Dat had ik ook niet toen ik met een goede vriendin onder de douche stondquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef SCH het volgende:
Veel jongens hebben al snel de idee dat iedere homo direct in ze geinteresseerd zullen zijn ofzo. Ook al zijn ze zelf onooglijk, dwerg of verzamelen ze puisten. Da's een groot misverstand.
En een homo heeft zijn ogen niet in zijn zak nee, zeker niet als ie naakt onder de douche staat. So what?
Wat een onzin. Nogmaals, wij mogen ook niet douchen met het damesteam.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet zo. Ik zou er niks op tegen hebben. Zolang ze je niet versieren oid is er toch niets aan de hand?
Een homo is toch geen vrouw?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een onzin. Nogmaals, wij mogen ook niet douchen met het damesteam.
Waarom zou het in dit geval anders zijn? Als het nou een goede vriend was zoals in het geval van Prosac zou ik er ook geen probleem van maken.
En dan nog.. alsof een voetbalteam het onder de douche nooit over elkaars lichaam heeft..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef SCH het volgende:
En een homo heeft zijn ogen niet in zijn zak nee, zeker niet als ie naakt onder de douche staat. So what?
Welke onzekerheid? Jij zegt dat ik dat ben. Ik heb niet gezegd dat ik onzeker ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk geen last van, maar jouw redenering is (mede door je onzekerheid) dat er geen homo's op het veld mogen staan. Daar heb ik last van, omdat ik vind dat dat maatschappelijk en sociaal niet alleen onhoudbaar, maar ook te achterlijk voor woorden is.
Hoogstwaarschijnlijk ken je je voetbalteam ook al wat langer dan een paar weken en in het beste geval voetbal je al jaren samen.. teams zijn vaak ook vriendenteams, dan maakt het toch geen zak meer uit of iemand er na een paar maanden voor uit komt homo te zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom zou het in dit geval anders zijn? Als het nou een goede vriend was zoals in het geval van Prosac zou ik er ook geen probleem van maken.
We hebben het hier toch over de voetbalwereld en homo's? Ik ben intellectueel (hell yeah), ik kan er tegen en ken ook enkele homo's. Met mij vele andere intellectuelen, wij zijn superieur wat betreft onze tolerantie jegens homofielen. Wat mijn groentenboer vindt hebben we het hier toch niet over? Je kan zelf toch ook wel bedenken wat er gaat gebeuren als een voetballer voor zijn seksualiteit uitkomt, dat is gewoon het voeden van de homo-haters. De mensen die om mij heen zitten bij Vitesse corrigeren hun kind van 10 niet eens als ze kanker-nek roepen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoezo provoceren? Wat is er provocerend aan een coming-out?
Niet alleen de voetbalwereld is kortzichtig hoor.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Welke onzekerheid? Jij zegt dat ik dat ben. Ik heb niet gezegd dat ik onzeker ben.
Ik zeg niet dat er geen homo's op het veld mogen staan.
Maar, aangezien je er toch geen last van hebt kan ik hier mooi blijven.
Als ik met een damesteam onder de douche zou staan gaat er hoogstwaarschijnlijk toch wel iets groeien hoor. Dat is dus niet zo als je homo bent? In dat geval: flinke eye-opener.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dan nog.. alsof een voetbalteam het onder de douche nooit over elkaars lichaam heeft..
Alleen met een homo zou het dan ineens "echt iets seksueel" worden ofzo. In tegenstelling tot popular believe zijn homo's zijn geen geilbakken die aan elk voorbij slingerend mannelijk lid willen zitten.
Precies, ik heb precies hetzelfde gehad. Alsof homo's onder de douche niks anders doen dan elkaars zeepjes oprapen en elkaar knoertendhard in de poeperd neuken. Het zijn heus geen 24/7 geile wezens die niets liever willen dan élke heteroman verkrachten. Die angst, zo bekrompen is dat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Als voorbeeld:
Ik heb ooit zelfs in bed gelegen met een toenmalige vriend van mij. ook homo, geen probleem. Het is echt niet zo dat ze ineens aan je willen zitten ofzo. Ik kende hem als een toffe gast die het makkelijk deed bij de vrouwtjes, toen hij mij ooit vertelde na een paar biertjes dat hij homo is, heb ik hem eerst smakelijk uitgelachen en bedankt voor de goede grap. Toen het ernst bleek te zijn, vielen wat zaken wel op hun plek, maar totaal nooit moeite mee gehad. Als hij een keer over was, dan kon hij ook best blijven slapen en ook best gewoon in het tweepersoonsbed. Daar doe ik echt niet moeilijk over, zolang hij niet aan me zat althans.
Helaas is het contact verwaterd.
Ach weet je, ik moet ook altijd lachen bij het fouilleren in voetbalstadions, dan worden vrouwen speciaal door vrouwelijke stewards gefouilleerd en niet door een man. Maar ik lekker wel door een man. Nogal overdreven. Maar jij mag toch prima met vrouwen douchen als die vrouwen dat ook willen? Allemaal op basis van vrijwilligheid. Maar als jij liever afspreekt dat de homo in het team een kwartier later douchet. Ik douche weer liever niet met hele pukkelige jongens, misschien kan daar ook een regeling voor komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee man, absoluut niet. Gewoon douchen en als je een stijve krijgt, nou boeiend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als ik met een damesteam onder de douche zou staan gaat er hoogstwaarschijnlijk toch wel iets groeien hoor. Dat is dus niet zo als je homo bent? In dat geval: flinke eye-opener.
Ik ben dan wel weer een uitzondering op die regelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dan nog.. alsof een voetbalteam het onder de douche nooit over elkaars lichaam heeft..
Alleen met een homo zou het dan ineens "echt iets seksueel" worden ofzo. In tegenstelling tot popular believe zijn homo's zijn geen geilbakken die aan elk voorbij slingerend mannelijk lid willen zitten.
Die haat neemt niet toe. Ze hebben dan alleen een persoon voor zich waar ze vanaf de coming-out zeker van zijn. Nu roepen ze nog willekeurig "homo!" naar een speler.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over de voetbalwereld en homo's? Ik ben intellectueel (hell yeah), ik kan er tegen en ken ook enkele homo's. Met mij vele andere intellectuelen, wij zijn superieur wat betreft onze tolerantie jegens homofielen. Wat mijn groentenboer vindt hebben we het hier toch niet over? Je kan zelf toch ook wel bedenken wat er gaat gebeuren als een voetballer voor zijn seksualiteit uitkomt, dat is gewoon het voeden van de homo-haters. De mensen die om mij heen zitten bij Vitesse corrigeren hun kind van 10 niet eens als ze kanker-nek roepen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Die haat neemt niet toe. Ze hebben dan alleen een persoon voor zich waar ze vanaf de coming-out zeker van zijn. Nu roepen ze nog willekeurig "homo!" naar een speler.
Denk jij nu werkelijk dat er nu geen spelers worden uitgescholden voor homo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja want anders zullen ze klootzak roepen, ze roepen homo naar wie ze willen hoor.
Nou, kom maar met het citaat dan waaruit het tegendeel blijkt. Ik heb alleen gezegd "dan maar geen goede prof".quote:
Jij krijgt toch ook niet bij de aanblik van elke vrouw een stijve? Een homo is ook niet in constante staat van geile opwinding.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als ik met een damesteam onder de douche zou staan gaat er hoogstwaarschijnlijk toch wel iets groeien hoor. Dat is dus niet zo als je homo bent? In dat geval: flinke eye-opener.
Wat een kansloze discussie, mannen en vrouwen douchen apart. Moeten alle lesbiennes en homofielen nu apart gaan douchen? En straks de mensen gesorteerd op geloof of misschien op penisgrote of dikke tieten aangeizen je mensen daar onzeker mee kan maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:40 schreef Silenus het volgende:
Op het strand zie je toch ook tienduizend lekkere (en nog veel meer niet-lekkere) tieten, dan hoef je toch ook niet constant met je harde boner naar de koude zee te sprinten? Alsof alles direct ook 'opwindend' is. Zeker voetbalvrouwen met hun korte kapsels, kom nou.
Okay, als zo'n Anouk Hoogendijk zich staat in te zepen en haar borsten begint te masseren ga ik het ook moeilijk krijgen, soit.
True.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook niet bij de aanblik van elke vrouw een stijve? Een homo is ook niet in constante staat van geile opwinding.
Hehe, nooit meegemaakt.quote:Daarnaast -zeker in de pubertijd- vaak genoeg meegemaakt dat teammaatjes met een flink gezwollen lid (en rood hoofd van schaamte) onder de douche stapten. Allemaal geen homo.
Homo is denk nog wel het meeste lieve scheldwoord wat ze momenteel naar hun hoofd kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk jij nu werkelijk dat er nu geen spelers worden uitgescholden voor homo?
Van bepaalde scheidsrechters was bekend dat ze homo waren. Nou ... van de huidige scheidsrechters is dat niet bekend, maar die worden regelmatig uitgescholden voor homo.
[..]
Nou, kom maar met het citaat dan waaruit het tegendeel blijkt. Ik heb alleen gezegd "dan maar geen goede prof".
Nee, nooit geexperimenteerd in je pubertijd? Wij hebben elkaar regelmatig afgetrokken na het voetbal, leer je best veel van.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef Barca het volgende:
Dat men het heeft over elkaars lichaam heb ik trouwens nooit meegemaakt met de teams waarin ik speelde.
nee, nog nooit gehoord dat iemand wat riep over de al dan niet grootsheid van zijn lid?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef Barca het volgende:
Dat men het heeft over elkaars lichaam heb ik trouwens nooit meegemaakt met de teams waarin ik speelde.
Wij hebben een kinderarmpje, een stompie, een dikbuuk en een tarrelreet in het team.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef Barca het volgende:
Ja, er wordt ook geroepen klootzak, kankerlijer, hoerenjong, tyfuslijer. Weet ik wat nog meer. Ben niet zo creatief.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Homo is denk nog wel het meeste lieve scheldwoord wat ze momenteel naar hun hoofd kunnen krijgen.
Kerel, in welke wereld leef jij?
Hey, dan hou ik het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:44 schreef Kopbal het volgende:
Misschien dat ik de gedachte ik + 15 wulpse voetbalmeisjes van 16 jaar onder de douche teveel in gedachten heb.
Nee ok ik weet genoeg. Jij bent of nog heel jong of heel dom.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, er wordt ook geroepen klootzak, kankerlijer, hoerenjong, tyfuslijer. Weet ik wat nog meer. Ben niet zo creatief.
Een coming-out leidt echt niet tot meer haat.
Welke wereld? Moeder aarde.
Sorry, maar dat heb ik inderdaad nooit gedaan. Ben ik nu fout?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:44 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nee, nooit geexperimenteerd in je pubertijd? Wij hebben elkaar regelmatig afgetrokken na het voetbal, leer je best veel van.
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee, nog nooit gehoord dat iemand wat riep over de al dan niet grootsheid van zijn lid?
Wat heb je in je team? Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij hebben een kinderarmpje, een stompie, een dikbuuk en een tarrelreet in het team.
Of een groepje MILFen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:44 schreef Kopbal het volgende:
Misschien dat ik de gedachte ik + 15 wulpse voetbalmeisjes van 16 jaar onder de douche teveel in gedachten heb.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:44 schreef Kopbal het volgende:
Amenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, ik heb precies hetzelfde gehad. Alsof homo's onder de douche niks anders doen dan elkaars zeepjes oprapen en elkaar knoertendhard in de poeperd neuken. Het zijn heus geen 24/7 geile wezens die niets liever willen dan élke heteroman verkrachten. Die angst, zo bekrompen is dat.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij hebben een kinderarmpje, een stompie, een dikbuuk en een tarrelreet in het team.
Ja eigenlijk de spijker op de kop.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over de voetbalwereld en homo's? Ik ben intellectueel (hell yeah), ik kan er tegen en ken ook enkele homo's. Met mij vele andere intellectuelen, wij zijn superieur wat betreft onze tolerantie jegens homofielen. Wat mijn groentenboer vindt hebben we het hier toch niet over? Je kan zelf toch ook wel bedenken wat er gaat gebeuren als een voetballer voor zijn seksualiteit uitkomt, dat is gewoon het voeden van de homo-haters. De mensen die om mij heen zitten bij Vitesse corrigeren hun kind van 10 niet eens als ze kanker-nek roepen.
Kut man voor je dat 'ie je geen geile boy vindt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:17 schreef behangplakker het volgende:
Afgelopen zaterdag nog op het RMA tegen een homo gevoetbald, bij de duels voelde ik geen stijve tegen mijn kont oprijden. Na die wedstrijd wat met hem gepraat (omdat ik onder de wedstrijd al ouwehoerde met hem) en hij zei ook dat hij gewoon samen met de ploeg douchede enzo.
Maar het leuke was, het toernooi was bij AFC. Ik denk dat een aantal hier wel bekend zijn met de kleedkamers van AFC? Daar zitten in een aantal kleedkamers geen douches, maar dan moet je naar een gezamenlijk hok komen waar douches staan. Wie kwam ik daar tegen na het toernooi toen ik aan het douchen was? De homo ! Hij had weer geen paal
Geen danwel minder testoteron.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:21 schreef BertMaalderink het volgende:
Elke man die doucht met een aantrekkelijke vrouw wil daar het liefst zijn grote (in mijn geval dan) tamp in steken. Laat staan als hij wordt omringd door een heel elftal.
Door welk stofje precies heeft een homo hier opeens geen last meer van? Want dan roept iedereen opeens dat ze 'heus niet 24/7 geil zijn en helemaal niet op seksuele manier naar naakte mannen kijken.'
Ik geloof er geen zak van. Ik ben niet bang dat zo iemand het in z'n kop haalt om een teamgenoot in het bijzijn van z'n medespelers te bespringen, maar ik zou me toch verdomd ongemakkelijk voelen als je als laatste twee overblijft.
Mijn vriendjes wachtten op dat moment al in de bus op mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Kut man voor je dat 'ie je geen geile boy vindt.
Dit is dus ook mijn punt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:21 schreef BertMaalderink het volgende:
Elke man die doucht met een aantrekkelijke vrouw wil daar het liefst zijn grote (in mijn geval dan) tamp in steken. Laat staan als hij wordt omringd door een heel elftal.
Door welk stofje precies heeft een homo hier opeens geen last meer van? Want dan roept iedereen opeens dat ze 'heus niet 24/7 geil zijn en helemaal niet op seksuele manier naar naakte mannen kijken.'
Ik geloof er geen zak van. Ik ben niet bang dat zo iemand het in z'n kop haalt om een teamgenoot in het bijzijn van z'n medespelers te bespringen, maar ik zou me toch verdomd ongemakkelijk voelen als je als laatste twee overblijft.
Dus jij kan je bijna niet inhouden als je samen met een aantrekkelijke vrouw onder de douche staat (zonder anderen erbij)?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:21 schreef BertMaalderink het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, ik heb precies hetzelfde gehad. Alsof homo's onder de douche niks anders doen dan elkaars zeepjes oprapen en elkaar knoertendhard in de poeperd neuken. Het zijn heus geen 24/7 geile wezens die niets liever willen dan élke heteroman verkrachten. Die angst, zo bekrompen is dat.
De praktijk wijst uit van niet inderdaad. Het is dan wel altijd wederzijds, maar toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij kan je bijna niet inhouden als je samen met een aantrekkelijke vrouw onder de douche staat (zonder anderen erbij)?
Dat valt dan weer mee!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn vriendjes wachtten op dat moment al in de bus op me
Dat noem je nou een gezonde scheiding tussen vrienden en mensen die je aftrekt in een blokhutje. Denk je nou serieus dat ik geil kan worden van m'n vrienden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:21 schreef BertMaalderink het volgende:
Je loopt toch ook niet met een stijve tampeloer door een Thermen heen? Daar lopen ook heel veel vrouwen (en niet alleen oude taarten maar ook aantrekkelijke) en hangt daar geen erotische lading.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:21 schreef BertMaalderink het volgende:
Wie heeft het over vrienden? Het gaat over een random voetbalteam hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat noem je nou een gezonde scheiding tussen vrienden en mensen die je aftrekt in een blokhutje. Denk je nou serieus dat ik geil kan worden van m'n vrienden?
Wat ik wil zeggen is: Hij voelt zich ongemakkelijk, dus hij denkt dat de homo zich misschien niet in kan houden en zich vergrijpt aan hem. Waarom zou de homo zich niet in kunnen houden en de hetero wel? (in het geval hij zich altijd wel inhoud met een aantrekkelijke vrouw onder de douche)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De praktijk wijst uit van niet inderdaad. Het is dan wel altijd wederzijds, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |