Hoe kun je nou onbewust space-cake eten?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, het was dan ook niet bewust.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onbewust space-cake eten?
Dat is mij wel eens gelukt hoor, op een vage verjaardag. Ik verdraag geen wiet, dus dat ging behoorlijk mis: Ik ben nog nooit zo beroerd geweest.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onbewust space-cake eten?
Zie mn uitleg in de OPquote:Op woensdag 17 december 2008 11:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nog nooit spacecake gegeten, dus ik weet niet of je dat proeft. Hangt overigens ook af van de manier waarop het gemaakt is.
tomatensoep, heb paar flessen van die Heinz soep gekregen. Eerst ff wat soepgroente aanfruiten in de wok met wat olijfolie. Dan die soep erbij gieten, mischien wat balletjes. Geserveerd met knoflook toastjes!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef Kluts het volgende:
Shit, weer bedenken wat er vanavond gekookt gaat worden.
Ik ook niet hoor, hoef er ook niks mee te maken te hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak is de saaiste van dit stelletje..
Geen drug at all.. 1 keer wat coke op mijn tong gelegd omdat ik niet wilde geloven dat het echt verdoofd. Dat doet het dus wel. Maar voor de rest ben ik braver dan een katholiek koorknaapje!
Ik had het daar laatst nog met iemand over, die zei dat ook. Ikzelf heb alleen totaal niet het idee dat het anders is. Ik denk er niet eens bij na als ik stoned sex heb.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Edwinuss het volgende:
Na de sex een joint. Mafkees, niks is lekkerder dan stoned sex hebben
Ik hou mn mondquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het daar laatst nog met iemand over, die zei dat ook. Ikzelf heb alleen totaal niet het idee dat het anders is. Ik denk er niet eens bij na als ik stoned sex heb.
ik heb ook niet echt het idee dat de beleving anders is wanneer je hebt geblowd. maar na de sex is die joint echt een aanrader! (ik rook niet "gewoon" dat zal er ook mee te maken hebben)quote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het daar laatst nog met iemand over, die zei dat ook. Ikzelf heb alleen totaal niet het idee dat het anders is. Ik denk er niet eens bij na als ik stoned sex heb.
Knoflook toastjes kan voor mij al een heel gerecht zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geserveerd met knoflook toastjes!
Vanavond gaat het zalm wordenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef Kluts het volgende:
Shit, weer bedenken wat er vanavond gekookt gaat worden.
Idd, daar heb ik dan veel meer mee.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook niet echt het idee dat de beleving anders is wanneer je hebt geblowd. maar na de sex is die joint echt een aanrader! (ik rook niet "gewoon" dat zal er ook mee te maken hebben)
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanavond gaat het geen zalm worden
Ik ook, van mij was t echt een ongelukjequote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak is de saaiste van dit stelletje..
Geen drug at all.. 1 keer wat coke op mijn tong gelegd omdat ik niet wilde geloven dat het echt verdoofd. Dat doet het dus wel. Maar voor de rest ben ik braver dan een katholiek koorknaapje!
jeej! op zo een ontvangst hoopte ik stiekem alquote:
Nee joh zalm is lekker. Zolang het maar niet zo geserveerd word als afgelopen zomer op een terras. Dat was gewoon jammer.quote:
haha dat doet me denken aan het volgende, er was een feestje bij mij thuis. en daar waren wat mensen met xtc....quote:Op woensdag 17 december 2008 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, van mij was t echt een ongelukje
Aso rijgedrag? Foei!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
jeej! op zo een ontvangst hoopte ik stiekem al![]()
![]()
hier issie goed!
ik moet vanavond wel op gesprek komen vanwege mijn aso rijgedrag!![]()
maar, verder alles goed
en hoest met kluts?
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
haha dat doet me denken aan het volgende, er was een feestje bij mij thuis. en daar waren wat mensen met xtc....
iemand die absoluut geen drugs gebruikt ziet wat liggen op tafel.
hij:hey zijn dit snoepjes? (snoepjes zeg je ook over pillen, dus wij antwoorden)
wij: jazeker
Hij: ja maar geen troep ofzo? (hij bedoelde, geen drugs he? wij hoorden, geen slechte pillen he?)
wij: nee natuurlijk niet
hij legt die pil op zijn tong.... hey shit man.. dit is echt vet bitter....
wij: ja duh, dat is xtc he, bitter!
hijen natuurlijk erg boos..... ja spraakverwarring
Die na het eten miste ik meer.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, daar heb ik dan veel meer mee.
Hoewel ik denk ik ook als ik zou stoppen met gewoon roken, die after-sex-sigaret denk ik nog het meest mis. Daar gaat mijn naspel!![]()
tsjah zal wel weer een flinke discussie worden. ik rij niet aso, wel slim.. sommige mensen met ochtenhumeuren bevalt dat niet ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aso rijgedrag? Foei!
Met mij is alles wel ok. Zijn gangetje zegmaar.
Slim rijgedrag wordt als aso ervaren door mensen die niet kunnen rijden.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah zal wel weer een flinke discussie worden. ik rij niet aso, wel slim.. sommige mensen met ochtenhumeuren bevalt dat niet ofzo![]()
niks mis met het gangetje toch? of willen we het wat spectaculairder deze week?
Niks mis mee idd. Ben alleen druk aan het solliciteren en dat is toch wel dat je zegt een bezigheid die nogal wat stress met zich meebrengt.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah zal wel weer een flinke discussie worden. ik rij niet aso, wel slim.. sommige mensen met ochtenhumeuren bevalt dat niet ofzo![]()
niks mis met het gangetje toch? of willen we het wat spectaculairder deze week?
Stokbroodje knoflook boter, wat verse mozzarella snippers, even in de oven!... LEKKER!...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Knoflook toastjes kan voor mij al een heel gerecht zijnknoflook op z'n tijd doet het echt goed.
De laatste tijd ben ik veel gevarieerder gaan eten en ik moet zeggen dat dat echt goed werkt.
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ehm ja, ben ik dan de enige die vindt dat meningen over slim en/of aso rijgedrag nogal kunnen verschillen?
Ik bedoel, ik heb weleens bij iemand in de auto gezeten die vond dat hij geweldig reed, terwijl ik min of meer mn tenen kromde bij elke bocht zeg maar
Oh ja, supermarkt, daar moet ik ook ooit nog weer eens naar toe gaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben zowiezo wel van het verse producten werk, meestal met een basis iets omdat ik door de week s'avonds nogal druk ben. Maar kom bijna dagelijks in het versvak van de appie
Ja godver, nu heb ik hier trek inquote:Op woensdag 17 december 2008 12:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Stokbroodje knoflook boter, wat verse mozzarella snippers, even in de oven!... LEKKER!...
Ik ben zowiezo wel van het verse producten werk, meestal met een basis iets omdat ik door de week s'avonds nogal druk ben. Maar kom bijna dagelijks in het versvak van de appie
Zelf vers iets maken kost ook niet veel meer tijd dan kant en klaar, en het is dan ook veel leuker om te koken. Ik vind het echt heerlijk om te koken en het is voor mij ook echt ontspanning. Tuurlijk heb ik niet altijd zin om te koken als ik uit werk kom, maar als ik dan eenmaal bezig ben is het altijd wel weer leuk.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Stokbroodje knoflook boter, wat verse mozzarella snippers, even in de oven!... LEKKER!...
dat zijn juiste de engste bestuurders, degenen die van zichzelf roepen dat ze geweldig rijden.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ehm ja, ben ik dan de enige die vindt dat meningen over slim en/of aso rijgedrag nogal kunnen verschillen?
Ik bedoel, ik heb weleens bij iemand in de auto gezeten die vond dat hij geweldig reed, terwijl ik min of meer mn tenen kromde bij elke bocht zeg maar
sorryquote:Op woensdag 17 december 2008 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja godver, nu heb ik hier trek in
met kant en klaar bedoel ik dus niet zo'n magnetron bakje hequote:Op woensdag 17 december 2008 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelf vers iets maken kost ook niet veel meer tijd dan kant en klaar, en het is dan ook veel leuker om te koken. Ik vind het echt heerlijk om te koken en het is voor mij ook echt ontspanning. Tuurlijk heb ik niet altijd zin om te koken als ik uit werk kom, maar als ik dan eenmaal bezig ben is het altijd wel weer leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |