Ben ik je net misgelopen. Ik was daar omstreeks kwart voor drie om te kijken of ik de 8882(!) nogquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:21 schreef NoBody122 het volgende:
Een paar uur geleden in Bolsward:
Ik kan dat slootje helemaal niet thuisbrengen. D'r staat toch alleen maar een hek daar langs Hochwald?quote:[ afbeelding ]
Gek hè. Wie had zoiets nou toch gedacht.quote:Op het briefje staat dat hij niet meer mag rijden, omdat hij weg gaat![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:05 schreef Gnittoo het volgende:
vandaag gespot: 3x 7100-serie b10m geleed
Ah, dan ben ik die vanmiddag ook tegengekomen.quote:en een grijze 2947
Heheh.quote:
Ik ook niet. Vandaag wel een hele serie fotos van de buitenkant gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nog nooit in een Frysker heeft gezeten?
Verder nog Fryslân in geweest? Ik ben vandaag op station H'veen geweest, de Berkhof fabriek, en de stalling in Joure. Bij Berkhof dacht ik een andere spotter aan t werk te zien. Ik zou eerst ook nog naar Bolsward, maar toen ik in Joure was werd ik gebeld dat ik weer naar huis konquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Ben ik je net misgelopen. Ik was daar omstreeks kwart voor drie om te kijken of ik de 8882(!) nog
eens kon spotten. Die stond daar afgelopen zaterdag namelijk. Toen stond er ook nog 1 witte Hermes.
Volgens mij heb ik daar ook een 8000 Amba gezien.
Hing daar ook een briefje oid aan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
In Joure waren overigens nog een paar Den Oudstens, maar die stonden ook apart en achteraf....
[ afbeelding ]
de rest van de XX foto's van vandaag hier
Nee, verder dan Bolsward of Sneek kom ik in de regel niet.quote:
Ik kan alleen maar speculeren waar die vier Alkmaarse Volvo's naar toe gaan: Almere of Voorne-Putten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
[..]
Ah, dan ben ik die vanmiddag ook tegengekomen.
Ik vond al dat die Alkmaarse chaufs wel heel erg vaak voorbij kwamen, met hun 'nieuwe' Integrootjes.
(G)een keer raden: Geen Volvo gezien dus.
Typisch een Berkhof-kwaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:57 schreef Lemjur het volgende:
Zat net in de xx Amba 8663. Stopknopmechanisme was vastgelopen, dus iedereen moest naar de sjoof als ie d'r uit wilde
Lijkt me stug, ik heb dat tot op heden nog nooit gehad met Amba's (ook niet met anderen trouwensquote:
Klopt, vertrok leeg ri Holwerd. Ik zal eens zien of er m.b.t. de communicatie misschien iets verbeterd kan worden, vanaf februari studeer ik af bij Connexxion, dus dan kan ik wel even wat inbrengen =)quote:Op zondag 4 januari 2009 03:12 schreef NoBody122 het volgende:
Kansloze aangelegenheid is dat altijd met die extra afvaarten, mensen verwachten namelijk nog altijd niet dat er dan ook automatisch een extra lijn 66 rijdt.. Gevolg; lege ritten richting Holwerd en als je mazzel hebt, heb je er op de terugweg 1 of 2 in
Die Duvedec op jouw foto ziet er dan ook behoorlijk leeg uit
Het stukje Drachten - Leeuwarden behoort al sinds het jaar 2000 ofzo niet meer tot de route van lijn 350quote:Op maandag 5 januari 2009 10:46 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
Lijn 350 - Drachten > Alkmaar
Connexxion 2924 - Mercedes Integro
Leeuwarden, zaterdag 3 januari 2009
was er zeker een frysker stukquote:Op maandag 5 januari 2009 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
Wie dacht dat het met de Alliances op de streeklijnen in Fryslân afgelopen was, heeft het mis. Kwam vandaag de 8004 nog op dienst tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |