gewoon posten als je hem hebtquote:Op woensdag 17 december 2008 18:39 schreef Californium het volgende:
Ik weet niet eens meer hoe hij eruit ziet
jslavenburg zei iets over het gebruik van adblockers... en Dean iets over dat Fok een minder interessant business model heeftquote:
En Dean maakte een kloonquote:Op woensdag 17 december 2008 18:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jslavenburg zei iets over het gebruik van adblockers... en Dean iets over dat Fok een minder interessant business model heeft
whehe echt?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dean en Jslavenburg zijn toch nog 24 uur gebanned
Ik heb ook een stapel kloons.quote:
The_Dean is zijn account voor de mobiele telefoon en die andere.. voor thuisquote:
ongelooflijkquote:Op woensdag 17 december 2008 18:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jslavenburg zei iets over het gebruik van adblockers... en Dean iets over dat Fok een minder interessant business model heeft
Je kan toch mobiel ook gewoon je eigen account gebruiken?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
The_Dean is zijn account voor de mobiele telefoon en die andere.. voor thuis
Waarom is het nuttig om daarvoor een ander account te gebruiken?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
The_Dean is zijn account voor de mobiele telefoon en die andere.. voor thuis
Lijkt me ergens welquote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je kan toch mobiel ook gewoon je eigen account gebruiken?
Hij zal het ook niet even komen vertellen, de komende uren.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee wat de reden erachter is.. boeit ook weinig
Mag je haar zo noemen?quote:
Het gaat inderdaad een beetje de verkeerde kant opquote:Op woensdag 17 december 2008 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is een zwarte dag voor de Stage SC
En de redenen waarom vind ik ook vrij zielig, maar kan er niet te uitgebreid op in gaan hierquote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad een beetje de verkeerde kant op
Als BB nu al erover denkt om Yesse op te eten, dan vraag ik mij idd af wie dan dat chickie van um isquote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad een beetje de verkeerde kant op
quote:
Kinders kindersquote:
Is het niet zo dat bart chicken tonight gaat eten?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als BB nu al erover denkt om Yesse op te eten, dan vraag ik mij idd af wie dan dat chickie van um is
neuh.. anders vlieg je er ook zomaar uitquote:Op woensdag 17 december 2008 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de redenen waarom vind ik ook vrij zielig, maar kan er niet te uitgebreid op in gaan hier
Ben jij blijquote:Op woensdag 17 december 2008 19:48 schreef Bravebart het volgende:
En ja zo mag ik haar noemen ja
Alleen ik
quote:
precies. En dat moeten we zien te voorkomenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
neuh.. anders vlieg je er ook zomaar uit
Wat voor bedrijf + wat voor pak heb je?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:10 schreef PieterBas het volgende:
Nu alleen de vraag... Zal ik morgen in pak naar die sollicitatie gaan... of gewoon aangezien het toch vrijdag is... 'Casual'.
(middel)grote ICT-er.. en het is wel richting de consultancy...quote:Op woensdag 17 december 2008 20:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf + wat voor pak heb je?
pak.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
(middel)grote ICT-er.. en het is wel richting de consultancy...
omgquote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
te kleine broekspijpen en witte sokken eronder
Mijn moeder heeft het netjes aangepast, zodat het beter past.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pak.
zolang het maar geen standaard consultantpak is.
Past het ding je een beetje?
Of heb je van die slobberpijpen en een te groot jasje?
Keurig.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het netjes aangepast, zodat het beter past.
Dat is ook zo. De meeste bedrijven waar ik langs ben geweest, waren toch de kleine informele bedrijven.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Keurig.
Dan zeker in pak.
Schijt aan "casual friday", straks doen ze daar heel niet aan
Ik vind het sowieso wel belangrijk om een beetje netjes ten tonele te verschijnen bij een sollicitatie.
Verandering is eng.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:25 schreef eer-ik het volgende:
Vooral bij grote bedrijven is dat volgens mij.
Bij ons nu ook hoor, reorganisatie maar niemand werkt mee, terwijl er in mijn optiek zoveel goeds gaat gebeuren.
Ontslagen zijn nog enger dan verandering.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gezeik altijd.
Ja, er moeten mensen weg, ja, alles wordt beter.
Over weerstand kan je mooie scripties schrijven...quote:
Oh van Cali! Nee, die heb ik ook niet gezienquote:Op woensdag 17 december 2008 22:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan me niets herinneren van een foto
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh van Cali! Nee, die heb ik ook niet gezien
Je weet het toch, TNT is kut. Bewijs nummer zoveelquote:Op woensdag 17 december 2008 22:49 schreef nicomart het volgende:
Wat een bladmongolen bij TNT trouwens weer. Heb ik een pakketje laten bezorgen op mijn werk. Om 4 uur stond de T&T nog op: Bezorger is onderweg. Dus ik was er al bang voor dat hij na 5 uur zou komen en dan is iedereen weg natuurlijk. Kijk ik net, staat er: "Pakket niet bezorgd. Geadresseerde niet bekend op het adres"
Ik heb er duidelijk bij gezet 4e verdieping en de bedrijfsnaam. Sturen ze dat pakketje nu weer terug naar de winkel. Echt.. die gasten kunnen helemaal niets..
Ja, maar goed.. alternatieven zijn er niet. tenminste niet als zo'n bedrijf alleen via TNT bezorgdquote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet het toch, TNT is kut. Bewijs nummer zoveel
Dan heb je geen keuze nee. Ik heb ook een pakketje wat ik graag bezorgd zou zien voor zaterdag, maar bij mij ligt het probleem ergens anders als bij TNTquote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, maar goed.. alternatieven zijn er niet. tenminste niet als zo'n bedrijf alleen via TNT bezorgd
iddquote:
Ik heb ze gemaild of het niet anders kan. Ik wil dr best een tientje extra voor betalen als ze een andere leverancier sturen. Zelfs ophalen gaat niet want ik moet het voor de kerst hebben. Zelf ophalen kan ik alleen op vrijdag (koopavond tot 8 uur) en dan heb ik.... wacht ff.. vrijdag is overmorgen pas.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb je geen keuze nee. Ik heb ook een pakketje wat ik graag bezorgd zou zien voor zaterdag, maar bij mij ligt het probleem ergens anders als bij TNT
Haha, graag gedaan denk ikquote:Op woensdag 17 december 2008 22:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd![]()
[..]
Ik heb ze gemaild of het niet anders kan. Ik wil dr best een tientje extra voor betalen als ze een andere leverancier sturen. Zelfs ophalen gaat niet want ik moet het voor de kerst hebben. Zelf ophalen kan ik alleen op vrijdag (koopavond tot 8 uur) en dan heb ik.... wacht ff.. vrijdag is overmorgen pas.
Ik dacht dat vrijdag morgen was, want morgen heb ik kerstlunch/borrel.. Maar dan zou ik toch zelf even langs kunnen rijden.
Bedankt Paula!
Ben mijn ding kwijt van internetbankieren dus kan het geld niet overmakenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:59 schreef nicomart het volgende:
Oh wat is bij jou het probleem trouwens?
dankuquote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan denk ik. Succes in elk geval
Dat zeg ik.. kut TNTquote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben mijn ding kwijt van internetbankieren dus kan het geld niet overmaken
Neuh, dat ligt meer aan de webshop waarbij ik besteld heb. Misschien toch maar even langs de bank morgenquote:
Maar dat TNT niet eens ff helpt zoeken ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 23:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, dat ligt meer aan de webshop waarbij ik besteld heb. Misschien toch maar even langs de bank morgen
Wat denk je nou, dat zij zich echt druk maken om jouw pakketje? Volgens mij hebben ze daar niet half door hoe slecht ze bekend staan enz. Maar ja, ze zijn en blijven marktleider volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar dat TNT niet eens ff helpt zoeken ofzo![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:23 schreef nicomart het volgende:
ik typ net een bericht en nu is tie weg
Trustequote:Op woensdag 17 december 2008 23:23 schreef nicomart het volgende:
Maar goed.. opnieuw dan..
Kort samengevat. Het was sarcasme en TNT monopolie enzo..
Naar bed![]()
Mogguh kidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohoooohoooooh![]()
Geniaalquote:Op donderdag 18 december 2008 08:50 schreef mash_ het volgende:
Goedemorgen
Dit moet geloof ik dus: Ik ben vandaag opgestaan en naar school gegaan en nu zit ik in de les.
zo blijft nu het topic open?
Nee zit me best wel dood tevervelenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Puala het volgende:
[..]
GeniaalIs je les ook nog een beetje spannend?
En daarom is er Fok!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee zit me best wel dood tevervelen
Na-aper, ik vanavondquote:Op donderdag 18 december 2008 09:12 schreef nicomart het volgende:
zo ook weer present op mijn werk.
Vanmiddag kerstlunch/borrel
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij ben later, dus dan ben jij de na-aapster
ik pas opquote:Op donderdag 18 december 2008 09:21 schreef Puala het volgende:
[..]
nou moet je gaan oppassen he.
Nee, ik weet nog niet eens of ik wel wil gaan. Ben van maandag tot nu ziek al. Zit nu wel op stage, maar tegen mijn zin. Vanmorgen knallende ruzie gehad thuis en daarom toch maar naar stage gegaan (andere keuze was er ook niet eigenlijk) en nou om te zeggen dat ik kotsmisselijk daar aan ene buffet wil zitten, eigenlijk niet
heujquote:Op donderdag 18 december 2008 09:23 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen
Voor Glow: Ik heb vandaag geslapen
![]()
Mjah, wie weet zomaar ineens, het zou toch eens fijn zijn. Ik zie wel hoe het komt vandaag allemaal en anders maar gewoon fok onderspammenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik pas op![]()
Maar kotsmisselijk bij een buffet lijkt me ook niet fijn nee. En naar stage gaan omdat je ruzie thuis hebt is ook niet prettig. Hopelijk kan je een beetje je zinnen verzetten vandaag tijdens en werk en knap je plotseling op vandaag!
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
heuj
ik slaap altijd 's nachts "{
ja, we houden gewoon goede hoop. En tot een uurtje of 2 kan je ik spam beantwoordenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, wie weet zomaar ineens, het zou toch eens fijn zijn. Ik zie wel hoe het komt vandaag allemaal en anders maar gewoon fok onderspammen
Oh ja das waar..quote:Op donderdag 18 december 2008 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ik ook
maar glowwie wou niet alleen de: goedemorgenmaar ook wat ik vandaag gedaan heb
en das geslapen
Gezelligquote:Op donderdag 18 december 2008 09:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, we houden gewoon goede hoop. En tot een uurtje of 2 kan je ik spam beantwoorden
neuh.. ben bezig met mijn iphone applicatie. Die werkt nu redelijk, moet alleen nog wat details verbeteren.quote:
Klinkt slimquote:Op donderdag 18 december 2008 09:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
neuh.. ben bezig met mijn iphone applicatie. Die werkt nu redelijk, moet alleen nog wat details verbeteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb die foto zelf niet eens...quote:
Volgens mij de schuld van Hostiquote:Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb die foto zelf niet eens...
Anderen fotos dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb die foto zelf niet eens...
makenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:41 schreef Californium het volgende:
hoe wil ik foto's gaan posten als ik geen foto's heb
quote:Op donderdag 18 december 2008 09:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt slim![]()
waarom hekel? Ik vind het een heerlijk apparaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En slim valt wel mee. Ik ben gewoon een beetje aan het rommelen met bestaande code en daarvan maak ik dan wat leuks. Daar ben ik goed in![]()
Oké, dan klinkt het al een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 18 december 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom hekel? Ik vind het een heerlijk apparaatje.
En slim valt wel mee. Ik ben gewoon een beetje aan het rommelen met bestaande code en daarvan maak ik dan wat leuks. Daar ben ik goed in
Hostiquote:Op donderdag 18 december 2008 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh Vriendjes en Vriendinnetjes
Teruglezenquote:
Verder gaat het wel.. niet al te best, maar is wel te doen denk ik..quote:Zit nu wel op stage, maar tegen mijn zin. Vanmorgen knallende ruzie gehad thuis en daarom toch maar naar stage gegaan (andere keuze was er ook niet eigenlijk)
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Teruglezen![]()
[..]
Verder gaat het wel.. niet al te best, maar is wel te doen denk ik..
Jupquote:
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op donderdag 18 december 2008 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup
Dat is hét nadeel van nog thuiswonen. Zit er serieus over te denken om op kamers te gaan nu..
dan verschillen wij van mening. Ik ben namelijk pas apple fan geworden sinds de iPhone. Die heeft mijn ogen geopendquote:Op donderdag 18 december 2008 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, dan klinkt het al een stuk makkelijkerDat kan ik zelf ook nog wel namelijk
.
Ik vind het een hype, al die apple fans die er hoe dan ook eentje moeten hebben. Heb het apparaat laatst bij mijn schoonvader mogen aanschouwen, maar nee, vind het een lomp ding.
Het enige voordeel wat ik zie is dat ik gratis inwoon. Voor de rest draag ik bij in de kosten.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Elk nadeel heb z'n voordeelKijk rustig rond, maar zorg dat de situatie niet uit de klauwen loopt thuis!
Vond je dat ding niet gewoon gigantisch duur in aanschaf?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan verschillen wij van mening. Ik ben namelijk pas apple fan geworden sinds de iPhone. Die heeft mijn ogen geopend
Heel goed. Dan is het zeker zaak dat je even op zoek gaat naar woonruimte.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Het enige voordeel wat ik zie is dat ik gratis inwoon. Voor de rest draag ik bij in de kosten.![]()
Maar ik zie wel, vanavond eerst maar praten denk ik
Glowmuis heeft gezegd dat we serieuzer en diepzinniger moeten zijn met onze conversaties. Kijk maar ff terug in het vorige topic, ergens pagina 4-5 of iets?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar waarom mag je opeens geen smiliey meer posten?
Bij mij komt 'ie ook pas als m'n huidige abonnement is afgelopenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Vond je dat ding niet gewoon gigantisch duur in aanschaf?
Ik woon nu in Ochten, maar zit op school in Geldermalsen. Hartje betuwe dusquote:Op donderdag 18 december 2008 10:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel goed. Dan is het zeker zaak dat je even op zoek gaat naar woonruimte.Waar moet je gaan zoeken dan?
Will doquote:Op donderdag 18 december 2008 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Glowmuis heeft gezegd dat we serieuzer en diepzinniger moeten zijn met onze conversaties. Kijk maar ff terug in het vorige topic, ergens pagina 4-5 of iets?
Zuur, en daar in de buurt dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik woon nu in Ochten, maar zit op school in Geldermalsen. Hartje betuwe dus.
Net al gegoogled, maar in de plaats waar ik graag wil is gewoon helemaal niets te huur
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij komt 'ie ook pas als m'n huidige abonnement is afgelopen
Nijmegen, Arnhem en Utrecht enkel.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zuur, en daar in de buurt dan?
Dat is wel erg overdreven jaquote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Nijmegen, Arnhem en Utrecht enkel.
Maar dat is echt allemaal een uur reizen minimaal. Of ik moet van school gaan veranderen, maar geen idee of dat wel kan met deze studie enzo.
Ik kan het niet vinden, link?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Glowmuis heeft gezegd dat we serieuzer en diepzinniger moeten zijn met onze conversaties. Kijk maar ff terug in het vorige topic, ergens pagina 4-5 of iets?
Mannenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, link?
Gewoon nog even verder kijken denk ik. Nijmegen/Arnhem lijkt me wel heerlijk, maar ja, van school veranderen is wel drastisch eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel erg overdreven ja
Uiteindelijk had ik het gevonden jaquote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Mannen![]()
StageSC # 741 we hebten dissexy of probleemten met dt's
En even stukje naar beneden scrollen
Dat is wel heel ingrijpend ja. Maar dorpen om Geldermalsen heen, is dat geen optie?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon nog even verder kijken denk ik. Nijmegen/Arnhem lijkt me wel heerlijk, maar ja, van school veranderen is wel drastisch eigenlijk.
Je bedoelt die dingen die 5 huizen hebben en 2 straten?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel heel ingrijpend ja. Maar dorpen om Geldermalsen heen, is dat geen optie?
Luiwammesquote:Op donderdag 18 december 2008 11:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Uiteindelijk had ik het gevonden jaMaar vandaag ga ik dus een opdracht maken voor mijn studie
Mwah, het is een analyse van een tekstfragment. Maar dan dus helemaal to the bone analyseren hčquote:Op donderdag 18 december 2008 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Luiwammes![]()
Gezellig, studies. Wel een leuke opdracht btw?
Ook niet erg handig nee. Maar zijn er überhaubt alternatieven dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bedoelt die dingen die 5 huizen hebben en 2 straten?.
Er zitten hier in de buurt bijna geen grote steden, daar heb je vaak de meeste kamers ook enz. Hier in het dorp zelf of in de gemeente is geen enkele studentenkamer te huur.
De steden die ik net opnoemde ja. óf wachten tot er in de buurt iets komt..quote:Op donderdag 18 december 2008 11:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook niet erg handig nee. Maar zijn er überhaubt alternatieven dan?
Gezellig *kuch* wat voor studie doe je joh?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mwah, het is een analyse van een tekstfragment. Maar dan dus helemaal to the bone analyseren hč
Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit Utrechtquote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig *kuch* wat voor studie doe je joh?
Oké, dan is het wel een logische opdracht jaquote:Op donderdag 18 december 2008 11:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit Utrecht
Nice workquote:Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef nicomart het volgende:om de mop
Net notaris gesproken en de hypotheekstukken zijn net binnengekomen. Woensdag om 9.30 tekenen voor de sleutelAlles was krap, maar toch goed geregeld.
Ja, gisteren al.quote:
beterquote:Op donderdag 18 december 2008 11:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd..
oh en ik heb een vast contract aangeboden gekregen met een kleine salarisverhoging
Op de enorme hoeveelheden regen na wel....quote:
Lucky day hoor, Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 december 2008 11:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd..
oh en ik heb een vast contract aangeboden gekregen met een kleine salarisverhoging
Denk dat de bank daar ook wel gelukkig mee is...quote:Op donderdag 18 december 2008 11:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd..
ook dat.. ik had wel een intentieverklaring voor de bank, maar het is natuurlijk niet verplicht om dat echt om te zetten naar een vast contract. Maar ze zijn tevreden met mequote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef OA het volgende:
[..]
Denk dat de bank daar ook wel gelukkig mee is...
All good things come in packagesquote:Op donderdag 18 december 2008 11:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd..
Mooi. Ik gebruik eens een Belgische website...quote:
Waarom een belgische website?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:30 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi. Ik gebruik eens een Belgische website...
Nou ja, niet echt Belgisch, maar veel Belgen maken er gebruik van.quote:
Nop.. en piles is op vakantiequote:
Vakantie? Waar heen?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nop.. en piles is op vakantie
Op bezoek bij z'n zus en gelijk een soort rondreisje door Guatamala enzoquote:
Tofquote:Op donderdag 18 december 2008 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op bezoek bij z'n zus en gelijk een soort rondreisje door Guatamala enzo
Dat het topic zowat weer op slot wordt gegooid, en vele oude bekenden weg zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 12:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tof
Verder nog spannende dingen?
Nou ik hou het bijna niet meerquote:Op donderdag 18 december 2008 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat het topic zowat weer op slot wordt gegooid, en vele oude bekenden weg zijn
Dat dacht ik al ja.. daarom verpakte ik het ook niet in een te spannend verhaaltje, want dan is het echt niet meer te doen hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 13:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou ik hou het bijna niet meer
M.a.w. het is ernstig ingezakt nadat ik weggegaan benquote:Op donderdag 18 december 2008 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja.. daarom verpakte ik het ook niet in een te spannend verhaaltje, want dan is het echt niet meer te doen hoor
Ja?quote:
En?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:37 schreef Puala het volgende:
GoeiemiddagTerug van lunch en praten met pa.
Euhm ja hij heeft de vinger precies op de zere plek gelegd. Daar probeerde ik me vanmorgen nog tegen te verzetten, maar aan de andere kant is het misschien wel goed.quote:
* geeft aai over de bolquote:Op donderdag 18 december 2008 13:49 schreef Bravebart het volgende:
Mijn 'main' harde schijf is overledenOfwel, Windows en mn belangrijkste documenten/programma's kwijt
Documenten heb ik grotendeels nog wel als back-up, maar dat is ook al een paar maanden oud...
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
* geeft aai over de bol
Vervelend joh, herken je probleem.
Dat is altijd zo bij iedereenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]Het is echt de eerste keer dat er een hdd van mij overlijdt in bijna 10 jaar
Eetsequote:Op donderdag 18 december 2008 13:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga een reep chocola kopen, ff mn verdriet wegeten.
I know, normaal maakt het me ook niet heel veel uit, maar ik kan het nu echt ff niet gebruikenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij iedereenEens moet de eerste keer zijn ook
![]()
Sorry, nu moest ik even lachen. Herken zo veel van mijn probleemquote:Op donderdag 18 december 2008 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, normaal maakt het me ook niet heel veel uit, maar ik kan het nu echt ff niet gebruikenIk heb een deadline maandag en echt heel weinig tijd
Heeft er tenminste nog iemand lol omquote:Op donderdag 18 december 2008 14:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, nu moest ik even lachen. Herken zo veel van mijn probleem.
Succes in elk geval
Wij werken op school met externe harde schijven, ik ging ff naar de wc en toen was tie pleite. Dat was 2 dagen voor mijn proefexamen van school waarbij beslist werd of ik over mocht. Ook was ik dus gewoon werkelijk alles kwijt, foto's, gedichten, verhalen, schoolopdrachten, portfolio, software enz.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft er tenminste nog iemand lol om
Dankje.
hoe laat je je laptop stelen?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Mijn laptop is een keer net voor zo'n deadline gestolen. Was ook niet leuk
Goeiemiddagquote:Op donderdag 18 december 2008 14:39 schreef Houniet het volgende:
Goedemiddag.
Een uur les gehad vandaag. Binnenkort maar eens gaan kijken voor een stage plek.
Ik weet hetquote:Op donderdag 18 december 2008 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Die dingen gaan altijd kapot net voor deadlines. Murphy's Law
Vroeg naar bed dan maarquote:Op donderdag 18 december 2008 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet hetEn alsof dat nog niet genoeg was liet ik net ook een bord vallen en is door een hard stukje in mn vleeswaren ook nog eens mn gehemelte aan het bloeden als een rund
Ik heb wel mn dag
Denk het wel jaquote:
Ik heb al vakantiequote:Op donderdag 18 december 2008 15:18 schreef mash_ het volgende:
Bijna vakantienog 1 uur en 1 dag les
![]()
ahhhh dikke opluchting zekerquote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Puala het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Heb een groot probleem uit de wereld geholpen door te praten met mijn stagebedrijf. Nu ook weer écht zin om vanavond naar het bedrijfsfeest te gaan en ik krijg zelfs een kerstpakket (de eerste ever
).
top!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:43 schreef Puala het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Heb een groot probleem uit de wereld geholpen door te praten met mijn stagebedrijf. Nu ook weer écht zin om vanavond naar het bedrijfsfeest te gaan en ik krijg zelfs een kerstpakket (de eerste ever
).
1 woord: Fubar. En ik heb jullie allemaal gemistquote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef Houniet het volgende:
Hoi. Hoe was het daar zonder FOK!?
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:welkom terug js
![]()
we hebben je gemist
jahoor, met jou ook?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Luuuuuuuuuctor, gowzert
Alles goed?
Toe maar!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:56 schreef Houniet het volgende:
Nope, zu Nijmegen. Stappen en ik blijf daar pitt'n.
Jwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gezien het feit dat ik moe ben, doet mij beslissen naar bed toe te gaan
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Vanavond? Dan zal het wel een gekkenhuis zijn..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:56 schreef Houniet het volgende:
Nope, zu Nijmegen. Stappen en ik blijf daar pitt'n.
Jwt.
Met mij is het goed jna.. Met jou?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:06 schreef jna het volgende:
Ik sta nog in de OPWat lief
![]()
Hoe gaat het met iedereen hier?
Goed, nog 1 dagje en dan vakantiequote:Op donderdag 18 december 2008 22:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vanavond? Dan zal het wel een gekkenhuis zijn..
Wat een fantastische pot voetbal zeg en wat knap dat NEC gewoon door is..
[..]
Met mij is het goed jna.. Met jou?
Voor mij was het een feestdag vandaag
Mmm, denk het welquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:49 schreef Faithy het volgende:
niet op stage, wel bijbaan, telt dat ook?
softwarebedrijf in Nijmegenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mmm, denk het wel
Waar werk je?
groot deel van de spammers hier is gewoon aan het werk en blijben hangen na een stagequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:49 schreef Faithy het volgende:
niet op stage, wel bijbaan, telt dat ook?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
groot deel van de spammers hier is gewoon aan het werk en blijben hangen na een stage
Dus bijbaan mag ookrijlestopic-fuhrerin
we zien je veeeel te weinig hierquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:12 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
Dit topic nu nog niet vol![]()
(ik doe mijn best he
)
Kwaliteitspost duurt langer hequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:12 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
Dit topic nu nog niet vol![]()
(ik doe mijn best he
)
ja daar hebben wij niets meer te makenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:15 schreef Californium het volgende:
ik weet het.... maar ik ben of druk.... of niet op stage en fokken zonder laptop gaat een beetje moeilijk he
![]()
O en bijna bijna bijna bijna bijna.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naaaaaaaaaaaaaar huiuiuiuuiuiuiuiuisss![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:17 schreef Californium het volgende:
O en nico![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O en om glow tevreden te houden:
Mijn huisgenootje gaat vandaag naar huis, dus heb het huis voor 5 dagen voor mezelf
ik ben webapplication software engineer als officiėle titelquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:20 schreef Faithy het volgende:
maar wat doet de rest dan voor de kost hier?ben toch niet de enige nerd he?
Ik wil mezelf niet als nerd bestempelen eigenlijk. Ik zit momenteel ook op een afdeling systeem ontwikkeling, dus dat lijkt denk ik wel op het werk wat jij doetquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:20 schreef Faithy het volgende:
maar wat doet de rest dan voor de kost hier?ben toch niet de enige nerd he?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:23 schreef Faithy het volgende:
ik ben op dit moment vooral tester![]()
ik magdingen stuk maken
Ow, dan krijgen we dit topic en de volgende ook nog wel vol vandaagquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:24 schreef Californium het volgende:
bedenk me netdat er bijna niemand is vandaag en dat ik niet zoveel hoef te doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
Hebben je dingetjes het overleefd trouwens? Dat was toch gister dat je dom bezig was geweest?quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:24 schreef Californium het volgende:
bedenk me netdat er bijna niemand is vandaag en dat ik niet zoveel hoef te doen
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:26 schreef Faithy het volgende:
eerlijk zijn over je werk is niets mis mee..
facturen ontwerpen, klinkt ongeveer als wat men hier doet, maar ik werk dan ook bij een bedrijf dat automatische documentgeneratie verzorgt om wildgroei van zelfgemaakte brieven te voorkomen etc, batches te vergemakkelijken, etc.
ITPKlinkt hip. Ik zit op een research en development afdeling van een digitale navigatiekaarten maker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:26 schreef Faithy het volgende:
eerlijk zijn over je werk is niets mis mee..
facturen ontwerpen, klinkt ongeveer als wat men hier doet, maar ik werk dan ook bij een bedrijf dat automatische documentgeneratie verzorgt om wildgroei van zelfgemaakte brieven te voorkomen etc, batches te vergemakkelijken, etc.
ITPHeel verschillende bedrijven zijn het volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://beversoftware.nl/
Ah.. ik wist dat ik me een dag kon vergissen. Maar dat neemt niet weg dat ik blijkbaar toch naar je luisterquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:28 schreef Californium het volgende:
dat was eergister
1 van de 2 heeft het overleefd... de andere moet 2 dagen groeiendat ga ik nu maar even bekijken
![]()
brb
Mwah, misschien wel, maar ik moet stiekem wel een aantal dingen gaan doen vandaagquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:27 schreef Californium het volgende:
ik zal proberen om de Oude Cali terug te halendie ene die halve topics in d'r eentje volspamed
![]()
ga je me helpen Paula?![]()
klinkt ook hipquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Klinkt hip. Ik zit op een research en development afdeling van een digitale navigatiekaarten maker..
ik vind het heerlijk. Gister een vast contract aangeboden gekregen, dus hopelijk zit ik er nog een tijdjequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:29 schreef Faithy het volgende:
[..]
klinkt ook hip
ik val nu ook onder R&D, toch wel een van de leukere levende afdelingen in een bedrijf, me dunkt..
ik houd van vernieuwing enzo etc
jeeej!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
whoehoe!!!
5 kolonies![]()
![]()
![]()
Niet wonderbaarlijk veel
Maar boeiend1 is genoeg
ah ja.. nja.. kunnen ze het wel uithouden zonder je als je een week(?) terug in Nederland bent?quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:31 schreef Californium het volgende:
ze hebben het beide overleefd....
Mocht dat niet zo zijn dan was het alsnog geen ramp geweestDit is toch al de 5e keer ofzo dat ik het uitvoer
en elke keer geluk...maar met verkeerde plasmide
oh.. dat soort koloniesquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee.. zij is een echte nerd met zo'n labjas enzo
o jawel hoor...dat moeten ze maar overlevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
jeeej!
[..]
ah ja.. nja.. kunnen ze het wel uithouden zonder je als je een week(?) terug in Nederland bent?
Het moet wel kwaliteitspost blijven he, geen spam, we willen glow wel te vriend houden (denk ik?)quote:
ik had niet eens door dat Faithy het tegen mij hadquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee.. zij is een echte nerd met zo'n labjas enzo
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Het moet wel kwaliteitspost blijven he, geen spam, we willen glow wel te vriend houden (denk ik?)
kolonisten van catan ofzo, en dan een soort simcity idee, en dan met heel veel andere mensen, tegelijk, maar je kunt 'm ook afsluiten en dan floreert je dorp verder, of niet..quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ik had niet eens door dat Faithy het tegen mij had![]()
Ik weet niet eens van travian is
Je moet ook speed spelenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:42 schreef Faithy het volgende:
[..]
nah, heb ooit een account aangemaaktweet wat het is maar heb er geen geduld/tijd voor
dat ligt ook aan hemzelfquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Het moet wel kwaliteitspost blijven he, geen spam, we willen glow wel te vriend houden (denk ik?)
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:42 schreef Faithy het volgende:
[..]
kolonisten van catan ofzo, en dan een soort simcity idee, en dan met heel veel andere mensen, tegelijk, maar je kunt 'm ook afsluiten en dan floreert je dorp verder, of niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |