zou wel makkelijk zijn!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pff.. Dat bepaal ik zelf wel, straks heeft ie een lichaamshaar-fetish.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet je dat nou persé in dit topic ook nog eens quoten?
Ik ben moeilijk, dus ik doe moeilijk.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben moeilijk, dus ik doe moeilijk.
Dat doe ik dan wel weer graag.
En dat is volgens mij ook vele malen leuker dan man zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
duh, je bent van het vrouwelijk geslacht
Amen, sister!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat ik niet het gezeik van een vrouw hoef aan te horen.
Je eigen gespetter overstemt al het andere gezeik?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat is volgens mij ook vele malen leuker dan man zijn.
ik kan er wel mee omgaan....quote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat is volgens mij ook vele malen leuker dan man zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je eigen gespetter overstemt al het andere gezeik?
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan er wel mee omgaan....
ik luister heel aandachtig, al duurt het een uur lang... en dan pak ik haar stevig vast:' Zo, dat ben je weer ff kwijt he!De kunst van het wel luisteren maar niet luisteren is door de mannen door de eeuwen heen uitstekend ontwikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Waar de vrouwen ook weer over kunnen zeurenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De kunst van het wel luisteren maar niet luisteren is door de mannen door de eeuwen heen uitstekend ontwikkeld
Dat is een goed voornemen voor 2009 dan!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gewoon leren mn mond te houden af en toe.
Is beter voor mij
Welkom bij 5maanden terugquote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet gewoon leren mn mond te houden af en toe.
Is beter voor mij
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan er wel mee omgaan....
ik luister heel aandachtig, al duurt het een uur lang... en dan pak ik haar stevig vast:' Zo, dat ben je weer ff kwijt he!Iemand die zo goed luistert naar een vrouw, blijft niet lang single.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb maar weinig goede voornemensquote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is een goed voornemen voor 2009 dan!
Goede voornemens zijn een excuus voor mensen die dingen willen veranderen maar dat toch niet doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig goede voornemensweet toch dat ik er veel nooit waar kan maken.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iemand die zo goed luistert naar een vrouw, blijft niet lang single.komt gegarandeerd in de friends zone
Er is wel een manier natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Aaarg ik haat singles!
jullie zijn een clubje waar ik niet bij mag *pruilt*
Terecht. Laat van je horen in R&P Policy en FeedBack!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Aaarg ik haat singles!
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:11 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Er is wel een manier natuurlijk
niet lang, wel vaakquote:Op woensdag 17 december 2008 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iemand die zo goed luistert naar een vrouw, blijft niet lang single.
Ik maak nooit voornemens waarvan ik niet zeker weet dat ik me eraan kan houden.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is een goed voornemen voor 2009 dan!
Ja niet eens tijd voor wat nieuws ?quote:
Ik zou als ik jou was vooral PM's in de SC gaan gooien, maak je vrienden meequote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
Wed 17 December 2008 16:12u door JaniesBrownie
Die opmerkingen van je nou eens gewoon voor je.
Nee
Zie je toch, en nou niet de boel gaan verdraaienquote:Op woensdag 17 december 2008 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was vooral PM's in de SC gaan gooien, maak je vrienden mee
Iedereen kiest zijn eigen clubje.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Aaarg ik haat singles!
Wat een waaghals ben je ook, oud stuk geroest blik. Living on the edge, dude.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
Nee
Praat eens met Q die kan je er alles over vertellen.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
er is niks mis met de friends zone
Ach vast wel Rhu.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Aaarg ik haat singles!
Hou nou gewoon je mond tegen mij.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie je toch, en nou niet de boel gaan verdraaien
Wie liep hier te mekkeren dat diegene toch niks meer zou lezen?
Even voor de verwarring en zoquote:
Ow wauwquote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach vast wel Rhu.
Kom er maar bij
Dat kun je redelijk makkelijk zelf oplossen hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
Aaarg ik haat singles!
ik weet niet echt waar je heen wilt?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Praat eens met Q die kan je er alles over vertellen.
Geen verwarring. Maar waarom een andere nick?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Even voor de verwarring en zo
Ik ging me verstoppen voor mn vriendjequote:Op woensdag 17 december 2008 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen verwarring. Maar waarom een andere nick?
En banwaardigquote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet netjes.
Ai, mag hopen dat het nu niet meer hoeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ging me verstoppen voor mn vriendje
Nou het was meer voor dat het aan was dat ik had zitten zwijmelen en me dacht van oho misschien is het wel een fokker hahaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ai, mag hopen dat het nu niet meer hoeft.![]()
Anders had je wel ontkend dat je liefie bent, toch?
PM anders Yvonne even.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O!
Dat wist ik niet, waar kan ik t melden?
Ah, dus ik mag er vanuit gaan dat je een vriend hebt die niet fokt?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou het was meer voor dat het aan was dat ik had zitten zwijmelen en me dacht van oho misschien is het wel een fokker haha
Dus toen had ik een nieuwe aangemaakt
We maken voor jou wel een plekje natuurlijkquote:
En post die PM hier zodat we hem kunnen controlerenquote:
Jank toch niet zo, je hoeft niet op mij te reageren. Jij voelt je meteen aangevallen omdat je een probleem met me hebt, daar heb ik niks mee te maken. Ik zit niet eens te wachten op een PM van jou want wij hadden elkaar niks meer te vertellen dacht ik?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hou nou gewoon je mond tegen mij.
Ik zit niet te wachten op welk commentaar dan ook, reageer al zo min mogelijk op je kutposts en als ik dan WEL een keer reageer, doe ik het in een PM en dan ga je het NOG in de SC gooien.
Niet netjes.
En nu vind ik dat ik je wel weer genoeg aandacht heb gegeven.
Dood eng!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, dus ik mag er vanuit gaan dat je een vriend hebt die niet fokt?Is dat niet eng?
Wat ben jij gemeen.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
En post die PM hier zodat we hem kunnen controleren.
Je hebt het er toch maar voor over, moet wel een hele leuke gozer zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dood eng!
Af en toe wil ie ook naar buiten en zo
Brrrr
Zoiets boeiends is het nou ook nietquote:Op woensdag 17 december 2008 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
En post die PM hier zodat we hem kunnen controleren.
Of een sexy zus?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt het er toch maar voor over, moet wel een hele leuke gozer zijn.
Heeft hij broers?
buiten? maar daar zijn mensen?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dood eng!
Af en toe wil ie ook naar buiten en zo
Brrrr
eentje maar die is al kaalquote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt het er toch maar voor over, moet wel een hele leuke gozer zijn.
Heeft hij broers?
Zus wel, maar sexy nietquote:
dat was echt niet tegen jou. en ook zeker niet jouw pm die we gepost willen hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets boeiends is het nou ook niet
Ik? Nietes. Vraag maar aan rhuquote:
Het ging om de PM naar Yvonne van JB m.b.t. een ban voor jou.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets boeiends is het nou ook niet
Het zit me niet meequote:
En gelijk die mannen er weer bovenop.quote:
Uhh nee niet echt. Val duidelijk op iets anders.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eentje maar die is al kaal
Of val je daar op?
Je kent rhu persoonlijk??quote:
goedemiddag.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:36 schreef El_Matador het volgende:
Wordt er nog geschoren of hoe zit dat?
'middag allemaal...
Litpho is een schat!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
hij heeft ergens een wit voetje gehaald hoor
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eentje maar die is al kaal
Of val je daar op?
Still single? (suffe vraag in het singles topicquote:
Litpho , playert dat je er ook bentquote:
Sorry kwaak, maar is niet persoonlijk hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak hoopte dat bengeltje iets van Ja op dat kaal zei.
Ze doet maar, dat bedoelde ik ook met niet echt boeiend.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het ging om de PM naar Yvonne van JB m.b.t. een ban voor jou.
Net wat je niet boeiend vindt
let it go? ik weet niet wat er aan de hand is, of wat er is gebeurd, maar let it go!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind kale mannen vaak wel iets hebben
Have funquote:Op woensdag 17 december 2008 16:55 schreef rival het volgende:
ik ga even gezellig kletsen met de directie, en vanavond natuurlijk genieten van voetbal.
fijne avond mensen!
Jou date?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Tegan het volgende:
Dat is idd doodeng. Erachter komen dat je date ook een fokker is en dus al je dateverslagen heeft kunnen lezen in het Singles-topic.
Hoiquote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Tegan het volgende:
Dat is idd doodeng. Erachter komen dat je date ook een fokker is en dus al je dateverslagen heeft kunnen lezen in het Singles-topic.
Overspelquote:Op woensdag 17 december 2008 17:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik reageerde op liefie_ die een nieuwe nick heeft gemaakt daarvoor.
Hij bleek het gelukkig niet te zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 17:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik reageerde op liefie_ die een nieuwe nick heeft gemaakt daarvoor.
Yep, nog steeds.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Still single? (suffe vraag in het singles topic)
Kom die choco maar brengen dan![]()
Een pet?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb je die van bengel nog steeds niet?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, nog steeds.
Ik zou wel willen maar zonder adres kom ik nergens. Gelukkig is het koud en zal de choco niet snel smelten
Tegan!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:02 schreef Tegan het volgende:
Hello. Blije single. Is dat een pleonasme?
Dat soort dingen zijn opzich ook wel weer humor als je dat dan terug zou lezen na een tijdje.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij bleek het gelukkig niet te zijn
Maar dat zuigt best lijkt me
Natuurlijk welquote:Op woensdag 17 december 2008 17:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je die van bengel nog steeds niet?
ow.. dan heb je een adresjequote:
Ow playertjequote:
Hejquote:
* schopt *quote:Op woensdag 17 december 2008 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, nog steeds.
Ik zou wel willen maar zonder adres kom ik nergens. Gelukkig is het koud en zal de choco niet snel smelten
Dat is toch super grappig, en ook wel handig eigenlijk. Weet je gelijk waar je aantoe bentquote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Tegan het volgende:
Volhouden werkt uiteindelijk weleensquote:
Alleen op het net he, daarnaast ben ik een stamelende zenuwpeesquote:
Waarom nou Bengeltjequote:Op woensdag 17 december 2008 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Mafkees, ook maar een gedeelte.
Wat? het zenuwahtige of het playen?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volhouden werkt uiteindelijk weleens
[..]
Alleen op het net he, daarnaast ben ik een stamelende zenuwpees
Nee serieus, dat heb ik lang geleden achter me gelaten.
Hehe, beide. Zenuwen krijg ik nu eigenlijk nooit meer en playen doe ik ook niet meer. Een paar keer zelf flink hard op je bek gaan leert het je welquote:Op woensdag 17 december 2008 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat? het zenuwahtige of het playen?
Scheer je weg dan!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook nog een mental image.
Ja is al een hele poos terug, toen ik rond de 20 was (god, ik word oudquote:
Rond de 30.quote:
28quote:
Not bad, not badquote:
Nee, dat ben jij, dreumes.quote:
Hamvraag: ben je ook gelukkig?quote:
Moet je nu perse mijn vrolijkheid verpestenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hamvraag: ben je ook gelukkig?
Gelukkig zijn de jaren mannen altijd goed gezindquote:
Hoe jij het noemen wilt. En ga nu maar weer met je Dinky Toy auto spelen en laat de echte auto's maar aan de bejaardenquote:
Het was een positieve vraag... Sorry van je winterdipje.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je nu perse mijn vrolijkheid verpesten
Heb je al leren lezen?quote:
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de jaren mannen altijd goed gezind
[..]
Hoe jij het noemen wilt. En ga nu maar weer met je Dinky Toy auto spelen en laat de echte auto's maar aan de bejaarden
Tis al goedquote:Op woensdag 17 december 2008 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een positieve vraag... Sorry van je winterdipje.
OMGquote:Op woensdag 17 december 2008 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren.
QED.
Je wilt bewijs? Zie mijn fobo voor een fototje van mijn scheurijzerquote:Op woensdag 17 december 2008 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren.
QED.
Alsof ik serieus ben nuquote:Op woensdag 17 december 2008 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
Damn, stelletje oude chagerijnen zijn jullie zeg
Ik zit je maar te fucken B, niet zo serieus reageren
Ik had al gelurkt, B. Maar het QED was het bewijs en de vraag ineen.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je wilt bewijs? Zie mijn fobo voor een fototje van mijn scheurijzer
Kom jij daar???quote:Op woensdag 17 december 2008 17:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
OMGDat is voor het eerst dat ik het buiten de uni gebruikt zie worden
![]()
Ahh ok. Latijnse afkortingen kan ik niet zo heel goed, latijn wel een beetjequote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had al gelurkt, B. Maar het QED was het bewijs en de vraag ineen.
Mijn Latijn is ook nogal roestig moet ik zeggen. Maar internetLatijn lukt nog wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok. Latijnse afkortingen kan ik niet zo heel goed, latijn wel een beetje
Mij gelukkig ookquote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de jaren mannen altijd goed gezind
En dat is vreemd omdat ?quote:
Buiten????quote:
Mijn ex leest hier ook wel eens.quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 17:03 schreef Tegan het volgende:
Wat een huillie ben je ook he...quote:
Hoi.quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is je ex een fokker of word je gewoon nog gestalked door haar ?quote:
Dat meen je niet..?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn ex las zelfs ALLES wat ik zei hier.
Tot augustus oid.
en vanaf maart.
Hij heeft alles zelfs uitgeprint
We zijn 8,5 jaar samen geweest, heb hem leren kennen LANG voor ik zlfs maar van fok gehoord heb.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat meen je niet..?![]()
Kende je hem van FOK! of van elders?
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en hij heeft dus ook mn hele geschiedenis nagekeken.
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We zijn 8,5 jaar samen geweest, heb hem leren kennen LANG voor ik zlfs maar van fok gehoord heb.
Hij gaf fok ook de shuld van het feit dat we uit elkaa gingen en heeft geloof ik nog een dreigmail naar Yvonne gestuurd dat hij ze zou aanklagen
Zeg dat wel, mee lezende exenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Er zijn een hoop gestoorden op deze wereld
En je hebt nooit online geflirt met anderen wat op iets serieus zou kunnen uitdraaien?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We zijn 8,5 jaar samen geweest, heb hem leren kennen LANG voor ik zlfs maar van fok gehoord heb.
Hij gaf fok ook de shuld van het feit dat we uit elkaa gingen en heeft geloof ik nog een dreigmail naar Yvonne gestuurd dat hij ze zou aanklagen
Nee, het ging er om dat ik door fok anders naar onze relatie ben gaan kijken en hem niet meer goed vond oidquote:Op woensdag 17 december 2008 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En je hebt nooit online geflirt met anderen wat op iets serieus zou kunnen uitdraaien?
Ze is een lurker maar ken haar niet via hier trouwens.quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 18:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is je ex een fokker of word je gewoon nog gestalked door haar ?
Kut. Dat heb ik weer gemist.quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft ook mn telnr en echte naam ooit gepost, in dit draadje, zijn er wel een paar die dat nog weten.
Nee, maar ik kreeg er wel netjes een mailtje over, dat ik t wistquote:Op woensdag 17 december 2008 18:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]Yvonne kennende zal die wel niet echt onder de indruk geweest zijn.
En was dat ook zo?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het ging er om dat ik door fok anders naar onze relatie ben gaan kijken en hem niet meer goed vond oid![]()
Ik ben niet zo jaloers aangelegd, maar ik kan me voorstellen dat mannen dat vervelend vinden.quote:Ik heb genoeg geflirt, maar ik had geen MSN en vrijwel geen PM toen ik nog bezet was, ik was helemaal niet bezig met het zoeken van andere mannen/een andere man.
Triest.quote:Hij heeft ook mn telnr en echte naam ooit gepost, in dit draadje, zijn er wel een paar die dat nog weten.
Knipperlichtrelatiesquote:
Jij hebt geen fobo?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol, ik heb zelfs in mijn fobo gezet " even zwaaien naar"![]()
Kreeg er zo genoeg van.
Als het zo is, was het hard nodigquote:
Ehm ja, maar daar ging het dus niet om zei ik al.quote:Ik ben niet zo jaloers aangelegd, maar ik kan me voorstellen dat mannen dat vervelend vinden.
[..]
tjaquote:Triest.
En jij een nieuwequote:
Ja dat was een trieste actie, was gelukkig ook zo weer wegquote:Op woensdag 17 december 2008 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft ook mn telnr en echte naam ooit gepost, in dit draadje, zijn er wel een paar die dat nog weten.
Zonde.quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 19:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar die tietenfoto haal ik er weer uit.
tong80?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:14 schreef MLI het volgende:
Geen ex maar wel iemand anders waarvan ik weet dat hij vrijwel elke post volgt.
Daar had ik nog helemaal niet op gelet.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar die tietenfoto haal ik er weer uit.
Dat vraagteken kan wel weg. Het staat alleen niet aangevinkt.quote:
Flirten mag, vind ik dan. Zolang je maar duidelijk bent met je grenzen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:14 schreef John.Milton het volgende:
Flirten zit soms gewoon in de aard van het beestje. De een heeft dat meer als 'n ander.
Niet iedereen kan daar evengoed mee om gaan. Flirten vind ik niets mis mee, mijn vorige vriendin wist wat de grens was en ging daar nooit overheen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Flirten mag, vind ik dan. Zolang je maar duidelijk bent met je grenzen.
Daar kan je altijd over praten in een relatie natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:19 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Niet iedereen kan daar evengoed mee om gaan. Flirten vind ik niets mis mee, mijn vorige vriendin wist wat de grens was en ging daar nooit overheen.
Ik ben nog steeds 'sochtends soms zooo blij dat ik niet meer naast hem wakker wordquote:Op woensdag 17 december 2008 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je bent nu lekker in je eigen huisje.
* Bengeltje JB aai over bol geeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds 'sochtends soms zooo blij dat ik niet meer naast hem wakker word
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje JB aai over bol geeft.
Hoe weet je dat je gestalkt wordt. Laat hij berichtjes achter?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik me serieus zorgen maken.
Ik msn al sinds de zomer met hem, kwam er later pas achter dat hij eigenlijk mijn hele postgeschiedenis kent.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je gestalkt wordt. Laat hij berichtjes achter?
*Rill, vreselijk zoiets.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik msn al sinds de zomer met hem, kwam er later pas achter dat hij eigenlijk mijn hele postgeschiedenis kent.
ja maar ik ontken dat nietquote:Op woensdag 17 december 2008 19:14 schreef MLI het volgende:
Geen ex maar wel iemand anders waarvan ik weet dat hij vrijwel elke post volgt.
Jah, maar daar kan ik niks van he.quote:
quote:
Toen ik erachter kwam, wist ik allang dat het een weldenkend persoon is en bovendien weet ik ook veel van hem.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*Rill, vreselijk zoiets.![]()
Hoi CG, jij hebt toch je viool?
anders speel ik ff een stukje, lijk jij ineens een ware vanessa mae daarnaquote:Op woensdag 17 december 2008 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah, maar daar kan ik niks van he.
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
anders speel ik ff een stukje, lijk jij ineens een ware vanessa mae daarna
Ik ook!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:07 schreef John.Milton het volgende:
Ik heb enorm zin om uit te gaandenk dat ik morgenavond maar eens naar Eindhoven toe ga. Alleen nog even snel een slaapplaats regelen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ow nou dat vind ik best lief
Ik vind de mensen bij essent ook heel aardig alleen ik ben te netjes opgevoed om aan zoiets te denken haha
Op donderdagen is het overal wel gezellig. Laatst in Tilburg uitgeweest en dat is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar op woensdag is er niet zo veel....
Waar was je geweest?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Op donderdagen is het overal wel gezellig. Laatst in Tilburg uitgeweest en dat is ook niet verkeerd
Ik heb echt helemaal niks met uitgaanquote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Op donderdagen is het overal wel gezellig. Laatst in Tilburg uitgeweest en dat is ook niet verkeerd
Ook niets met festivals/feesten?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met uitgaan
Nouja, sinds ik bij Opgezwolle ben geweest voor 9 keer dit jaar boeit mij echt helemaal niks meer. Fuck die studentenfeestjes die hier worden gehouden in grote discotheken. Wil je los gaan ? Opgezwolle is dan mijn tip.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:16 schreef John.Milton het volgende:
Café Philip ben ik geweestWas wel gezellig.
[..]
Ook niets met festivals/feesten?
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ow nee Philip kan echt niet!
Wat vreselijk
Opgezwolle heb ik dit jaar ook een keer of 2 gezien. Ik ben sowieso meer dan de festivals, lekker in de buitenlucht.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nouja, sinds ik bij Opgezwolle ben geweest voor 9 keer dit jaar boeit mij echt helemaal niks meer. Fuck die studentenfeestjes die hier worden gehouden in grote discotheken. Wil je los gaan ? Opgezwolle is dan mijn tip.
Ik ben nog nooit zo los gegaan.
Maar daar komen ballen!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]! Ik was met mensen die daar op kamers zitten mee. In de 013 zijn blijkbaar wel goede feesten zo af en toe.
Ja het gehalte van mensen met kraagjes was erg hoogquote:Op woensdag 17 december 2008 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar daar komen ballen!
Loos dat is leuk ja in de 013
jawelquote:
Drum 'n Bassquote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef Feitosa het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk weer hierop los:
Koekerts ?! maar goed mss ben ik het type ook welquote:Op woensdag 17 december 2008 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
Koekerts
Het is het niet overhemd
Het is het type
Sorry maar als je ook maar een beetje bent hoe je op internet over komt ben jij het zeker nietquote:Op woensdag 17 december 2008 23:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Koekerts ?! maar goed mss ben ik het type ook weldenk het niet maar het kan
Mijn reputatie wat doe jequote:Op woensdag 17 december 2008 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry maar als je ook maar een beetje bent hoe je op internet over komt ben jij het zeker niet
Ik draag er vaak nog een trui overheenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
Kraagjes?
En overhemden zijn chill, maar wel met iets eronder dan met deze kou![]()
Dat lijkt me echt voor geen meter zitten nog een trui erover ook. En een beetje te warm weer.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik draag er vaak nog een trui overheen
Klopt klopt was ook niet zo serieusquote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
a. ik zeg niks over hoe je dan wel over komt
en b. als je mijn omschrijving van het typ leest waarom reageer je dan zo? het kan alleen maar positiever
Ik ben ook niet echt van de mode, maar dit zit echt heel erg lekker. En als je het af en toe draagt is het gewoon netjes.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt voor geen meter zitten nog een trui erover ook. En een beetje te warm weer.
Ben evengoed niet echt van de mode, koop iets omdat ik het lekker vind zitten en hoe het er uit ziet is meestal maar een tweede dan.
Goeiemorgen!quote:
En? Dan mis je nog steeds de bezorgerquote:Op donderdag 18 december 2008 08:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Ik wou alleen maar even zeggen dat je te laat bent!
Gister kwam een vriendinnetje met 2 grote repen chocolade
Haha
Wat een lucky bezorger danquote:Op donderdag 18 december 2008 08:20 schreef rhubarbje het volgende:
Dat zeker....
Hoewel mn vriendin ook niet onaantrekkelijk is hoor!
Zo zie je maar weer dat mannen soms echt overbodig zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Ik wou alleen maar even zeggen dat je te laat bent!
Gister kwam een vriendinnetje met 2 grote repen chocolade
Haha
gelukkig zeg je soms...quote:Op donderdag 18 december 2008 08:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat mannen soms echt overbodig zijn.
Ik bedoelde eigenlijk meestal.quote:
That makes two.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pff, ik moet echt eens leren niet te laat naar bed te gaan
Zeur niet zo man.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:16 schreef Kreator het volgende:
Daar hebben ze trouwens ook een heel forum voor, Kluts.
Sorryquote:Op donderdag 18 december 2008 08:22 schreef rhubarbje het volgende:
En dat zo op de vroege morgen!
Foei
Ik ben heel emotioneel en ik klets graag met mijn vriendinnen. rationele gedachten ken ik niet.quote:
Ah, en je doet ook aan kussengevechten in je ondergoed met vriendinnen?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben heel emotioneel en ik klets graag met mijn vriendinnen. rationele gedachten ken ik niet.
Ach arme, wil je erover praten?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben heel emotioneel en ik klets graag met mijn vriendinnen. rationele gedachten ken ik niet.
Je mag ook niets meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:34 schreef Kluts het volgende:
Arnhems meisje (14) vergast door moeder
En daar eisen ze dan 4 jaar TBS voor.
Daar moet je je dan ook niks van aantrekken.quote:
Alleen als ik mijn ogen dicht heb.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:35 schreef Kluts het volgende:
Ah, en je doet ook aan kussengevechten in je ondergoed met vriendinnen?
Stappen voor het eerst sinds tijden denk ik. Vanavond even afstemmen met de jongensquote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef Kluts het volgende:
Iemand nog iets leuks van plan dit weekend?
Morgen in Utrecht zuipen met wat vrienden en zaterdag zuipen met andere vrienden in Zwolle.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:03 schreef Kluts het volgende:
Iemand nog iets leuks van plan dit weekend?
Dat valt nog wel mee dus. Mijn laatste keer echt stappen was van de zomer geloof ikquote:Op donderdag 18 december 2008 10:08 schreef Kluts het volgende:
Stappen. Dat heb ik idd ook al lang niet gedaan zeg, laatste feestje was in oktober!![]()
Ik had het al gezien ja. En die 2 kindjes dan, lekker dat papa in de bak zit met kerstquote:Op donderdag 18 december 2008 10:15 schreef Kluts het volgende:
Een vriend van mij is in Duitsland gepakt met 6 kilo drugs
Wat een sukkel ben je dan zeg.
Kun je in Utreg een beetje stappen eigenlijk?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen in Utrecht zuipen met wat vrienden en zaterdag zuipen met andere vrienden in Zwolle..
Ik vind Utrecht echt één vd meest kutte steden ter wereld. Brussel staat er nog net boven. (dit is geen dis, jeweets)quote:
Kut. Alleen maar van die nare studenten-tenten. Paar leuke kroegen. Niet eens zoveel.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kun je in Utreg een beetje stappen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |