Dus toen pater Benedictus aan de beurt was zei hij: de soep is te zout.
Weer een jaar later Peter Marcus: dat geouwehoer over die soep moet nu maar eens afgelopen zijn.
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ook op de kerstkaart van de buren (die mij die GSM cadeau gaven) staat... "Voor Rob, Tjesto en de kat..."quote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat bij jou wel de naam van het hondje van je buurvrouw op je kerstkaart
Hoe is het met je Pools Ruud?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |