alexxxxx is busspotter met hond?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zelden. Maar daar die fotograaf staat ben ik ook wel eens te vinden
Ik ben er zelf ook niet uit.quote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
[..]
Allebei bingo.
En ik denk zomaar 's dat daar dus een causaal verband tussen bestaat en dat dat geen SVN 51xx serie bus
is maar een Hermes. Ik gok dat die ex-SVN stad's uitvoeringen zijn en die ex-Hermes een streek uitvoering.
euh, nee. Ik laat wel eens de hond van mijn ouders uit, mar dat heb ik nog nooit gecombineerd met busspottenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:11 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
alexxxxx is busspotter met hond?
Ja, dat ook nog.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
doe je goed. Hoe staat het met je kennis van het Frans?
grote kansquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
Is die niet van Overijssel/Flevoland? Lijn 42 waarschijnlijk?
Waren dat Duvedecs in het geel/wit?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:05 schreef Gnittoo het volgende:
vandaag gespot: 3x 7100-serie b10m geleed en een grijze 2947
Misschien komt het vanwege het hogere motorvermogen en bijbehorende trekkracht.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:56 schreef Gnittoo het volgende:
het stuurt wat lichter dan een amba, maar verder zie ik niet erg veel pluspunten.
Erger dan de 3999 kan het niet worden, maar we wachten af.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:49 schreef sander89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit is al nummer 1.
Naar de schroot hoop met die rotzooi.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:22 schreef J_TM het volgende:
In een poll op OV Boskoop kwam de DAF/Den Oudsten als winnaar uit de bus (!). Ook de Leyland/Verheul (voorganger standaardmodel) gooide hoge ogen. De Jonckheer scoorde een magere voldoende en de Phileas had de twijfelachtige eer om onderaan te eindigen.
Volledig eens met de bustypes van de 21e eeuw.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:03 schreef J_TM het volgende:
Het beste bustype uit de 20e eeuw; ook de Leyland/Den Oudsten en de DAF/Hainje CSA1 doen het goed. Dat van de 21e eeuw is de DAF/Van Hool New Look.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:23 schreef Gnittoo het volgende:
bus vervolgens gewoon meegenomen en briefje in een frysker gehangen?
Ben ik de enige die nog nooit in een Frysker heeft gezeten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Dat zou pas een goeie actie zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |