Neuh, ook zonder Feijenoord aangelegenheden ben je een droeftoeter...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
owjee het gaat over feyenoord hoor
Anders had je ook niet gepost in het topic...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
owjee het gaat over feyenoord hoor
Ook nog bij Hans Klok geweest ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ken je nagaan ik als voetbalnoob kan om beide zaken hard lachen
Omdat ik altijd over feyenoord begin.. logische redenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh, ook zonder Feijenoord aangelegenheden ben je een droeftoeter...
Klopt.. de beurs, zeilen, schaatsen, wielrennen en de crisis boeit me niet zo.. dus dan blijft er nog maar 1 ding over...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Anders had je ook niet gepost in het topic...
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Klopt.. de beurs, zeilen, schaatsen, wielrennen en de crisis boeit me niet zo.. dus dan blijft er nog maar 1 ding over...
Xboxen.. hmm zo af en toe.. frankie afzeiken.. komen we toch weer uit bij feyenoord he...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben ook nog kabeltjes, xboxen en frankie afzeiken..
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef Viro het volgende:
Laten we het dan over seks hebben.
Zo wie heeft er de laatste tijd nog gebatst?
quote:[b]Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef ursel het volgende:[/bik ben getrouwd, da's niet eerlijk..
Duidelijk dat jij het vrouwtje ben in de huwelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef ursel het volgende:
[..]ik ben getrouwd, da's niet eerlijk..
Alsnog gecondoleerd frankiequote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En weer thuis van de begrafenis van m'n opa. Erg mooie en emotionele begrafenis!
Nee was niet bij ons, jij wel?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ook nog bij Hans Klok geweest ?
moehahaquote:
Dat plankje jaquote:Op donderdag 18 december 2008 17:44 schreef Sickert het volgende:
Plankjes zitten mij alleen dwars als ze rectaal ingebracht worden
Owww dacht heel Eneco... jawel maar heb weinig meegekregen van hem.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee was niet bij ons, jij wel?
ja was een goeie wedstrijd, erg netjes gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef ursel het volgende:
NEC overwinterd voor het eerst in hun history..
True, true... Mijn postcount is ook tamelijk gedaaldquote:Op donderdag 18 december 2008 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Klopt.. de beurs, zeilen, schaatsen, wielrennen en de crisis boeit me niet zo.. dus dan blijft er nog maar 1 ding over...
Niets gezien maar wel knapquote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef ursel het volgende:
NEC overwinterd voor het eerst in hun history..
Gast, serieus.. Wanneer heb jij mij afgezeken? Je bent gewoon een droeftoeter omdat je hier na een verlies van Feijenoord semi grappig uit de hoek wil komen. Semi jah, omdat het je nooit lukt. Daarnaast, what the fuck, hoe diep zit het als je hier alleen maar wat post als Feijenoord heb verloren. Wat wil je dan? Dat Fer en, blijkbaar, ik schuddebuikend over de grond heen rollen van het lachen door die droeftoeterposts van je?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee het zit mij dwars dat iedereen elkaar mag afzeiken maar dat jij en keltie door niemand afgezeken mogen worden als het om Feyenoord gaat
quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gast, serieus.. Wanneer heb jij mij afgezeken? Je bent gewoon een droeftoeter omdat je hier na een verlies van Feijenoord semi grappig uit de hoek wil komen. Semi jah, omdat het je nooit lukt. Daarnaast, what the fuck, hoe diep zit het als je hier alleen maar wat post als Feijenoord heb verloren. Wat wil je dan? Dat Fer en, blijkbaar, ik schuddebuikend over de grond heen rollen van het lachen door die droeftoeterposts van je?
Pfff...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |