abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69866861
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef SCH het volgende:
Veel jongens hebben al snel de idee dat iedere homo direct in ze geinteresseerd zullen zijn ofzo. Ook al zijn ze zelf onooglijk, dwerg of verzamelen ze puisten. Da's een groot misverstand.

En een homo heeft zijn ogen niet in zijn zak nee, zeker niet als ie naakt onder de douche staat. So what?
Dat had ik ook niet toen ik met een goede vriendin onder de douche stond
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:31:22 #152
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69866879
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik snap je probleem niet zo. Ik zou er niks op tegen hebben. Zolang ze je niet versieren oid is er toch niets aan de hand?
Wat een onzin. Nogmaals, wij mogen ook niet douchen met het damesteam.
Waarom zou het in dit geval anders zijn? Als het nou een goede vriend was zoals in het geval van Prosac zou ik er ook geen probleem van maken.
pi_69866938
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Waarom zou het in dit geval anders zijn? Als het nou een goede vriend was zoals in het geval van Prosac zou ik er ook geen probleem van maken.
Een homo is toch geen vrouw?

Snap je punt nog steeds niet
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:33:44 #154
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69866988
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:30 schreef SCH het volgende:
En een homo heeft zijn ogen niet in zijn zak nee, zeker niet als ie naakt onder de douche staat. So what?
En dan nog.. alsof een voetbalteam het onder de douche nooit over elkaars lichaam heeft..
Alleen met een homo zou het dan ineens "echt iets seksueel" worden ofzo. In tegenstelling tot popular believe zijn homo's zijn geen geilbakken die aan elk voorbij slingerend mannelijk lid willen zitten.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:34:32 #155
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69867015
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik heb er persoonlijk geen last van, maar jouw redenering is (mede door je onzekerheid) dat er geen homo's op het veld mogen staan. Daar heb ik last van, omdat ik vind dat dat maatschappelijk en sociaal niet alleen onhoudbaar, maar ook te achterlijk voor woorden is.
Welke onzekerheid? Jij zegt dat ik dat ben. Ik heb niet gezegd dat ik onzeker ben.

Ik zeg niet dat er geen homo's op het veld mogen staan.

Maar, aangezien je er toch geen last van hebt kan ik hier mooi blijven.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:35:13 #156
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69867037
quote:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk ken je je voetbalteam ook al wat langer dan een paar weken en in het beste geval voetbal je al jaren samen.. teams zijn vaak ook vriendenteams, dan maakt het toch geen zak meer uit of iemand er na een paar maanden voor uit komt homo te zijn?
pi_69867055
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Barca het volgende:

[..]

Hoezo provoceren? Wat is er provocerend aan een coming-out?

Niet alleen de voetbalwereld is kortzichtig hoor.
We hebben het hier toch over de voetbalwereld en homo's? Ik ben intellectueel (hell yeah), ik kan er tegen en ken ook enkele homo's. Met mij vele andere intellectuelen, wij zijn superieur wat betreft onze tolerantie jegens homofielen. Wat mijn groentenboer vindt hebben we het hier toch niet over? Je kan zelf toch ook wel bedenken wat er gaat gebeuren als een voetballer voor zijn seksualiteit uitkomt, dat is gewoon het voeden van de homo-haters. De mensen die om mij heen zitten bij Vitesse corrigeren hun kind van 10 niet eens als ze kanker-nek roepen.
pi_69867089
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef Barca het volgende:

[..]

Welke onzekerheid? Jij zegt dat ik dat ben. Ik heb niet gezegd dat ik onzeker ben.

Ik zeg niet dat er geen homo's op het veld mogen staan.

Maar, aangezien je er toch geen last van hebt kan ik hier mooi blijven.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:36:04 #159
30220 Barca
pi_69867090
Alsof iedere man die met een vrouwenteam zou douchen zich zou vergrijpen aan zo'n vrouw. hahaha
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:36:05 #160
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69867091
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:

[..]

En dan nog.. alsof een voetbalteam het onder de douche nooit over elkaars lichaam heeft..
Alleen met een homo zou het dan ineens "echt iets seksueel" worden ofzo. In tegenstelling tot popular believe zijn homo's zijn geen geilbakken die aan elk voorbij slingerend mannelijk lid willen zitten.
Als ik met een damesteam onder de douche zou staan gaat er hoogstwaarschijnlijk toch wel iets groeien hoor. Dat is dus niet zo als je homo bent? In dat geval: flinke eye-opener.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:36:10 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69867096
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Prosac het volgende:

[..]

Helemaal niks.
Als voorbeeld:
Ik heb ooit zelfs in bed gelegen met een toenmalige vriend van mij. ook homo, geen probleem. Het is echt niet zo dat ze ineens aan je willen zitten ofzo. Ik kende hem als een toffe gast die het makkelijk deed bij de vrouwtjes, toen hij mij ooit vertelde na een paar biertjes dat hij homo is, heb ik hem eerst smakelijk uitgelachen en bedankt voor de goede grap. Toen het ernst bleek te zijn, vielen wat zaken wel op hun plek, maar totaal nooit moeite mee gehad. Als hij een keer over was, dan kon hij ook best blijven slapen en ook best gewoon in het tweepersoonsbed. Daar doe ik echt niet moeilijk over, zolang hij niet aan me zat althans.
Helaas is het contact verwaterd.
Precies, ik heb precies hetzelfde gehad. Alsof homo's onder de douche niks anders doen dan elkaars zeepjes oprapen en elkaar knoertendhard in de poeperd neuken. Het zijn heus geen 24/7 geile wezens die niets liever willen dan élke heteroman verkrachten. Die angst, zo bekrompen is dat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_69867104
quote:

[..]

Ach weet je, ik moet ook altijd lachen bij het fouilleren in voetbalstadions, dan worden vrouwen speciaal door vrouwelijke stewards gefouilleerd en niet door een man. Maar ik lekker wel door een man. Nogal overdreven. Maar jij mag toch prima met vrouwen douchen als die vrouwen dat ook willen? Allemaal op basis van vrijwilligheid. Maar als jij liever afspreekt dat de homo in het team een kwartier later douchet. Ik douche weer liever niet met hele pukkelige jongens, misschien kan daar ook een regeling voor komen.
pi_69867137
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als ik met een damesteam onder de douche zou staan gaat er hoogstwaarschijnlijk toch wel iets groeien hoor. Dat is dus niet zo als je homo bent? In dat geval: flinke eye-opener.
Nee man, absoluut niet. Gewoon douchen en als je een stijve krijgt, nou boeiend.
pi_69867169
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik ben dan wel weer een uitzondering op die regel
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:38:09 #165
30220 Barca
pi_69867194
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef DeVinger het volgende:

[..]

We hebben het hier toch over de voetbalwereld en homo's? Ik ben intellectueel (hell yeah), ik kan er tegen en ken ook enkele homo's. Met mij vele andere intellectuelen, wij zijn superieur wat betreft onze tolerantie jegens homofielen. Wat mijn groentenboer vindt hebben we het hier toch niet over? Je kan zelf toch ook wel bedenken wat er gaat gebeuren als een voetballer voor zijn seksualiteit uitkomt, dat is gewoon het voeden van de homo-haters. De mensen die om mij heen zitten bij Vitesse corrigeren hun kind van 10 niet eens als ze kanker-nek roepen.
Die haat neemt niet toe. Ze hebben dan alleen een persoon voor zich waar ze vanaf de coming-out zeker van zijn. Nu roepen ze nog willekeurig "homo!" naar een speler.
pi_69867229
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Barca het volgende:

[..]

Die haat neemt niet toe. Ze hebben dan alleen een persoon voor zich waar ze vanaf de coming-out zeker van zijn. Nu roepen ze nog willekeurig "homo!" naar een speler.
Ja want anders zullen ze klootzak roepen, ze roepen homo naar wie ze willen hoor.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:40:42 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69867296
Op het strand zie je toch ook tienduizend lekkere (en nog veel meer niet-lekkere) tieten, dan hoef je toch ook niet constant met je harde boner naar de koude zee te sprinten? Alsof alles direct ook 'opwindend' is. Zeker voetbalvrouwen met hun korte kapsels, kom nou.

Okay, als zo'n Anouk Hoogendijk zich staat in te zepen en haar borsten begint te masseren ga ik het ook moeilijk krijgen, soit.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:41:37 #168
30220 Barca
pi_69867339
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ja want anders zullen ze klootzak roepen, ze roepen homo naar wie ze willen hoor.
Denk jij nu werkelijk dat er nu geen spelers worden uitgescholden voor homo?

Van bepaalde scheidsrechters was bekend dat ze homo waren. Nou ... van de huidige scheidsrechters is dat niet bekend, maar die worden regelmatig uitgescholden voor homo.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Nou, kom maar met het citaat dan waaruit het tegendeel blijkt. Ik heb alleen gezegd "dan maar geen goede prof".
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:41:44 #169
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69867346
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Jij krijgt toch ook niet bij de aanblik van elke vrouw een stijve? Een homo is ook niet in constante staat van geile opwinding.
Daarnaast -zeker in de pubertijd- vaak genoeg meegemaakt dat teammaatjes met een flink gezwollen lid (en rood hoofd van schaamte) onder de douche stapten. Allemaal geen homo.
pi_69867379
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:40 schreef Silenus het volgende:
Op het strand zie je toch ook tienduizend lekkere (en nog veel meer niet-lekkere) tieten, dan hoef je toch ook niet constant met je harde boner naar de koude zee te sprinten? Alsof alles direct ook 'opwindend' is. Zeker voetbalvrouwen met hun korte kapsels, kom nou.

Okay, als zo'n Anouk Hoogendijk zich staat in te zepen en haar borsten begint te masseren ga ik het ook moeilijk krijgen, soit.
Wat een kansloze discussie, mannen en vrouwen douchen apart. Moeten alle lesbiennes en homofielen nu apart gaan douchen? En straks de mensen gesorteerd op geloof of misschien op penisgrote of dikke tieten aangeizen je mensen daar onzeker mee kan maken.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:42:51 #171
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69867402
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef Prosac het volgende:

[..]

Jij krijgt toch ook niet bij de aanblik van elke vrouw een stijve? Een homo is ook niet in constante staat van geile opwinding.
True.
quote:
Daarnaast -zeker in de pubertijd- vaak genoeg meegemaakt dat teammaatjes met een flink gezwollen lid (en rood hoofd van schaamte) onder de douche stapten. Allemaal geen homo.
Hehe, nooit meegemaakt.
pi_69867429
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef Barca het volgende:

[..]

Denk jij nu werkelijk dat er nu geen spelers worden uitgescholden voor homo?

Van bepaalde scheidsrechters was bekend dat ze homo waren. Nou ... van de huidige scheidsrechters is dat niet bekend, maar die worden regelmatig uitgescholden voor homo.
[..]

Nou, kom maar met het citaat dan waaruit het tegendeel blijkt. Ik heb alleen gezegd "dan maar geen goede prof".
Homo is denk nog wel het meeste lieve scheldwoord wat ze momenteel naar hun hoofd kunnen krijgen.

Kerel, in welke wereld leef jij?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:43:35 #173
30220 Barca
pi_69867438
Dat men het heeft over elkaars lichaam heb ik trouwens nooit meegemaakt met de teams waarin ik speelde.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:44:01 #174
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69867453
Misschien dat ik de gedachte ik + 15 wulpse voetbalmeisjes van 16 jaar onder de douche teveel in gedachten heb.
pi_69867471
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef Barca het volgende:
Dat men het heeft over elkaars lichaam heb ik trouwens nooit meegemaakt met de teams waarin ik speelde.
Nee, nooit geexperimenteerd in je pubertijd? Wij hebben elkaar regelmatig afgetrokken na het voetbal, leer je best veel van.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:45:03 #176
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69867495
quote:
nee, nog nooit gehoord dat iemand wat riep over de al dan niet grootsheid van zijn lid?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:45:11 #177
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69867498
quote:
Wij hebben een kinderarmpje, een stompie, een dikbuuk en een tarrelreet in het team.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:45:17 #178
30220 Barca
pi_69867508
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Homo is denk nog wel het meeste lieve scheldwoord wat ze momenteel naar hun hoofd kunnen krijgen.

Kerel, in welke wereld leef jij?
Ja, er wordt ook geroepen klootzak, kankerlijer, hoerenjong, tyfuslijer. Weet ik wat nog meer. Ben niet zo creatief.

Een coming-out leidt echt niet tot meer haat.

Welke wereld? Moeder aarde.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:45:35 #179
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69867526
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:44 schreef Kopbal het volgende:
Misschien dat ik de gedachte ik + 15 wulpse voetbalmeisjes van 16 jaar onder de douche teveel in gedachten heb.
Hey, dan hou ik het ook niet hoor.
pi_69867563
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, er wordt ook geroepen klootzak, kankerlijer, hoerenjong, tyfuslijer. Weet ik wat nog meer. Ben niet zo creatief.

Een coming-out leidt echt niet tot meer haat.

Welke wereld? Moeder aarde.
Nee ok ik weet genoeg. Jij bent of nog heel jong of heel dom.

Ga maar met iemand anders discussieren.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:46:40 #181
30220 Barca
pi_69867568
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:44 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Nee, nooit geexperimenteerd in je pubertijd? Wij hebben elkaar regelmatig afgetrokken na het voetbal, leer je best veel van.
Sorry, maar dat heb ik inderdaad nooit gedaan. Ben ik nu fout?
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Prosac het volgende:

[..]

nee, nog nooit gehoord dat iemand wat riep over de al dan niet grootsheid van zijn lid?
Nee, sorry.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wij hebben een kinderarmpje, een stompie, een dikbuuk en een tarrelreet in het team.
Wat heb je in je team? Wat zijn dat?
quote:
Of een groepje MILFen?
pi_69867584
quote:
met net iets té dikke tieten

ja kerel, daar noem je ook meteen de allermooiste droom
pi_69867966
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies, ik heb precies hetzelfde gehad. Alsof homo's onder de douche niks anders doen dan elkaars zeepjes oprapen en elkaar knoertendhard in de poeperd neuken. Het zijn heus geen 24/7 geile wezens die niets liever willen dan élke heteroman verkrachten. Die angst, zo bekrompen is dat.
Amen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_69867999
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Heb je een facepic van de eigenaar van het kinderarmpje???
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:59:23 #185
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_69868036
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ja eigenlijk de spijker op de kop.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:11:23 #186
30220 Barca
pi_69868519
Anti-homogedrag danwel homofobie is wél een psychische stoornis. Of je daar in alle gevallen nu iets aan moet doen ... Haat jegens kleurlingen is ook een stoornis. Nou, ik laat echt niet iedereen die mij discrimineert opnemen in een Van Mesdagkliniek of Pieter Baan Centrum.

Volgens mij is het ook niet dat persoon A persoon B discrimineert maar persoon B laat zich discrimineren door persoon A. Althans ... psychologisch gezien. Wat ik bedoel: iemand kan roepen "kut homo!" of "kanker neger" of wat dan ook. Degene die wordt uitgescholden kan daar verschillend mee omgaan. Hij kan Oostindisch doof zijn, hij kan het opkroppen en later in een hoekje stilletjes gaan huilen, hij kan een discussie aangaan met de persoon die hem uitscheldt, hij kan die persoon in elkaar slaan.

Discriminatie is een strafbaar feit, maar iemand gaat door zo'n boete niet anders denken. Hooguit wordt zo iemand voorzichtiger in het uiten van zijn 'mening'.
pi_69868730
Afgelopen zaterdag nog op het RMA tegen een homo gevoetbald, bij de duels voelde ik geen stijve tegen mijn kont oprijden. Na die wedstrijd wat met hem gepraat (omdat ik onder de wedstrijd al ouwehoerde met hem) en hij zei ook dat hij gewoon samen met de ploeg douchede enzo.

Maar het leuke was, het toernooi was bij AFC. Ik denk dat een aantal hier wel bekend zijn met de kleedkamers van AFC? Daar zitten in een aantal kleedkamers geen douches, maar dan moet je naar een gezamenlijk hok komen waar douches staan. Wie kwam ik daar tegen na het toernooi toen ik aan het douchen was? De homo ! Hij had weer geen paal
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_69868862
Elke man die doucht met een aantrekkelijke vrouw wil daar het liefst zijn grote (in mijn geval dan) tamp in steken. Laat staan als hij wordt omringd door een heel elftal.

Door welk stofje precies heeft een homo hier opeens geen last meer van? Want dan roept iedereen opeens dat ze 'heus niet 24/7 geil zijn en helemaal niet op seksuele manier naar naakte mannen kijken.'

Ik geloof er geen zak van. Ik ben niet bang dat zo iemand het in z'n kop haalt om een teamgenoot in het bijzijn van z'n medespelers te bespringen, maar ik zou me toch verdomd ongemakkelijk voelen als je als laatste twee overblijft.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:21:52 #189
30220 Barca
pi_69868879
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:17 schreef behangplakker het volgende:
Afgelopen zaterdag nog op het RMA tegen een homo gevoetbald, bij de duels voelde ik geen stijve tegen mijn kont oprijden. Na die wedstrijd wat met hem gepraat (omdat ik onder de wedstrijd al ouwehoerde met hem) en hij zei ook dat hij gewoon samen met de ploeg douchede enzo.

Maar het leuke was, het toernooi was bij AFC. Ik denk dat een aantal hier wel bekend zijn met de kleedkamers van AFC? Daar zitten in een aantal kleedkamers geen douches, maar dan moet je naar een gezamenlijk hok komen waar douches staan. Wie kwam ik daar tegen na het toernooi toen ik aan het douchen was? De homo ! Hij had weer geen paal
Kut man voor je dat 'ie je geen geile boy vindt.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:22:59 #190
30220 Barca
pi_69868925
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:21 schreef BertMaalderink het volgende:
Elke man die doucht met een aantrekkelijke vrouw wil daar het liefst zijn grote (in mijn geval dan) tamp in steken. Laat staan als hij wordt omringd door een heel elftal.

Door welk stofje precies heeft een homo hier opeens geen last meer van? Want dan roept iedereen opeens dat ze 'heus niet 24/7 geil zijn en helemaal niet op seksuele manier naar naakte mannen kijken.'

Ik geloof er geen zak van. Ik ben niet bang dat zo iemand het in z'n kop haalt om een teamgenoot in het bijzijn van z'n medespelers te bespringen, maar ik zou me toch verdomd ongemakkelijk voelen als je als laatste twee overblijft.
Geen danwel minder testoteron.
pi_69868950
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:21 schreef Barca het volgende:

[..]

Kut man voor je dat 'ie je geen geile boy vindt.
Mijn vriendjes wachtten op dat moment al in de bus op me
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:24:17 #192
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69868965
quote:

Dit is dus ook mijn punt.
pi_69869016
quote:

Dus jij kan je bijna niet inhouden als je samen met een aantrekkelijke vrouw onder de douche staat (zonder anderen erbij)?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:26:25 #194
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69869029
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:27:00 #195
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69869041
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Dus jij kan je bijna niet inhouden als je samen met een aantrekkelijke vrouw onder de douche staat (zonder anderen erbij)?
De praktijk wijst uit van niet inderdaad. Het is dan wel altijd wederzijds, maar toch.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:27:22 #196
30220 Barca
pi_69869051
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:23 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Mijn vriendjes wachtten op dat moment al in de bus op me
Dat valt dan weer mee!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:28:19 #197
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69869086
quote:

Dat noem je nou een gezonde scheiding tussen vrienden en mensen die je aftrekt in een blokhutje. Denk je nou serieus dat ik geil kan worden van m'n vrienden?

Jij zou toch ook niet geil kunnen worden van je nichtje of zusje? Gewoon door gezond verstand?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:28:39 #198
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_69869096
quote:

Je loopt toch ook niet met een stijve tampeloer door een Thermen heen? Daar lopen ook heel veel vrouwen (en niet alleen oude taarten maar ook aantrekkelijke) en hangt daar geen erotische lading.
Lijkt me idem onder een douche in een voetbalkeet.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:29:03 #199
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69869111
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:28 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat noem je nou een gezonde scheiding tussen vrienden en mensen die je aftrekt in een blokhutje. Denk je nou serieus dat ik geil kan worden van m'n vrienden?
Wie heeft het over vrienden? Het gaat over een random voetbalteam hoor.
pi_69869132
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:27 schreef Kopbal het volgende:

[..]

De praktijk wijst uit van niet inderdaad. Het is dan wel altijd wederzijds, maar toch.
Wat ik wil zeggen is: Hij voelt zich ongemakkelijk, dus hij denkt dat de homo zich misschien niet in kan houden en zich vergrijpt aan hem. Waarom zou de homo zich niet in kunnen houden en de hetero wel? (in het geval hij zich altijd wel inhoud met een aantrekkelijke vrouw onder de douche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')