Waarom maak je er nou wat anders van?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar heb jij het nou weer over man, ben je bang dat je tijdens een duel in je reet genomen wordt ofzo?
Alle Marokkanen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Barca het volgende:
Die ene gast van Den Bosch? Heeft ook bij Emmen gespeeld. Moerat of zo? Aissati, Afellay, Amrabat, Bakkal. Die vind ik allemaal ontzettend gay.
Maken op mij wel een gay-indruk.quote:
Daar zou ik wel een probleem mee hebben. Zoekt mijn coach maar mooi een ander voor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:51 schreef Kopbal het volgende:
Als ik op een homo moet staan zou ik daar geen problemen mee hebben hoor. In het zelfde team ook niet, mits ze apart douchen.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik doe tegen vrouwen/meisjes op het voetbalveld (is sowieso al voor de lol natuurlijk, nooit voor het 'eggie') voorzichtig omdat ik ze niet op 'verkeerde' plekken wil raken of ze onder de zoden wil stoppen. Of omdat ik ze daarna in de kantine nog een drankje wil aanbiedenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef BluesRebel het volgende:
Geef ze groot gelijk. Ik zou ook geen homo op het veld of in mijn kleedkamer willen hebben. Ga dan maar 's zo'n iemand dekken.. is net als voetballen met een vrouw: het kan wel maar je voelt je er niet echt goed bij en het voetbalt stukken moeilijker.
Ik speel het liefst tegen jochies op roze schoentjes. Kunnen wel een paar extra tikken verwachten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:52 schreef Barca het volgende:
Stefan Postma?
[..]
Maken op mij wel een gay-indruk.
[..]
Daar zou ik wel een probleem mee hebben. Zoekt mijn coach maar mooi een ander voor!
Ik weiger zelfs te spelen tegen iemand die iets van roze draagt. Al is 't maar een stipje!
En in een stadion met roze stoeltjes zal ik ook nooit spelen!
Over roze gesproken: die Luizofiets, die lijkt me ook gay.
Van zo'n gast op roze schoentjes vrees ik dat 'ie me ieder moment gaat bespringen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik speel het liefst tegen jochies op roze schoentjes. Kunnen wel een paar extra tikken verwachten.
Verder slaat je post echt als een lul in een bord brinta, maar dat zijn we wel gewend van je...
Als we elkaar in het zakenleven tegenkom, schudt je me dan wel de hand als ik een roze stropdas draag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:52 schreef Barca het volgende:
Stefan Postma?
[..]
Maken op mij wel een gay-indruk.
[..]
Daar zou ik wel een probleem mee hebben. Zoekt mijn coach maar mooi een ander voor!
Ik weiger zelfs te spelen tegen iemand die iets van roze draagt. Al is 't maar een stipje!
En in een stadion met roze stoeltjes zal ik ook nooit spelen!
Over roze gesproken: die Luizofiets, die lijkt me ook gay.
No way ... dan ben ik meteen weg!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef Stpan het volgende:
[..]
Als we elkaar in het zakenleven tegenkom, schudt je me dan wel de hand als ik een roze stropdas draag?
Je bent zo homofoob als de pest man, of je doet je zo voor. Ik gok het tweede.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Barca het volgende:
Voor de rest: dat kun jij vinden. Wees er blij mee.
En? Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je bent zo homofoob als de pest man, of je doet je zo voor. Ik gok het tweede.
Die fobie voor alleen al de kleur rozequote:
Ja, wazzup?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die fobie voor alleen al de kleur roze![]()
![]()
![]()
Het tweede, ik heb Barca namelijk al wel eens in het roze betrapt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je bent zo homofoob als de pest man, of je doet je zo voor. Ik gok het tweede.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef BluesRebel het volgende:
Geef ze groot gelijk. Ik zou ook geen homo op het veld of in mijn kleedkamer willen hebben. Ga dan maar 's zo'n iemand dekken.. is net als voetballen met een vrouw: het kan wel maar je voelt je er niet echt goed bij en het voetbalt stukken moeilijker.
Wat moet jij een falend leven hebben.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het tweede, ik heb Barca namelijk al wel eens in het roze betrapt.
Joh, vertel ze al onze slaapkamer geheimen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het tweede, ik heb Barca namelijk al wel eens in het roze betrapt.
Dan maar geen goede prof.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Gast, de enigen die ze van de velden moeten weren zijn bekrompen, kortzichtige mensen als jij. Als een prof er 'mentaal' zoveel moeite mee heeft tegen homo's te spelen, is diegene niet alleen vreselijk onzeker, maar ook geen goede prof te noemen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat moet jij een falend leven hebben.
Same here, wel met een Belgische.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef SCH het volgende:
Ik zou ook niet met een Belg in een team willen
Kom maar opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef DeVinger het volgende:
Goed topic, kunnen we ze meteen doodknuppelen.
En?quote:
Die sub bewijst geen fuck!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
Ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat Vurnon Anita homo is.
Zelfs een bevriende homo van me zegt het zelfs
En nee, ben zelf geen homo, heb 2 kinderen als bewijs
Net als al die parkeerplaatshomo's bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
En nee, ben zelf geen homo, heb 2 kinderen als bewijs
Ik heb het niet over swaffelen gast, gewoon met de honkbalknuppel, en nee niet naar binnen met die knuppel maar tegen de slaap rammen.quote:
Op basis waarvan zegt ie dat dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
Ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat Vurnon Anita homo is.
