Ik zal hem wel even PM-en over je aanbod...quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:33 schreef indahnesia.com het volgende:
TS leest maar bij, ik heb mijn aanbod gedaan en het staat nog steeds.
Maak die 140 euro maar over naar Serieus request. Na het zien van het betalingsbewijs zal ik dan direct een slotje aanvragen, en doe er ook een donatie bij.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Tjonge, nu ben ik het zat. Geef me je rekeningnummer en ik betaal di 140 euro wel terug. Kan dit trieste topic tenminste op slot zeg.
En ziehier.. een update.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef FFnog het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even PM-en over je aanbod...
Had je dit keer wel je nummerherkenning uitgezet...???quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:33 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
En ziehier.. een update.
Gebeld en gelijk de voicemail.
waar woont die gast, ik zou gewoon langsgaan ipv bellenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:26 schreef nachtdier2 het volgende:
Ja, en even later met. Conclusie: z'n telefoon stond uit.
He, dat is een goed plan, dat hij daar zelf mog niet is opgekomen...quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar woont die gast, ik zou gewoon langsgaan ipv bellen
En jij een droplul die een topic leest die 'm geen zak boeit, maar toch even de moeite neemt om een reactie te plaatsen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan dit topic nou niet gewoon dicht.
TS is een mietje, klaar, zo simpel is het.
Nog geen km van mn ouderlijk huis. Probleem is dat ie vaak niet thuis is en ik 23 km verderop woon.quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar woont die gast, ik zou gewoon langsgaan ipv bellen
Het boeit me wel, en heb deel 1 ook gelezen, maar dat jij zo simpel omgaat met een bedrag van 140 euro (oid) vind ik wel erg triest. De hele tijd "dat geld komt wel terug hoor"-reacties posten, zelf niks ondernemen behalve een keertje bellen, geen wraakacties, en nog meer smoesjes, pff.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
En jij een droplul die een topic leest die 'm geen zak boeit, maar toch even de moeite neemt om een reactie te plaatsen.
je verzint excuses om je geld niet terug te krijgen?, wees nou eens een kerel en onderneem eens actie ipv hier te posten. Of ben je zo'n type die van alles zegt, maar nooit wat doet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:15 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Nog geen km van mn ouderlijk huis. Probleem is dat ie vaak niet thuis is en ik 23 km verderop woon.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
En jij een droplul die een topic leest die 'm geen zak boeit, maar toch even de moeite neemt om een reactie te plaatsen.
Ja, maar die jongen doet z'n deur niet open, dus tja: Dan ben je machteloos en zul je maar 2 jaar lang achter de feiten aan moeten lopen.quote:Op zondag 28 december 2008 15:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dit vraagt om harde maatregelen
Ik zou zijn hele huis van de binnekant besmeuren met poep
Heb ik hem al verteld, maar no luck, nu maar een incassobureau inschakelen zuchtquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:48 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Vertel hem gewoon dat je het nodig hebt voor je bijlessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |