net gedaan...quote:Op donderdag 18 december 2008 15:18 schreef Matel het volgende:
[..]
Zit je weleens op Hyves, Tagged en dat soort sites? Moet je voor de gein eens doenMijn installatie is helemaal schoon en voorzien van alle updates. En dan heb ik het niet over 3 tabbladen open, maar meer richting 20-30.
dan hebben we 0,0 hardware support..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
Kijk nu eens naar dit progje, dat in 2 seconden downloaded.
http://www.scene.org/file(...)00/in64/h7-final.zip
Dan snap je waarom de programmeurs van Minesweep gewoon prutsers zijn. En niets meer dan dat.
ik zeg niet dat het niet draait... het ziet er gewoon afzichtelijk uit (aka dos tijdperk, en daar leven we niet meer in)quote:Op donderdag 18 december 2008 19:46 schreef LXIV het volgende:
BIj mij draait het gewoon hoor! Ik weet niet wat voor systeem jij hebt.
Ja leuk..kijk eens naar je processor verbruik.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
Kijk nu eens naar dit progje, dat in 2 seconden downloaded.
http://www.scene.org/file(...)00/in64/h7-final.zip
Dan snap je waarom de programmeurs van Minesweep gewoon prutsers zijn. En niets meer dan dat.
Dat heeft daar toch niks mee te maken! Dat programma moet zoveel berekenen omdat er grafisch van alles soepel moet draaien! Mijnenveger is gewoon statisch! En let wel dat Heaven7 ook al soepel liep op een pentium-processor.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja leuk..kijk eens naar je processor verbruik.
Dit is gewoon een programmatje die heel veel berekend
Of wil jij soms mijnenveger spelen die een van je processors helemaal verbruikt
Ik snap ook niet dat veel mensen in dit topic denken dat mijnenveegr zo'n hoogstaand programma is :quote:Op donderdag 18 december 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heeft daar toch niks mee te maken! Dat programma moet zoveel berekenen omdat er grafisch van alles soepel moet draaien! Mijnenveger is gewoon statisch! En let wel dat Heaven7 ook al soepel liep op een pentium-processor.
mijnenveger is inderdaad echt basic als maar zijn kan. Ben dus zeer benieuwd waar die + 60 Mb vandaan komtquote:Op donderdag 18 december 2008 20:20 schreef LXIV het volgende:
Al die usertjes die hun mening met extra veel's onderbouwen snappen uiteraard volstrekt niets van programma's. Dat blijkt wel uit hun redenaties als: "Ja maar minesweeper gebruikt veel minder processorcapaciteit en daarom is het groter"
ImgBurn heeft veel meer eigen logica dan iets als Minesweeper, even de externe API buiten beschouwing latend. Als je Tools - Settings opent heb je een zee van opties, je kan praktisch alles aan het brandproces veranderen, elk denkbaar optisch medium wordt ondersteund. Ik mis dan ook niets wat ik in iets als Nero wel had. De applicatie maakt ook nog eens allerlei beslissingen en doet correcties voor je in de zin van 'oh ik zie een VIDEO_TS folder in je compilatie, zal ik dan maar een DVD-Video voor je bakken?'... Wat dat betreft is het een behoorlijk complex programma.... veel en veel complexer dan mijnenveger, maar toch gebruikt het weinig geheugen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Volgens mij blijven programma's als ImgBurn klein door externe API's te gebruiken.
Verder is ImgBurn een vrij simpel programma met vrij weinig opties en de GUI is ook erg simpel.
Verder is het wel een mooi programma is voor een groot deel van de gebruikers hoor
slecht omdat het uit xVGA tijdperk komt?quote:Op donderdag 18 december 2008 19:51 schreef LXIV het volgende:
Nee, dat je een vet systeem had kon ik wel raden voor iemand die pimpt met zijn DVD's in zijn sig. Je vindt het waarschijnlijk juist slecht omdat het uit het xVGA tijdperk komt.
Let wel dat dit inclusief graphics, programmatuur, muziek etc allemaal in 62K gepropt zit. En dat vind ik knap. Veel knapper dan in 62 megabyte een sip spelletje als mijnenveger programmeren.
mijnenveger gooit al zijn ballast op de driver van de videokaart => minder processor belasting en meer gebruik van echte hardware ondersteuning...quote:Op donderdag 18 december 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heeft daar toch niks mee te maken! Dat programma moet zoveel berekenen omdat er grafisch van alles soepel moet draaien! Mijnenveger is gewoon statisch! En let wel dat Heaven7 ook al soepel liep op een pentium-processor.
Die zee van opties zijn gewoon verschillende commando's die naar de API's worden gestuurd.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:30 schreef Henno het volgende:
[..]
ImgBurn heeft veel meer eigen logica dan iets als Minesweeper, even de externe API buiten beschouwing latend. Als je Tools - Settings opent heb je een zee van opties, je kan praktisch alles aan het brandproces veranderen, elk denkbaar optisch medium wordt ondersteund. Ik mis dan ook niets wat ik in iets als Nero wel had. De applicatie maakt ook nog eens allerlei beslissingen en doet correcties voor je in de zin van 'oh ik zie een VIDEO_TS folder in je compilatie, zal ik dan maar een DVD-Video voor je bakken?'... Wat dat betreft is het een behoorlijk complex programma.... veel en veel complexer dan mijnenveger, maar toch gebruikt het weinig geheugen.
Maar als Minesweeper shared libraries van Avalon oid inlaadt, zou dat Avalon gebeuren natuurlijk voor het grootste gedeelte verantwoordelijk kunnen zijn voor die 60 MB... dat is iets wat ImgBurn niet doet, niet eens .NET framework. (Al staan shared libraries waar dynamisch naar gelinkt wordt maar 1 keer in RAM neem ik aan?! Zou mooi worden)
al zijn ballast????????? Zoals ik al zei: we hebben het hier niet over een simulatie van NASA maar een simpel progje als mijnenveger. Of zit je ons nu te fokken.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
mijnenveger gooit al zijn ballast op de driver van de videokaart => minder processor belasting en meer gebruik van echte hardware ondersteuning...
Wil je het niet begrijpen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:18 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
al zijn ballast????????? Zoals ik al zei: we hebben het hier niet over een simulatie van NASA maar een simpel progje als mijnenveger. Of zit je ons nu te fokken.
wantquote:Op vrijdag 19 december 2008 04:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
MS wil gewoon niet dat de Vista mijnenveger op andere Windows OS-en komt
Blijkbaar veel want het is illegaal downloadbaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 05:21 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
wantwat is er zo bijzonder aan vista mijnenveger
Wat nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Blijkbaar veel want het is illegaal downloadbaar
http://thepiratebay.org/t(...)g_the_dll_to_run_it)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |