Waaarom TT change?quote:
quote:
kleine letter of spatie tussen woord en smileyquote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef IQM het volgende:
En waarom doet die smiley het niet bij jou? [ afbeelding ] Bij mij wel.
Ik zie er volgens de meeste vrouwen ook als 15 uitquote:Op woensdag 17 december 2008 19:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Ik wil er niet uit zien als 15.
Het leek ons goed als het ding vanaf nu [KLB SC #XXX] heet, dat [KLB Bagger SC] of [KLB wtf SC] lokt baggeraars en het gaat nu juist weer de leuke en goede kant op!quote:
ik zie er wel uit als 15quote:Op woensdag 17 december 2008 19:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Ik wil er niet uit zien als 15.
Oh dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het leek ons goed als het ding vanaf nu [KLB SC #XXX] heet, dat [KLB Bagger SC] of [KLB wtf SC] lokt baggeraars en het gaat nu juist weer de leuke en goede kant op!
Als iemand ook nog de OP kan wijzigen, zodat nergens meer het woord bagger te vinden is en dit een SC gaat worden waar KLB trots op kan zijn, geef ik die ontwerper een tagje ofzo
Vertel is, hoe schat je mij in (2 fotos in m'n fotoboek)quote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:05 schreef Catch_me het volgende:
Sorry m'n router pleurde uit :S
je moet nog even bijleren in het show/ontwerp hier je avatar topicquote:
Maar jij weet niet hoe je de OP moet hosten, dus doe maar niet.quote:
en mij ?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:14 schreef sezten het volgende:
[..]
Vertel is, hoe schat je mij in (2 fotos in m'n fotoboek)
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
je moet nog even bijleren in het show/ontwerp hier je avatar topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |