Must have!quote:Op maandag 20 december 2010 18:07 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
Includes: 6x 7" vinyl (including one containing 2 album demos), Bonus CD of remixes, signed artwork + MP3 of all featured audio
Tracklisting
1. Is Love
2. Strangers
3. Bigger Than Us
4. Peace & Quiet
5. Streetlights
6. Holy Ghost
7. Turn The Bells
8. The Power & The Glory
9. Bad Love
10. Come Down
11. Strangers (Bonus demo)
12. Come Down (Bonus demo)
Remixes CD
1. Bigger Than Us – Factory Floor remix
2. The Power & The Glory – Bibio remix
3. Is Love – Stereolab remix
4. Bigger Than Us – Walls remix
5. The Power & The Glory – Wax Stag remix
Tof! Net besteld maar
Ik zit het te overwegen. Ik heb er lak aan dat ze klinken zoals het laatste Editors album; ik vind Bigger than Us écht een geweldige plaat. Ze zijn overigens volledig nieuw voor me...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:18 schreef buishuis het volgende:
Mensen die al 'n kaartje hebben besteld voor het concert?
dit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:07 schreef Näsenbar het volgende:
Tegenvallen doet ie niet, imponeren ook niet.
Ik heb exact het tegenovergestelde: ik vond het vorige album totaal oninteressant. Ondanks het feit dat het allemaal wel een beetje als een gimmick aanvoelt, vind ik het donkere synthesizer geluid van Rituals véél gaver dan eerder genoemde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:28 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vind het wel een goede en mooie plaat. Maar in vergelijking met de eerste vind ik hem wel een stuk minder pakkend (iig niet direct), en gewoon behoorlijk anders. Voor mij maakt hem dat niet direct slechtervind beide platen allebei gewoon op een andere manier mooi
Wat? Album van het voorprogramma? Wat is het voorprogramma dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:29 schreef Thijsssss het volgende:
Album van het voorprogramma is vele malen beter dan het nieuwe album van White Lies. Zonde dat ze niet voor een losse show naar Amsterdam komen
Ja maar Pitchforkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef Grobbel het volgende:
Tegengas: http://pitchfork.com/reviews/albums/15009-ritual/
Bombay Bicycle Club? The Last Shadow Puppets? Elbow?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:12 schreef Egamer het volgende:
Tot nu toe mijn favoriet voor het jaar 2008. Geweldige muziek.
Dit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:28 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vind het wel een goede en mooie plaat. Maar in vergelijking met de eerste vind ik hem wel een stuk minder pakkend (iig niet direct), en gewoon behoorlijk anders. Voor mij maakt hem dat niet direct slechtervind beide platen allebei gewoon op een andere manier mooi
Om hier nog op terug te komen, vandaag post gehad van Universal! Een nieuw printje, gesigneerd bij de HMHquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef VixenFromHell het volgende:
Nog iemand die de box gekocht heeft?
Mijn artwork printje was niet gesigneerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |