Hoe kun je nou onbewust space-cake eten?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, het was dan ook niet bewust.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onbewust space-cake eten?
Dat is mij wel eens gelukt hoor, op een vage verjaardag. Ik verdraag geen wiet, dus dat ging behoorlijk mis: Ik ben nog nooit zo beroerd geweest.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onbewust space-cake eten?
Zie mn uitleg in de OPquote:Op woensdag 17 december 2008 11:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nog nooit spacecake gegeten, dus ik weet niet of je dat proeft. Hangt overigens ook af van de manier waarop het gemaakt is.
tomatensoep, heb paar flessen van die Heinz soep gekregen. Eerst ff wat soepgroente aanfruiten in de wok met wat olijfolie. Dan die soep erbij gieten, mischien wat balletjes. Geserveerd met knoflook toastjes!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef Kluts het volgende:
Shit, weer bedenken wat er vanavond gekookt gaat worden.
Ik ook niet hoor, hoef er ook niks mee te maken te hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak is de saaiste van dit stelletje..
Geen drug at all.. 1 keer wat coke op mijn tong gelegd omdat ik niet wilde geloven dat het echt verdoofd. Dat doet het dus wel. Maar voor de rest ben ik braver dan een katholiek koorknaapje!
Ik had het daar laatst nog met iemand over, die zei dat ook. Ikzelf heb alleen totaal niet het idee dat het anders is. Ik denk er niet eens bij na als ik stoned sex heb.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Edwinuss het volgende:
Na de sex een joint. Mafkees, niks is lekkerder dan stoned sex hebben
Ik hou mn mondquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het daar laatst nog met iemand over, die zei dat ook. Ikzelf heb alleen totaal niet het idee dat het anders is. Ik denk er niet eens bij na als ik stoned sex heb.
ik heb ook niet echt het idee dat de beleving anders is wanneer je hebt geblowd. maar na de sex is die joint echt een aanrader! (ik rook niet "gewoon" dat zal er ook mee te maken hebben)quote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het daar laatst nog met iemand over, die zei dat ook. Ikzelf heb alleen totaal niet het idee dat het anders is. Ik denk er niet eens bij na als ik stoned sex heb.
Knoflook toastjes kan voor mij al een heel gerecht zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geserveerd met knoflook toastjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |