abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2008 @ 15:26:13 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64090179

Het vorige deel: Slank de helpen *ik heb geen hekje* 385 ..ten more days.. :o

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:
schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door k_i_m op 17-12-2008 15:37:49 ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64090186
fipo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64090196
Morgen heb ik een meet met een paar bitches en de duivel

woensdag 17 december 2008 @ 15:27:00 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64090201

Verhaaltje bij het plaatje:

Van de Anaconda wordt gezegd dat het de langste slang ter wereld is. Hij doodt zijn prooi door te wurgen. Het achtjarige jongetje Matheus had in de maag van een 5 meter lange Anaconda liggen verteren als zijn opa hem niet had horen schreeuwen. Het jongetje was buiten met vriendjes toen de slang hem aanviel, vlakbij het huis van zijn opa. Hij zei dat de slang zeer snel was, en dat hij doodsbang was toen de slang om hem heen kronkelde. Hij vindt dat zijn opa een held is. Deze was juist op weg naar huis toen hij het geschreeuw van Matheus hoorde. Zonder na te denken begon hij een gevecht met de slang. Na een half uur vechten vond hij het echter mooi geweest en trok hij zijn machete. De slang heeft toen alsnog op moeten geven
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 17 december 2008 @ 15:27:00 #5
14746 k_i_m
pi_64090202
Hee, zijn de schema's van de OP afgevallen? .

SHE, als ik de chili voor 6 personen wil maken, hoeveel moet ik dan ongeveer van alles hebben? .
In my life
Why do I smile
pi_64090219
Ik probeer te eten, ik hoef dat plaatje niet nog een keer te zien .
pi_64090230
Wat een joekel!
pi_64090235
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:27 schreef k_i_m het volgende:
Hee, zijn de schema's van de OP afgevallen? .

SHE, als ik de chili voor 6 personen wil maken, hoeveel moet ik dan ongeveer van alles hebben? .
Huh ja nu je het zegt??
Zwahiel ?!?!
pi_64090310
Ik heb ze gevonden.. is het goed als ik ze weer in de wiki OP zet?
Fok!bejaarde
pi_64090316
Ja is goehoed !
pi_64090333
Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:
schema 1
schema 2
schema 3
schema 4
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 17 december 2008 @ 15:37:39 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64090515
tja, als je dan een stom klote pakket krijgt heb je er ook meteen 2 OMG doe dan wat minder en wat leuks dan alleen promotie materiaal..
Ja ik inspecteer de hele mond van een gegeven paard
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64090535
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
tja, als je dan een stom klote pakket krijgt heb je er ook meteen 2 OMG doe dan wat minder en wat leuks dan alleen promotie materiaal..
Ja ik inspecteer de hele mond van een gegeven paard
Huh??
  woensdag 17 december 2008 @ 15:38:22 #15
14746 k_i_m
pi_64090536
Hee, nu staat het wel weer in de Wiki?!

Ik word niet goed. Ik weet het zeker.
In my life
Why do I smile
  woensdag 17 december 2008 @ 15:40:10 #16
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64090602
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:

Het is er net ingezet. Staat een paar posts boven je .

En die pakketten gaan over kerstpakketten. Ik krijg er niet eens een dit jaar, terwijl ik bij 2 bedrijven heb gewerkt .
pi_64090664
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:

Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_64090671
Haha Check dittt:

Hola P.F, Super dat je nu al 3x getraind hebt met het ... systeem. Hou dit vol! Regelmaat is de sleutel tot succes! Voor vragen ten aanzien van je programma, apparaten, etc, kun je ons natuurlijk altijd inschakelen. Groet, X
pi_64090698
Weet iemand hier toevallig hoe het met de perioden van de VU zit? van wanneer tot wanneer lopen die? (ik heb er 4 bij de UU, maar hier hebben ze 5 of 6.. en kan het zo gauw niet online vinden)
  woensdag 17 december 2008 @ 15:43:27 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64090706
Ik weet niet of studentassistenten kerstpakketten krijgen! Weet iemand dat? Is misschien wel tof

*alarmlicht aan* thee is op! thee is op!

En yay, in een straal van 2 meter om mij heen ruikt het zoet want ik heb mango lip butter van de body shop
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64090737
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef P.F het volgende:
Haha Check dittt:

Hola P.F, Super dat je nu al 3x getraind hebt met het ... systeem. Hou dit vol! Regelmaat is de sleutel tot succes! Voor vragen ten aanzien van je programma, apparaten, etc, kun je ons natuurlijk altijd inschakelen. Groet, X
Krijg je dat van de sportschool?
  woensdag 17 december 2008 @ 15:45:12 #22
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64090761
Halp!

Ik had een armband en een broek bij esprit.nl besteld maar de broek is te klein en gaat dus terug. Maar ik had een kortingsbon van 9.50 gebruikt. Geen probleem zou je denken, maar de armband was 7 euro en nu ben ik in de war over wat ik precies aan esprit moet betalen!?

Oh en ik heb het ook al in het esprittopic gevraagd maar jullie antwoorden doorgaans sneller
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64090765
DML wat zat er in je pakket.....

foto maybe...

die van mij schijnt er ook te zijn... maja ik heb vakantie... misschien dat ik deze week nog wel ff langswip om hem te halen, want ben best nieuwsgierig....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64090781
Dan krijg je geld van ze terug
pi_64090784
Mijn vriend kreeg als kerstpakket gister een fles champagne.
Ik krijg waarschijnlijk niets...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')