Zelfs een bevriende homo van me zegt het zelfs
Dat is niet echt een bewijs hoor maar ik ben blij voor je, het valt echt niet mee.quote:En nee, ben zelf geen homo, heb 2 kinderen als bewijs
Gohquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:17 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik heb het niet over swaffelen gast, gewoon met de honkbalknuppel, en nee niet naar binnen met die knuppel maar tegen de slaap rammen.
Ken je toevallig homo's die er in een sportteam voor zijn uitgekomen? En hoe ging dat toen verder?quote:
En dus zou de rest van de (homoseksuele) samenleving geen last moeten hebben van jouw onzekerheid. Kom maar terug als je wat steviger in je schoenen staat.quote:
Die beurt die die van 'm gehad heeft op de parkeerplaats?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Op basis waarvan zegt ie dat dan?
[..]
Dat is niet echt een bewijs hoor maar ik ben blij voor je, het valt echt niet mee.
Je hebt er last van? Goh ...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En dus zou de rest van de (homoseksuele) samenleving geen last moeten hebben van jouw onzekerheid. Kom maar terug als je wat steviger in je schoenen staat.
Hier op FOK! heb je bijvoorbeeld Raptorix, een prima voetballer, gaat heel goed volgens mij - over het algemeen is het volgens mij niet zo snel een probleem hoor. Als voetbalsupporter is dat net zo. Gewoon tegen een stootje kunnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ken je toevallig homo's die er in een sportteam voor zijn uitgekomen? En hoe ging dat toen verder?
Om zijn vrouwelijke loopje. Nee, hij heeft hem niet gespot in de bekende straat van Amsterdamquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Op basis waarvan zegt ie dat dan?
[..]
Dat is niet echt een bewijs hoor maar ik ben blij voor je, het valt echt niet mee.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Net als al die parkeerplaatshomo's bedoel je?
Een probleem zal het inderdaad niet zo snel zijn, ligt er een beetje aan in wat voor team je zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier op FOK! heb je bijvoorbeeld Raptorix, een prima voetballer, gaat heel goed volgens mij - over het algemeen is het volgens mij niet zo snel een probleem hoor. Als voetbalsupporter is dat net zo. Gewoon tegen een stootje kunnen.
Nou gewoon, met water en shampoo. Ik zou het probleem echt niet zien. Wat zou er anders aan zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een probleem zal het inderdaad niet zo snel zijn, ligt er een beetje aan in wat voor team je zit natuurlijk.
Maar hoe het bijvoorbeeld gaat met douchen ben ik wel benieuwd naar.
En jij bent?quote:
In mijn voetbalteam zaten twee homo's, die lopen echt niet hele tijd met een stijve leuter tegen je aan te schurken hoor. Ik zou het goed vinden als het bekend kan worden, maar het lijkt me geen verstandig plan eerlijk gezegd. De voetbalwereld is al kortzichtig zonder homo's, waarom dan provoceren?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een probleem zal het inderdaad niet zo snel zijn, ligt er een beetje aan in wat voor team je zit natuurlijk.
Maar hoe het bijvoorbeeld gaat met douchen ben ik wel benieuwd naar.
Persoonlijk zou ik er wel wat op tegen hebben, en ik weet vrijwel zeker dat ik daar medestanders in heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou gewoon, met water en shampoo. Ik zou het probleem echt niet zien. Wat zou er anders aan zijn?
Meen je dat nou serieus? Wat is er dan op tegen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik er wel wat op tegen hebben, en ik weet vrijwel zeker dat ik daar medestanders in heb.
Je snapt ook wel wat ik bedoel. Wij mogen ook niet douchen met het damesteam.
Ik vraag je alleen of je er last van hebt. Áls ik onzeker zou zijn, wat is dan het probleem voor jou? In welke zin heb jij last van een, door jou gesuggereerde, onzekerheid die ik, volgens jou, zou moeten hebben?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je argumentatie is weer even sterk als je voetbalkennis, Barca.
-normaal doen-quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik er wel wat op tegen hebben, en ik weet vrijwel zeker dat ik daar medestanders in heb.
Helemaal niks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou gewoon, met water en shampoo. Ik zou het probleem echt niet zien. Wat zou er anders aan zijn?
Hoezo provoceren? Wat is er provocerend aan een coming-out?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef DeVinger het volgende:
[..]
In mijn voetbalteam zaten twee homo's, die lopen echt niet hele tijd met een stijve leuter tegen je aan te schurken hoor. Ik zou het goed vinden als het bekend kan worden, maar het lijkt me geen verstandig plan eerlijk gezegd. De voetbalwereld is al kortzichtig zonder homo's, waarom dan provoceren?
Ik snap je probleem niet zo. Ik zou er niks op tegen hebben. Zolang ze je niet versieren oid is er toch niets aan de hand?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk geen last van, maar jouw redenering is (mede door je onzekerheid) dat er geen homo's op het veld mogen staan. Daar heb ik last van, omdat ik vind dat dat maatschappelijk en sociaal niet alleen onhoudbaar, maar ook te achterlijk voor woorden is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vraag je alleen of je er last van hebt. Áls ik onzeker zou zijn, wat is dan het probleem voor jou? In welke zin heb jij last van een, door jou gesuggereerde, onzekerheid die ik, volgens jou, zou moeten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |