quote:Op woensdag 17 december 2008 11:59 schreef renedis het volgende:
debbie? denk jij dat danny een kloon is?
Ehm jaquote:Op woensdag 17 december 2008 12:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]alsof ik altijd van iedereen denk dat het een kloon is
![]()
geen idee.. hollandse platen iig 100% controle hierquote:Op woensdag 17 december 2008 11:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
baarle-nassau en ulvenhout is ook niet handig.
worden mensen met een belgisch kenteken nu trouwens ook aangehouden ?
Hey LLquote:Op woensdag 17 december 2008 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee.. hollandse platen iig 100% controle hier
Hey runxquote:Op woensdag 17 december 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
p00p ik heb fipo gescoord bij Cathy.... ja je was even afgeleid hé
je vriend zou raar op kijken als je met een schaap thuis kwamquote:Op woensdag 17 december 2008 11:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik heb Spike toch alme vriend ziet me al aankomen met nog een hond
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Der vriend zou pas raar opkijken als ze in een schapen kostuum thuis komtquote:Op woensdag 17 december 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
je vriend zou raar op kijken als je met een schaap thuis kwam
Mey maleduckquote:Op woensdag 17 december 2008 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
hey mooz... je komt meteen binnenvallen met vol...
ja gaat wel... gaar, koppijn, geen zin in werk... na lunch weer vergaderen... dus kan beter...quote:
eeuhm kan iemand dat uitleggen kloon?? van iets?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]alsof ik altijd van iedereen denk dat het een kloon is
![]()
achja je begint sowieso al laat dusquote:Op woensdag 17 december 2008 12:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja alles goed
Dik verslapen
Wekker gemist![]()
quote:
Men vergadert wat afquote:Op woensdag 17 december 2008 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja gaat wel... gaar, koppijn, geen zin in werk... na lunch weer vergaderen... dus kan beter...
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
eeuhm kan iemand dat uitleggen kloon?? van iets?
* Moozzie paast maleduck een ibrufenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja gaat wel... gaar, koppijn, geen zin in werk... na lunch weer vergaderen... dus kan beter...
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
eeuhm kan iemand dat uitleggen kloon?? van iets?
Nu moet ik tot nog laterquote:Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
achja je begint sowieso al laat dus
ja vaak wel, deze vergadering ook meestal wel, veel gezeur over details waar ik niks mee te maken heb..quote:Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Men vergadert wat afsoms is het echt een waste of time
geen ideequote:Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
is beller trouwens nog steeds ziek?
niet meer origineelquote:Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef crazy987 het volgende:
heb trouwens weer lekker broodjes kroket
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
BV Ladylike2 is een kloon van mij
Nu alquote:Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef crazy987 het volgende:
heb trouwens weer lekker broodjes kroket
ja, waarin ik eigenlijk super veel moest doen...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast maleduck een ibrufen
Standaard zuig werkdag
wat is dat dan lurken?? haha klinkt wel verkeerd !!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dan heb je al een account hier, maar dan ga je posten onder een ander account
heel triest enzo.
Ehm...jij zat te lurken in me fobo..maar ik kan niet terug lurken
Inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2008 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja vaak wel, deze vergadering ook meestal wel, veel gezeur over details waar ik niks mee te maken heb..
Maar je hebt wel lekker lang geslapen... (always look on the bright side of lifequote:
Doen alsof je iemand anders bent dan de persoon met het account waar je normaal onder postquote:Op woensdag 17 december 2008 12:10 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
wat is dat dan lurken?? haha klinkt wel verkeerd !!...
posten onder een ander accountt? wat heeft dat voorn zin dan?
Lurken = kijkenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:10 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
wat is dat dan lurken?? haha klinkt wel verkeerd !!...
posten onder een ander accountt? wat heeft dat voorn zin dan?
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik weergesprek ging goed
Goedemorgen Barraquote:Op woensdag 17 december 2008 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik weergesprek ging goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |